Recenzii ale cărții captează visul coastei

Cum să prinzi un vis de coadă

În timpul vieții noastre, fiecare dintre noi citește un număr mare de cărți. Unii dintre ei, considerați mari și recunoscuți de toți, ne lasă indiferenți. Unii puțin cunoscuți de lume, dimpotrivă, se agață foarte mult de noi. Relația dintre cititor și carte este foarte dificil de explicat logic. Este mai mult ca dragostea. O carte nu vă face să vă simțiți, iar cealaltă - atinge adâncimile sufletului. Nu întotdeauna cartea vine în rezonanță cu gândurile și experiențele voastre.

Povestea celor doi tineri - Alexis și Chip - ma capturat de pe primele pagini. Au educație și au o treabă bună. Se pare - trebuie să trăiești și să te bucuri. Și nu rumați nicăieri. Cu toate acestea, după un an de muncă plictisitoare și proastă, ei și-au dat seama: "totul nu mai poate continua". Au pescuit tijele de pescuit și au făcut o excursie în țară. Și nu au călătorit, ci au filmat un film despre oamenii care le-au întâlnit pe drum. Oamenii care au reușit să-și realizeze visul. La intoarcere, Alexis si Chip au montat un film, au scris o carte si au inceput sa organizeze seminarii despre cum sa-si atinga visele.

Istoria lor părea foarte apropiată de mine. După absolvirea liceului (sau, mai degrabă, chiar și în timpul studiilor), am vrut într-adevăr să obțin un prestigiu de muncă cu normă întreagă. Am încercat și am reușit. Cu toate acestea, bucuria a fost de scurtă durată. Treptat a venit înțelegerea că faci ceva care nu este absolut iubit. Și că banii câștigați nu sunteți prea mulțumiți. După ce am înțeles toate acestea, am decis să îmi realizez visul și să devin jurnalist independent. Nu a fost ușor. De câteva ori m-am întors din nou la stat, de mai multe ori lăsat în freelancing. Timp de zece ani, drumul spre visul meu a continuat. Nu este prea directă și uniformă, ci, în ansamblu, corectă.

Ce a fost deosebit de memorabil din carte? În primul rând, permiteți-vă să visezi și în loc să spui "nu pot face acest lucru" întrebați-vă întrebarea: "Cum pot face acest lucru". Acesta este un sfat foarte important. La urma urmei, de multe ori nici nu încercăm să ne apropiem vreodată de visul nostru. Imediat spunem că acest lucru nu este real și imposibil. De fapt, se pare că totul este mai ușor decât credem noi. La un moment dat, am vrut să public o carte de poezii de mai mulți ani. Dar am crezut că totul era complicat, lung, scump, etc. Când am încetat să folosesc scuze, cartea a fost publicată în doar câteva săptămâni.

Al doilea sfat util este să începi să faci ceva pentru a-ți realiza visul chiar acum. După cum spun experții în gestionarea timpului, elefantul ar trebui să fie mâncat treptat, împărțind-o în fripturi mici. Deci, cu un vis. Dacă vrei să devii un star rock, atunci vei petrece o jumătate de oră joacă la chitară. Dacă visezi să dansezi, înscrie-te astăzi pentru o școală de dans. Dacă doriți să găsiți un loc de muncă, trimiteți un rezumat la cinci locuri astăzi. Cuvântul cheie aici este astăzi.

Cel de-al treilea punct important este un test al viselor tale. Mulți dintre noi visează pur teoretic, dar nu-și imaginează exact ce este ascuns în spatele acestui vis. De exemplu, vedem un scriitor faimos care primește premii prestigioase, distribuie autografe și profită de faimă. Cu toate acestea, nu știm despre cealaltă parte a lucrării sale: încercări dureroase de a da naștere la ceva nou și original, teama unei frunze curată, blocarea scriitorului. Pentru a înțelege ce înseamnă cu adevărat să fii scriitor, aranjează un test. Luați-vă regulile de scriere în fiecare zi pe 1-2 pagini de text. Scrieți la masă, publicați într-un blog, expuneți-vă prietenilor. Și în aproximativ două săptămâni veți putea să înțelegeți mai bine pentru dvs. dacă vreți să fiți scriitor.

În general, Alexis și Chip au scris o minunată carte motivantă. Bineînțeles, nu te va forța să renunți la slujbă în această secundă și să-ți iei visul. Dar vă va oferi o "lovitură" puternică a energiei, o sarcină colosală de energie. Când citești despre o mulțime de oameni care își pot realiza visul, totul în tine țipă: "și eu pot! Nu sunt mai rău decât tipii ăștia! Și voi reuși. ​​" După ce ați citit această carte, veți dori foarte mult să vă traduceți visul în realitate. Veți primi o chitară din dulap, veți începe blogurile sau veți scrie poezii. Și vei deveni un pic mai aproape de visul tău.