Raportați despre călătoria spre Karelia

Vulcanul dispărut din Girvas este cea mai veche priveliște din Karelia. Acesta este un loc foarte atractiv pentru turiști și călători și vă voi arăta de ce.

Girvas River Canyon Suna - o entitate geologică unică Rusia, Monumentul, care oamenii de știință studiază în cazul în care pentru a merge expediție. Cu toate acestea, știința este știință, iar canionul și vulcanul sunt obiecte uimitoare de frumoase. Am un astfel nu a văzut niciodată - lavă întărită adânc gri-albastru, perle de apă albastră în crater, și toate înconjurate de pini, din care aerul standuri groase de ace de pin aroma. În cazul în care astfel de veți vedea.

Din călătoria mea la Girvas, mi se pare că a început cunoașterea mea mai accentuată cu Karelia. Am aflat că Karelia nu este doar râuri, lacuri și stânci. Karelia este cascade (și nu numai Kivach!), Și vulcani, și canioane. Da, da, o dată pe râul Suna, în afară de Kivach, erau cascadele Girvas și Por-rapids. Și ambele sunt mult mai impresionante și Kivach. Ce a distrus acești doi bărbați frumosi? Totul este simplu și trist. Amintiți-vă - planul GOELRO, electrificarea întregii țări, un proiect pe scară largă a erei sovietice? Aici este crearea centralei hidroelectrice pe râul Sune și a făcut parte din acest proiect. Și deși a dat electricitate orașelor și satelor, a distrus două monumente naturale unice pe viță. Pe soare au fost construite baraje, apa a fost pusă pe un alt canal, cascade au dispărut.

Dar nu am știut nimic despre asta când ne-am dus la Girvas să vedem un vulcan și un canion dispărut. Percepția noastră nu era acoperită de cunoștințe și era clară și entuziastă, ca un copil. Nu știu deloc nimic, chiar și în cazul în care aceste puncte de atracție sunt, cum să ajungă la ele, ceea ce este în vecinătate, ceea ce este în spatele lor povestea. Poate că este necesar să se călătorească pentru a se simți exploratori adevărați?
Astăzi vă invit să luați o plimbare la Girvas cu noi pentru a vedea baraj, canion, fluxul, restul de puternice cascade și craterul unui vulcan vechi. care nu mai are nici 2 miliarde de ani.

Pe drumul către Girvasa

Surprinzând toate aceleași locuri din Karelia! Numeroase sate și sate stau pe țărmul lacurilor.
De exemplu, satul Spasskaya Guba, situat pe malul lacului Munozero. Este imposibil să te uiți la ea!

P15 merge de-a lungul unui lanț întreg de lacuri mari și de-a lungul mai multor așezări. În cele din urmă ajungem pe râul Sura, din care până la Girvasa îi dă o mână.

Baraje pe râul Suna

În total, pe râul Suna am văzut două diguri: unul - puțin înainte de a ajunge la Girvas, al doilea - la vulcan.

Neștiind că acest loc este notabil, am trecut mai întâi podul, dar după ce sa întors și sa întors. Natura însăși ne-a oprit! Ei bine, cum să conduci trecut când o astfel de frumusețe a fost deschisă de pe pod.

Raportați despre călătoria spre Karelia

Faptul că există un baraj, nu a fost imediat clar. De pe șosea se părea ca unul dintre punțile mai mici

cu o construcție obscură pe roți.

Faptul că există un demers serios între lac și râu, a devenit clar când Kostya a coborât pe drumul abrupt de pe șosea.

Asta a văzut el.

Aceste obloane puternice împiedică presiunea apei din Suna.

Puțini soare sub baraj.

Raportați despre călătoria spre Karelia

La câțiva kilometri de aici, a fost cândva cascada Por-rapids. Acum, uitându-se la canalul gol, devine clar că acum cascada nu ia nimic.

Dar de cealaltă parte a râului, în plină glorie. Toată această masă de apă este împiedicată de baraj.

După ce am privit, am continuat.
În satul Girvas a trebuit să fie călărit puțin. Au cerut o femeie o cale, ne-a spus de bună voie unde să mergem. Dar, ca rezultat, am oprit înainte de a pune și a pierdut. Trebuia să mă opresc și să întreb din nou. De data asta la om. Micul om, zâmbind, rînji (cum ar fi, ei bine, și a derapat cetățenilor, pentru atracțiile noastre modeste), și a explicat cum să ajungi la vulcan.
În principiu, inițial am mutat corect. Sosind în sat, intuitiv a oprit drumul spre stânga și a mers drept, trecând peste casele frumoase de o singură etapă. Deci era necesar să mergem până la pod.
În spatele podului, la stânga drumului, este o parcare imensă. Acolo este necesar să părăsească mașina, să traverseze drumul și să meargă peshochkom în pădure. în căutare de aventuri vulcanice.

Raportați despre călătoria spre Karelia

În prima încercare, nu am ajuns la pod. Așa că și-au pierdut calea.
Podul, după cum știți, sa dovedit a fi nu simplu. Alt baraj.

Ciocanul și secera amintesc că centrala hidroelectrică a fost construită în anii sovietici îndepărtați. Puteți chiar să spuneți asta în zorii lor.

Raportați despre călătoria spre Karelia

În depărtare, dincolo de baraj, se poate vedea clădirea centralei hidroelectrice.

Structuri temeinice. Dar cu siguranță nu am venit pentru el.

Canyon al râului Suna.

Raportați despre călătoria spre Karelia

Mergem în pădure și ștampilem pe cale.

"Mă uit la lacul albastru" și inima mea îngheață.

Tăcerea și curățenia ne-au întâmpinat în acest loc romantic.

Raportați despre călătoria spre Karelia

Canionul Hirvas este Karelia reală.

După ce am trecut podul, drumul a devenit abrupt.

Cu ajutorul tatălui urcă pe cale amiabilă. Mai departe, extrema va fi mai multă. Avem o atenție sporită și ținem mâna copilul tot timpul.

Am venit la vulcan, acum trebuie să coborâm la el.

Raportați despre călătoria spre Karelia

Începem coborârea. Nu-mi pot imagina cum să cobor în timpul și după ploaie. Coborârea este abruptă. Dacă luați o alergare puternică sau o alunecare, puteți doar să cădeți în canion. Site-ul în sine va vedea mai jos, aici este unul mic.

Am depășit cu succes acest deal cu Sonya. Oh, uite aici. O privire înainte și în fața noastră apare. rigidă lavă. Suntem la vulcan!

Mai departe cu fiica nu am ajuns nicăieri. Pentru a împușca un canion, un vulcan și o picătură de cascadă, și în toată gloria, îl împărțim pe tatăl nostru.

Și ieșim de aici în sus. Nu știu cum să merg când este umed. Și fără ea, pe acele de pin uscat și pe pământ neted, picioarele vin. Nu voi minți, am ieșit de aici aproape pe toate patrulea. Poate că adidații adidaților nu sunt potriviți, alunecoși. Dar faptul este un fapt. După cum spune Lena Uslanova: "Mi-am amintit toate diagnozele mele" în timp ce m-am urcat. )

Raportați despre călătoria spre Karelia

Și acum fotografiile din canionul Hirvas, vulcanul și alte frumusețe locale.

Un cartier interesant este un mormânt în iarbă înaltă și

Odată, o lavă înghețată a servit ca peisaje naturale pentru cascadă.

Raportați despre călătoria spre Karelia

Și nu sunt rămășițele cascadei Girvas?

Aici sunt minunile naturii - un vulcan și un canion în Girvasa. Ce altceva să spun? În opinia mea, acestea sunt adevăratele locuri din Karelia. Atracții în care există frumusețe, un mister și o istorie și o atmosferă teribilă. Tot ce căutăm de călători de la capătul cel mai îndepărtat al lumii este din casă, ceea ce face călătoria este semnificativă.
Va planifica o călătorie în Karelia, nu uitați de misteriosul Girvas. Sper ca povestea mea să vă fie utilă.

Și, la sfârșitul raportului, vă voi spune din nou despre cum,

cum să ajungeți la vulcanul Girvas

Dacă mergeți la vulcan din partea opusă, de exemplu, de la Kondopoga sau Petrozavodsk, atunci trebuie să mergeți de-a lungul M18 "Kola". Apoi urmați semnele către Girvas și continuați de-a lungul P15 din nou, înainte de a vă întoarce în Girvas. Doar pentru ao transforma este deja necesară spre dreapta. Apoi du-te la pod. Prin punerea mașinii în parcarea din spatele podului. Și du-te în pădure.

Fotografiile sunt minunate! Despre Falls Girvas Știu, așa că nu doresc să se uite la ceea ce a mai rămas din ea, dar în zadar, un vulcan stins, iar canion este în valoare de o privire. Prin râu, Soarele trebuia să se miște. Construcțiile hidrotehnice din Karelia au văzut. A trebuit sa ma uit cum poarta de acces la Canalul alb-Marea Baltică în apropierea Povenets, dar nu există fotografii, apoi a terminat filmul sau bateriile rula în jos. Dar în Nadvoitsy a văzut un baraj grandios și sunt fotografii ale aerului. Chiar înainte de prima călătorie a Karelia citi „Arhipelagul Gulag“ A. Soljenițân, publicată într-o versiune prescurtată în „New World“ revista, iar versiunea completă în 4 volume nu au stăpânit, deși cărțile sunt acasă la potcoave, prea grea o lucrare . Când a fost în Karelia, am știut ce prețul a fost bazat BBK și putere ca „stapanit“ această țară minunată. Toate impresiile unui foarte strâns pentru a păstra în minte și acest lucru este o poveste care ar trebui să fie amintit.

Mieczyslaw, îl cunoști foarte bine pe Karelia. Cu cât vorbesc mai mult despre tine, cu atât înțeleg mai mult. Nu știam despre Girvas.
Și nu l-am citit pe Ardipelag GULAG. Pentru mine, e prea sumbru. Nu pot să o fac.

Raportați despre călătoria spre Karelia

Galina, m-am îmbolnăvit de la prima vedere la Karelia! De asemenea, admiteți această boală. Prietenul meu din localitățile noastre, împreună cu soția lui din Karelia, locuiesc acolo de peste 20 de ani, adesea vin să ne viziteze, îi vizitez, întotdeauna ascult cu mare interes povestile despre Karelia, pe care le învață astăzi. Nu stiu totul, azi ai facut legatura cu Facebook pe cascada White Bridges, de asemenea, vreau sa o vad deja, nu trebuia sa o aud sau nu mi-a postat in memorie. După vizitele de acolo, căutam constant ceva pentru a citi despre această regiune, nu ar fi putut exista mitologie koreliană. Acest lucru este atât de interesant și explică numeroase nume neobișnuite.

Am fost interesat de istoria represiunii pentru o lungă perioadă de timp, familia mea are o relație directă cu ei. Căile rudelor și vecinilor reprimați conduc spre nord, este foarte greu de căutat. Nu știu dacă vreau să citesc complet "Arhipelagul Gulag", dar chiar vreau să vizitez locurile legate de el. Acum aș vrea să scriu despre Karelia, dar nu găsesc timp, trebuie să aleg priorități și nu sunt în favoarea blogurilor.

Galya, mi-am bătut capul de perete și mi-a plâns, așa cum vreau să Karelia. Povestea uimitoare, poze - magic.
A urcat cu tine în sus. Au experimentat greutatea cățărării pe un drum alunecos, împrăștiat cu ace de molid într-o încălțăminte necorespunzătoare. Sportivii pot zâmbi, dar diletanții din acest lucru nu sunt mai ușor! Dar aceste mici complexități nu merg la nici o comparație cu ceea ce au văzut.

Karelia este un lucru foarte interesant. Cu ea, te vei cunoaște doar, așa că te simți entuziasmat. Ei bine, nu arata ca nimic. ))
Am încercat să scriu mai mult imaginativ. Am dedicat chiar un post separat lui Girvas. Cred că acest loc este ca un monument al erei. Uitați-vă la craterul vulcanului și lava înghețată și cădeți-vă. Nu, vreau să știu tot ce ai văzut. Ei bine, nu de dragul de a merge în pădure am mers la capătul îndepărtat al lumii.
Și în Karelia este o mulțime de speciale, este plăcut să simți cercetătorul. Dacă aș fi putut să transmit cel puțin puțin ceea ce am învățat și cum ți-am spus, sunt fericit.)

Raportați despre călătoria spre Karelia

Locuri frumoase! Fancy! În unele locuri, ceva îmi amintește de ceea ce am văzut mai devreme, dar toate împreună - pe orice din ceea ce am văzut este diferit. Atât de neobișnuit totul: un vulcan, o lavă înghețată - exact ceea ce nu am văzut.

Nu știu dacă este posibil să o punem în acest fel, dar absența oamenilor decorează foarte mult acest loc. ) Nu este nimic mai rău decât mersul în jurul frumuseții naturale din mulțime. Și tu - norocos! În general, nu un suflet. Frumusețe!

Da, înțeleg ce vrei să spui. Am vizitat și locuri turistice în vară. În același Gelendzhik. Nu este apreciat. Doar nu în sezon! Sau cel puțin la începutul și la sfârșitul sezonului de a călători în astfel de locuri este necesar.