Psebay - un loc unde vrei să te întorci

Au trecut aproape zece zile de când m-am întors din următoarea călătorie și încă nu am putut ajunge la articol. Locul este fascinant, iarna, munti, cascade ... Avem cateva care sa uitat doar un pic de timp a fost, nu e atât de mult plecat ... Și eu vreau să merg acolo din nou!

natura Minunat curat, căi necălcată, aer curat curat, fântâni magnifice cu apa gustoase care casa prima zi nu am putut să bea robinet nostru.

Au început să se gândească la Crăciun. Ei bine, cum în vacanță să nu mergeți nicăieri, este imposibil, ireal ... și am găsit un tur în Psebay. Pe o tabără site-ul „Sunrise“, în stil popular, cu Kuban cântece și dansuri, dansuri in jurul focului, am petrecut 3 zile de vacanță. Cu toate acestea, Teritoriul nostru din Krasnodar este bogat în locuri uimitoare. Relaxare de neuitat, o mulțime de impresii. Dar, mai întâi lucrurile primele.

Psebay - un loc unde vrei să te întorci
Pe partea de est a regiunii Krasnodar, între două lanțuri muntoase și de-a lungul râului Malaya Laba se întinde, se întinde pentru mai mulți kilometri, sat ospitalier. Apoi sunt câteva sate și totul, nu mai există drum. Și numai turiștii cu rucsaci cuceresc vârfurile munților.

Și, deși am venit să ne odihnim pe locul taberei, tot Psebay pentru activități în aer liber este mai potrivit. Dacă vă place drumeții, pasionat de ciclism, pilota un planor, visand rafting pe un râu de munte, atunci aici. Toate acestea sunt aici pentru a găsi.

Puteți face excursii uimitoare aici. Undeva departe ... .a mai degrabă câteva sute de kilometri de Psebaya - Big Thach și Poarta Diavolului, și Acheshbok Ridge Alous. Dar toate acestea nu au fost incluse în planurile acestei călătorii, aceasta este inclusă în planurile mele viitoare.

Psebay în traducere înseamnă "un loc în care există o mulțime de apă". Cascade, râuri, izvoare, aici sunt atât de multe lacuri care nu pot fi numărate.

Am mers pe malul râului Laba.

Psebay - un loc unde vrei să te întorci
Acum este relativ calmă. Și în primăvară, când ghețarii încep să se topească, se transformă într-un izbitoare râu.

În timpul iernii, peisajele nu sunt mai puțin frumoase, și nu departe de acest loc există un izvor de argint, acolo din toată țara mergeți spre apă.

Și am vizitat, de asemenea, cascada dorințelor.

Psebay - un loc unde vrei să te întorci
În timpul iernii, calea nu este cea mai ușoară, era necesar să se depășească atât ascensiunea, cât și panta foarte abruptă. Dar la sfârșitul călătoriei ne-a așteptat un adevărat miracol. Toți au făcut o dorință. Spun că este adevărat. Vom vedea!

Uită-te la Psebay și împrejurimile sale de la o înălțime pe care o poți face pe platforma de observare, care ne-a dus la ghid. Frumusețe! Adevărul nu a fost zăpadă proaspătă pentru o lungă perioadă de timp și culorile nu sunt foarte luminoase, dar acest lucru nu strică impresia de ansamblu.

Cei care au vrut au putut să se plimbe pe tablete. Un deal abrupt, viteza se dezvoltă oh-yoy-yoy. Dar oamenii vin în mod special la plimbare, pe mașini și petrec câteva ore acolo.

Psebay - un loc unde vrei să te întorci
Aproape toate atracțiile Psebaya sunt departe și trebuie să mergeți cu mașina. Dar gama Gerpegem este foarte aproape, poate fi văzută de pretutindeni. Excursia oferă toate pensiuni. Și nu ne-au fost oferite și am decis să mă duc eu acolo.

Nu voi face, dacă nu aș supune una din vîrfuri. Există o pantă blândă. Aproape de marginea creasta de copaci este aproape nici unul. Drumul nu a fost dificil, părea, nu departe, pe care nu reușesc. Și m-am urcat pe deal! Și timpul a fost deja după cină, iar ziua ușoară a fost scurtă ....

Iar iarna nici măcar nu a gândit în curte. Vremea a fost excelentă, temperatura a fost plus, zăpada sa topit. Și acum mă ridic, iar cu cât este mai mare, cu atât mai dificilă. Pe zăpadă în cizme, nici măcar în adidași, picioarele mele s-au îmbibat. Nu, nu este. Mă duc mai sus. Și acolo mai abrupt și mai abrupt, mă alunec, cad, de câteva ori fotik utopila în zăpadă. Am crezut că totul moare. Nu, nimic nu sa scuturat, funcționează.

Psebay - un loc unde vrei să te întorci
Și apoi am găsit o cale de cai. Cred că, la această înălțime, caii cresc și că sunt mai rău. Păi, mergi pe calea calului. Caii aleg calea cea mai ușoară. Nooo, drept înainte. Aha! Desigur!

Într-un fel, am ieșit din nou pe drum și apoi mi-am dat seama că drumul cel mai scurt nu este întotdeauna cel mai apropiat, mai ales în munți.

Și apoi soarele a început să se așeze. N-am avut timp să ajung la vârf. A rămas la aproximativ 200 de metri.

Psebay - un loc unde vrei să te întorci
Iar vederea de aici este uimitoare!

Înapoi pentru a merge în întuneric singur singur într-o zonă necunoscută nu a vrut să. Și m-am grăbit să mă întorc.

Dimineața am văzut urme în zăpadă - un iepure de câmp și ceilalți ... nu știu măcar ce o fiară, dar un centimetru gheare 4. Și acum, în jos, pentru un motiv oarecare mă tot gândesc la aceste piese. Și, deși eu nu sunt atât de laș, și mă duc singur prin păduri și munți, dar se întuneca ... încet, dar tot timpul se părea că cineva din pădure se uită la mine. Mă duc să mă uit înapoi, nimeni. Satul de departe, chiar dacă el a fost în partea de jos, sub mine, nimeni nu va auzi, indiferent de modul în care plânge .... Draga mea mamă. Am alergat pe stradă. Și am realizat toate - în munți nu se poate merge în timpul iernii, chiar dacă se pare că scăzut și aproape.

Partea de sus a rămășițelor necontenit, ceea ce înseamnă că ea mă așteaptă și mă voi întoarce din nou aici.

In prezent mai rămân locuri în care traseele nu sunt hozheny, nu speria animalele, apa este limpede precum cristalul. Psebay este un astfel de loc. Ei chiar izbucnesc apa din robinet. Deși nu va găsi o mulțime de turiști, atât în ​​Anapa și Soci, imensele hoteluri de 5 stele nu au, și, mulțumesc lui Dumnezeu, că atâta timp cât civilizația nu a ajuns aici, și vă puteți apuca de treabă în natura virgină a întregului și sufletul și trupul.

În timp ce ne-am dus, uită-te la hartă.

Subiecte mai interesante:

Irina, bună dimineață.
Psebay merge în continuare la Adegeya? Aceasta este în cazul în care este necesar pentru iarna, și eu încă mai simt trist despre zăpadă, care uita-te astăzi la fereastră, cred, bine, în cazul în care doar o pereche de cm a scăzut, la schi!))) Avem același câmp din apropiere și schi lor am tras-o de la nord ( soț a râs, dar de două ori pe timpul iernii reușesc să ruleze)) Deci, este necesar să ne gândim că este un astfel de loc cu schiuri.
Și de mers singură, Irina, e imposibil, nu e în siguranță, Doamne ferește, ce sa întâmplat ...! că nimeni nu a vrut să facă compania o femeie atât de drăguță)? Lăsatul este protejat de Dumnezeu, așa cum obișnuia să spună mama. Vă mulțumim pentru fotografiile uimitoare!

Schiul este minunat. Dar nu era mult zăpadă acolo. E în sat. Și bazele de schi sunt în Mostovsky și mai departe în munți. Nu l-am recunoscut încă.

M-am dus doar la munte. Nu mi-am găsit partenerul. După călătoria spre cascadă, nimeni nu a vrut să urce mai mult pe munții acoperiți de zăpadă. Și am făcut-o pentru concluzii, nu voi mai merge.