Pelicula cu peliculă lipicioasă din Ekaterinburg alege din 26 de maeștri de reparații, studiind 78 de recenzii

Reparații minore, instalații sanitare, reparații complexe

Am fost luată de comandantul Kalinin Serghei Vitalevici pentru lucrări de reparații în cameră. Maestrul a terminat lucrarea în dimineața zilei de 27.08. Apreciez munca pe "excelent", nu există plângeri. Toate instrumentele necesare erau cu comandantul. Locul de muncă a fost pus în ordine, iar resturile au fost puse în saci. Sunt foarte multumit, munca lui a parasit impresiile cele mai pozitive. O persoană foarte punctuală - dacă a spus că va sosi la ora 10:00, atunci la ora stabilită el este deja acolo. El a ajutat cu materialele, a sugerat că este mai bine să cumpere plastic și spumă pentru pante de fereastră, și el a cumpărat totul singur, un bănuț într-un ban, mi-a dat toate cecurile. Foarte multumit de munca lui mai mult

Reparații minore, ferestre, podele

Bună ziua! Roman a fost implicat în tapetarea noastră. Cu o anumită neregularitate a zidurilor din tapetul Academic, toate au fost lipite calitativ, iar defectele (pereții din nou) nu sunt vizibile. Aș dori să subliniez că maestrul a fost atent la calitatea tapetului, destul de scump. Metru foarte luminos, fără model. Rezultatul a întrunit pe deplin așteptările (și chiar a rămas o singură revistă, deoarece lucrarea a mers fără reziduuri, de fapt). Camera arată proaspătă și îngrijită. În timpul lucrului, conversația era politicoasă, căpitanul a făcut toate clarificările necesare. Pentru prețul specificat rezultatul este vrednic, putem recomanda ca un maestru cunoștință. mai departe

Reparatii complexe, pardoseli, plafoane

Roman Ivanovich Maestru al cazului său cu o scrisoare de capital. Aceasta este într-adevăr persoana care are cele mai înalte cunoștințe în munca sa. Și nu este vorba doar de cuvinte, ci de o privire obiectivă, deoarece este ceva de comparat. Mulțumim foarte mult pentru profesionalismul său, pentru înțelegerea și rapiditatea sa în munca sa. Aveam nevoie să pun doar un șorț în bucătărie, dar acum știu că toată munca pe care trebuie să o fac în apartamentul meu, mă voi referi la ea. Și prietenii mei se vor întoarce și ei. Sunt recunoscător pentru compania dvs. că ați ajutat să găsiți un astfel de maestru bun. mai departe

Peliculă lipicioasă

Selecție gratuită între 1.224 de maeștri din Ekaterinburg

Prin trimiterea aplicației, confirm că am citit și am înțeles în totalitate Termenii de utilizare.

Plecarea către clientul Ekaterinburg

Reparații minore, instalații sanitare, mobilier

Michael și partenerul său au instalat un tavan fals în baie și toaletă. A desființat cel vechi și a făcut unul excelent nou. Mi-a plăcut că împreună cu mine au mers pentru toate materialele de construcție și le-au adus. Lucrarea a fost făcută cu exactitate, a fost consultată în mod constant, unde să instalați programul și cum va arăta. Costul serviciilor este destul de acceptabil. Vă recomandăm!

La comanda de la 30000 freca.