Nădăjduiește

Când vă cumpărați prima manivelă, nu bănuiți nici măcar cât de largă este gama de produse pe piața modernă, cât de variate sunt capacitățile și aplicațiile. Pentru o lungă perioadă de timp nu am fost conștient de înec fărălopastnye o bucată de wobblers. când cablajul nu se ridică la suprafața apei, numit stikbeyty (tradus din stick - stick, momeală - momeală). De-a lungul a cinci ani am colectat stick-uri de diferite modele, dimensiuni și producători, am înțeles caracteristicile lor tehnice și am învățat să animăm. Timp de cinci sezoane, apa deschisă îi căuta să se folosească la pescuit în clase ușoare și ultra-ușoare. Eforturile mele au fost răsplătite cu mult pescuit reușit.

Aceste momeli au o dimensiune minimă la greutatea maximă. Stikbaits nu au o lama, care imbunatateste calitatile lor aerodinamice. Toate acestea permit turnarea cu rază lungă de acțiune chiar și în prezența vântului. Marea majoritate a modelelor folosite stikbeytov nu cad ca o piatră, și să păstreze poziția gorizotalnoe în apă și se arunca cu capul transbordate dintr-o parte în alta. Această calitate permite ca momeala să înceapă să funcționeze atunci când atinge suprafața apei. Cu cablajul standard, momeala trece în stratul de apă subterană la o adâncime de 5-30 cm, în funcție de model și de prezența curentului. cabluri standard în orice stikbeyta precum ritm uniform dintr-o parte în alta walkmg-the-dog ca și Walker, dar stikbeyt este în coloana de apă. Este convenabil să se folosească astfel de momeli pe iaz, cu debit și fără el.

La toate pluses la aceste momeli există, de asemenea, dezavantaje. Utilizați stickbaits care cântăresc mai puțin de 10 grame cu un vânt puternic lateral nu este posibil. Când turnare cablul este format dintr-un arc mare, care aduce rapid stikbeyt zonelor promițătoare din cauza lipsei lamei momeală nici o rezistență în apă. Am încercat atât, vârful tija în jos, în iaz, puteți pune, probabil, o linie în apă și să fie postate pe arcul traiectoriei, dar, în ciuda acestui fapt există o pierdere de 5-15 m în intervalul de turnare. O tehnică similară a funcționat dacă s-ar putea transfera momeala la doar 5-15 m dincolo de locația în perspectivă.

Dar, din orice regulă, există excepții. Pescuitul, care va fi discutat, a fost dedicat pescuitului de asah sub yarasul Akhtuba. Zidul abundent de argilă de la bază era supraîncărcat cu un perete de trestie impenetrabil. M-am așezat la capătul pădurilor din amonte. S-au produs greve singulare ale aspului pe jetul de jet, sub stuf, la 30-40 de metri de mine. Un puternic vânt lateral ma împiedicat să arunc momeala până la punctul în care au avut loc loviturile. Dacă arcul din cordon cade pe tulpini de trestie, atunci la revedere, iubitori de wobblers. După o mică reflecție, am decis să folosesc forțele vântului și curentului. A mers la 45 ° spre malul opus în aval. Momeala a căzut foarte departe de țărm, iar partea principală a cablului a fost întinsă de vânt de-a lungul stufului. Am început să deranjez scurt, fără să mișc cordonul. Curentul însuși a aplicat momeala pentru pârâu, apăsându-l pe țărm și nu la lăsat să se înece. Curentul puternic a permis maximului să încetinească cablajul standard, imitând un pește care se luptă cu fluxul de apă cu toată puterea sa.

Dar aici momeala a trecut prin curs. Am văzut un întrerupător și prin rotire am simțit ce se întâmpla sub apă. Preotul a ratat, dar a continuat să se hrănească și nu și-a pierdut interesul pentru momeală. Strike! Cârlig pe cârlig! Fără mișcări bruște, încercând să țin capul de pește împotriva curentului, îl trag la mine. Frumos asp face primul trosnet aproape de sub picioarele mele atunci când pescarul și peștele se vedeau reciproc. Trilogia ambreiajului este cea mai plăcută muzică pentru pescar. Jerech era deja obosit să lupte împotriva curentului. Când a doua oară la târât la țărm, nici măcar nu a reușit să se ciocnească, așa cum era în mâinile mele. Este o plăcere incomparabilă de a învinge un om atrăgător. Însă mai aveți o satisfacție mai mare atunci când dați viață unui adversar vrednic.

În practica mea s-au desfășurat mai multe călătorii de pescuit în lunca inundată la granița regiunilor Volgograd și Astrahhan, când țintă a fost un stiuc. Ne-am mutat de la rezervor la iaz și peste tot s-au observat doar o singură imagine: pe suprafața apei aici și acolo au apărut în mod constant spărgători. La început nu am acordat nici o importanță acestui lucru. Ne-am gândit că peștii pașnici merg pe jos. Dar, când se uităau îngust la glimpsurile alungite, se dădeau seama că acest știuc se hrăni în stratul subteran de apă. Prietenii mei și am încercat toate momelile, stocurile de la năluci tiuci clasice și Walker și terminând cu rotative și oscilante rotative și momeli Jig. Peștii au urmărit momeala până la țărm, dar au refuzat să le atace. Bites sa întâmplat, dar au fost izolate și nu sistematice. Și trofeele erau, în opinia noastră, dungi nevrednice de până la 1 kg. Cu toate că distrugatorii au creat pești în mod clar mai mari. Situația a necesitat o soluție nestandardă. Până în acea zi, niciodată n-am prins nici un băț de băț și nici nu m-am gândit la asta. În setul meu era Senile Stick Shadd 72 SK. Am pus-o și am început să fac o scurtă uniformă Twitch. Vrăjitorii s-au rănit și au plecat de o parte în alta. Câteva postări și tăcerea nici de ieșiri, nici de mușcături. Incetiniți cablajul, stickbate sub greutatea proprie este îngropat 20-30 cm. Burun, jerk, scârțâit de ambreiaj! Urmează trecerea rapidă a știucului la iarbă. Îmi fac vigilența să nu las peștele să meargă la adăpostul ei. Ar trebui să fie o mare "lumânare" frumoasă "toothy". Acesta nu este mai mic de 1,5 kg. A fost primul test de pește în acea zi, dar nu am dat ultimul Stick Shadd unui prieten. După ce a suferit un pic cu alegerea cablului, a reușit să prindă primul său test de pește. Pe acel pescuit nu au existat ieșiri idle și goluri goale, au avut loc numai mâini necondiționate. Ajung la un astfel de pescuit și acum, deși rar, doar o dată sau de două ori pe sezon. În astfel de zile, sunt întotdeauna ajutat de bățuri.

O altă aplicație interesantă pentru stickbites, am găsit destul de accidental. În căldura verii, nimic nu poate înlocui o plimbare cu barca de-a lungul expansiunii Volga-Mamei de dragul călătoriei și, în același timp, în căutarea asp. În timpul acestor excursii, periodic există turme de jazz topit, alternând cu cubul. Ne-am frânge de mai multe ori și am încercat să-l prindem pe krenki. dar toate încercările nu au reușit.

Într-o zi, trecând prin obstacole pe una dintre praguri Volozhka observat o turmă de idele de topire, în acest moment cazul exploziile unice. caracteristica asp. Noi decidem sa ne ancoram la una dintre pungi si sa incercam sa luam pisica aspica. Apa este mare, iar momeala nu poate fi mică. Sebile Stick Shadd 72 în greutate Y g - ceea ce aveți nevoie. Turnarea, uniforma neclarata, scurta bruma si miscarea de momeala dintr-o parte in alta. Urmat de o lovitură ascuțită, dați spinul. Cineva ciocăna pe acel capăt al cordonului, dar acestea nu erau aceleași feluri de jignițe și pasaje. Momeala a luat un lucru bun. Fotografise-l, dă-i drumul. Poate e un accident? Am făcut o altă distribuție, dar prin. Următoarea distribuție a fost urmată de o lovitură. Sa dovedit a fi un chub. În general, se întâmplă ceva ciudat. Am auzit că cleanul prins pe mikrostikbeyty și Walker pe râuri mici, dar el nu a făcut captura, ca întotdeauna eliberarea manivelei. Și brusc un astfel de pescuit! Poate că vremea poate că stelele de pe cer s-au adunat în poziția corectă și tot ce se întâmplă este un accident? - gânduri similare mi-au înconjurat în cap. Dar, de la pescuit la pescuit, de la sezon la sezon de pescuit stabil de pachete prădător albe care se topesc la stikbeyty au dovedit că toate acestea nu este un accident. Sebile Stick Shadd 72 a fost pionierul unui astfel de pescuit, dar nu a devenit un panaceu de la besklevya. La fishings ulterioare prietenii mei razlovili norocos Meșteșug Wander 60 - 6 cm zgomot compact stikbeyt - cântărind 6,5 g, care funcționează perfect în jet rapid și HMKL Jig plevusca 65 - „liniștit“ stikbeyt cântărind 9 g, la o lungime de 6,5 cm și multe alte modele.

Stickbeyts sunt momeli care pot fi reînviate cu ajutorul oricărui sistem de filare. Trebuie doar să înțelegem: printr-o bară moale facem ticăloși, greu - va trebui să jucăm pe călcâi. Este ușor să vă controlați: dacă bebelușul se scutură în mod egal dintr-o parte în alta și nu se agață de cablul sau de lesa, atunci totul se face bine.

Când completați un set de wobblers, trebuie să includeți o pereche de stickbox-uri în cadrul testului dvs. de filare. Datorită caracteristicilor de design, uneori vă permit să efectuați sarcini dincolo de puterea altor momeli mai frecvente. Poate că în practică va fi pescuitul, care este salvat exact de stikbait, care se afla în colțul îndepărtat al cutiei de pescuit.