La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii

Zile de neuitat petrecute în Bulgaria

La nunta din Bulgaria.

Deci, acest moment mult așteptat a venit, când delegația noastră ucraineană impresionantă sa dus la o prietenie cu Bulgaria la Tanya pentru o nuntă. În acest scop, a fost comandat un autobuz confortabil Mercedes, care efectua transportul regulat de călători de-a lungul rutei Odessa-Varna-Odessa. Privind în perspectivă, voi spune că acest autobuz cu șoferi ne-a însoțit pe tot parcursul șederii dvs. în Bulgaria.

Autobuzul nostru, legănându-se ușor pe rugoasele rutiere, a ieșit din mașina parcată în Odessa și sa îndreptat spre sud spre orașul de graniță Reni. O mică gustare, am început să admirăm peisajele familiare din această parte a regiunii Odessa, care păreau complet noi în razele soarelui.

M-am prins gândindu-mă că acest drum am trecut de mai multe ori și de fiecare dată ne-am dat niște impresii unice. Cele mai strălucite dintre ele sunt cunoscuți cu Vilkovo - Veneția ucraineană, odihnindu-se pe mare și participând la o nuntă din Lipovan, în satul Primorskoe din regiunea Kili, vizită la Izmail. În același drum am mers în România pentru Crăciun. iar pe același drum am fost în prima noastră călătorie în Bulgaria.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii
Deplasăm Nistrul în vecinătatea satului Mayaki. Mergând pe malul opus, drumul începe să se învârtă în pădurile de stuf, apoi se apropie sau se îndepărtează de râu. Natura aici este pur și simplu pitorească. Încă o dată suntem convinși că regiunea noastră este una dintre cele mai frumoase de pe pământ.

După un timp, autobuzul nostru a condus la punctul de frontieră, șoferul a primit un card de control și a continuat călătoria de-a lungul Nistrului. dar deja pe teritoriul Moldovei. Faptul că o parte a traseului Odesa-Reni trece prin această fostă republică sovietică, dar există o graniță simplificat regimul de trecere pentru tranzitul vehiculelor și ale pasagerilor, care urmează în sus a site-ului în cazul în care noul drum va trece prin teritoriul ucrainean. Între timp, se întunecase în afara ferestrei și am început să ne culcăm, știind că înainte de noi era o noapte neliniștită înaintea noastră.

La miezul nopții am ajuns la frontiera moldo-română, primul dintr-o serie de puncte de trecere a frontierei, pe care a trebuit să depășească, dar datorită eforturilor echipajului nostru internațional ucrainean-bulgar al șoferilor trec frontiera a luat o cantitate minimă de timp, si iata-ne pe teritoriul românesc în orașul Galați.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii
Trebuie remarcat faptul că de la acest oraș port până la Varna a trebuit să conducem pe un traseu complet nou pentru noi și pentru soțul meu, deoarece nu am fost încă în aceste părți. Linerul nostru a continuat călătoria în direcția Tulci. cel mai apropiat oraș important românesc. În cabină, luminile au fost oprite și pasagerii s-au aruncat din nou într-o stare de somnolență. În ciuda noaptea de nepătruns, cu interes am privi pe fereastră, încercând să vadă noul loc pentru ei înșiși, dar oboseala isi pune amprenta si eu, fara sa vrea, oprit.

Trezind în zori, mă uit pe fereastră și văd că autobuzul nostru se îndreaptă spre o așezare destul de mare. Privind atent, înțeleg că conducem pe străzile din Constanța. Orașul, la fel ca majoritatea pasagerilor noștri, încă mai dormește. Străzile sunt aproape pustii, există puține mașini pe drum. Acest lucru nu este surprinzător, pentru că astăzi este sâmbătă, o zi liberă.

Încerc să văd cu atenție ce este orașul, despre care am auzit de multe ori, care este, ca și Varna, orașul sora Odessa. Arhitectura nu este deosebit de impresionantă, din toate părțile, există clădiri tipic cu cinci etaje, multe în diferite orașe din România. Poate că aceasta este o opinie subiectivă bazată pe o impresie trecătoare a unui pasager de tranzit, nu știu. Nu adauga culoare orasului, nici chiar litoralul datorita sezonului "mort". Într-un cuvânt, simt o ușoară dezamăgire.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii
Trecem prin port. În depărtare, se pot vedea păduri ale numeroaselor macarale portal. În acest moment, autobuzul nostru se îndreaptă spre podul frumos, aruncat prin canalul care leagă Dunărea de Marea Neagră. Continui să se uite cu interes la fereastră, în cazul în care scenele sumbre graba de viață românească, pictate cu culori luminoase în propria natura sa unică toamna.

Trecerea stațiunii Mangalia. am fost în orașul Vama Veche. la trecerea frontierei care fusese vacantă la dimineața devreme. În așteptarea ca documentele să aibă timp să bea o ceașcă de cafea parfumată. Timpul zboară neobservat. Și acum, după ce am trecut formalitățile vamale, ne aflăm în sfârșit în Bulgaria. care ne-a întâmpinat cu o vreme grea și o ploaie mică.

Trecerea frontierei Durankulak. autobuzul nostru se mișcă mai adânc în țară. Conducerea unui oraș mic și confortabil din Shabla. observăm numeroasele "morile de vânt" situate aici pe întregul raion, producând energie electrică. O astfel de producție ecologică, deși destul de costisitoare.

Continuăm călătoria noastră pe drumurile Bulgariei. După un timp, în depărtare, pe fondul coastei, clădirile albe deja cunoscute ale hotelurilor moderne de înălțime, care înconjurau podelele orientate spre mare, păreau noi. Aceasta este faimoasa stațiune bulgară Albena - înseamnă că Varna este foarte puțin.

Zece ani mai târziu, sau magia Prieteniei.

În acest moment vizita stațiunea Sf. Constantin și Elena a fost episodic, aici, la o cafenea locală în apropierea drumului Varna-Albena, am mic dejun consistent după o călătorie lungă, iar seara, de asemenea, cina bogata, dar mai târziu acest lucru. De ce sa întâmplat aici, la 8 kilometri de Varna? Pur și simplu pentru că părinții mirelui locuiesc chiar aici, iar unii dintre oaspeți au rămas în casa lor.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii

În ceea ce privește stațiunea însăși, apoi trecând, am putut vedea locuri dureroase, unde au trecut zile de neuitat de la prima mea vizită în țări îndepărtate străine. Corpurile hotelurilor magnifice au apărut, așa cum am văzut din vizita precedentă în Bulgaria, precum și clădirile noi ridicate în ultimul deceniu. Din ceea ce a văzut, a devenit ceva mai cald, amintirile plăcute au urmat unul pe celălalt și au încălzit sufletul.

Citiți numeroase recenzii istorice despre stațiune, adesea găsiți referințe la tradițiile glorioase ale acestor locuri asociate cu ospitalitatea și cordialitatea. Această atitudine față de noi înșine am simțit atunci când ne-am întâlnit cu reprezentanții acestor locuri. Aparent nu întâmplător această stațiune în trecut a fost numită Prietenie, se pare că aerul însuși este saturat de magia acestui cuvânt. Cred că este timpul să vorbim despre ospitalitatea bulgară, precum și despre bucătăria bulgară.

Este întotdeauna plăcut când sunteți întâmpinați ca un oaspete dragă sincer și sincer, chiar dacă vă văd pentru prima dată. A fost o întâmpinare atât de caldă din partea bulgară.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii

În ciuda sosirii anticipate neprevăzute, datorită trecerii surprinzător de rapide și netede a multor frontiere, delegația noastră nu a luat cunoștință de proprietarii de grijă. Un mic dejun delicios a fost organizat instantaneu și, pentru a trece timpul înainte de a se stabili într-un hotel, este organizată o excursie la orașul Balchik.

Trebuie să spun că acest turneu a fost foarte util și interesant, dar pentru noi a fost de două ori, adaptat organic la programul plin de evenimente festive. Eu iau această ocazie să mulțumesc tinerii căsătoriți și părinții lor minunate, și trecând toți prietenii lor și cunoștințe care au luat parte la recepția noastră, care a ajutat să ne simțim acasă, într-o țară prietenoasă și se simt pe deplin întreaga atmosferă de solemnitate și o vacanță de neuitat , care ne-a fost prezentat cu ocazia căsătoriei acestui cuplu internațional magnific.

Așa cum am menționat mai devreme, la sosirea noastră, micul dejun a fost organizat într-un cafenea confortabil de vară numită "Sun", ceea ce înseamnă Sunny. După o călătorie lungă, înfometată, am încercat din nou cu bucurie bucătăria bulgară, deja cunoscuta. O varietate de mâncăruri locale, printre care atributul indispensabil a fost brânza, a fost mulțumit de gustul său unic.

Excursie neplanificată

După micul dejun, așa cum am spus deja, mergem la orașul Balcic pentru o excursie. Această excursie neprevăzută ne-a făcut foarte mulțumiți de soțul meu, pentru că am vizitat odată acest loc minunat. Și am vrut cu adevărat să admirăm încă o dată parcul magnific al Reginei Maria.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii
Conducerea de-a lungul coastei Mării Negre. pe drumul pe care îl știm, nu încetează să mai admirați peisajele înconjurătoare. Pe partea noastră se află cele mai renumite stațiuni - Nisipurile de Aur și Albena, dar nu există o renaștere de vară. Toamna treptat intră în propriile sale.

Pe drum, facem o mică oprire în centrul artei populare. Destul de curios. O curte mică, făcută în stil bulgar vechi. Trecem prin poarta din lemn și ne găsim pe teritoriul ei. Ceramica este produsă local. Suntem invitați la un mic atelier, unde suntem martorii nașterii unei cani magnifice.

Mâinile tale îndemânale ale maestrului în câteva minute transformă o bucată de lut neformată într-o navă frumoasă. Există și colorarea lui. Acum va fi lăsată să o usuce într-un cuptor special și o altă capodoperă este gata. Așa cum adevărații turiști au admirat prin ceea ce au văzut, nu ne putem nega dorința de a dobândi ceva pentru memorie. Ca un suvenir cumpărăm un borcan de lut într-un magazin local. După cum a explicat vânzătorul, astfel de baloane sunt oferite în Bulgaria pentru nuntă. Foarte simbolic!

Balcic ne-a întâlnit cu razele de rupere ale unui soare cald de toamnă. Ploaia sa oprit mult timp, așa că era timpul să ne plimbăm prin aerul curat printre plantele fermecătoare ale grădinii botanice locale.

După ce am încărcat o parte din pozitiv de la vizitarea acestui loc minunat, ne întoarcem la Varna.

În liniștea parcului de pe litoral.

Situat într-un hotel mic, dar confortabil, situat în Parcul Primorsky din Varna, având o cină drăguță, începem să ne familiarizăm cu împrejurimile din apropiere. Luând o mică sticlă de vin alb uscat din mini-bar, primul lucru pe care îl facem este să mergeți pe plajă. Pătrundându-se în apele calde ale Mării Negre, savurând vinuri aromatice bulgare, admirăm razele soarelui, care se reflectă în marea calmă.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii

Trebuie să spun că Parcul de pe litoral - unul dintre locurile preferate de recreere a cetățenilor. Fondată acum o sută de ani, parcul își păstrează încă unicitatea și farmecul. În ciuda lungimii sale lungi de-a lungul coastei mării, parcul pare destul de bine întreținut. O culoare deosebită îi este dată de un gard de motociclete vechi, instalat chiar lângă hotelul nostru.

Pentru referință
Parcul litoral din Varna este sfărâmat la sfârșitul secolului al XIX-lea de faimosul constructor de parcuri, Anton Novak. Parcul este situat pe plaja din apropiere de centrul orașului Varna, pe o suprafață de 80 de hectare. Aceasta este o adevărată insulă de pace și liniște. Parcul de pe litoral atrage cu aleile sale care se întind de-a lungul întregii linii de coastă, un fel de flori și copaci unici și, bineînțeles, un număr incredibil de statui și monumente ale oamenilor celebri. Astăzi, parcul găzduiește Palatul Culturii și Sportului, o grădină zoologică, un delfinar, diverse muzee și complexe muzeale. Grădina Primorsky este un planetariu, care este prima astfel de clădire din Bulgaria.
(informații utilizate de pe site 100dorog.ru)

Mergând pe malul de seară, vedem lângă plaja noastră o piscină cu izvoare minerale, care, în ciuda faptului că este deja întunecată, este destul de aglomerată. Ținând cont de plăcerea pe care am primit-o, vizitând astfel de proceduri la stațiunea St. Konstantin și Elena în ultima noastră vizită, hotărâți a doua zi să vină aici. Din fericire, intrarea este gratuită și nu există limită de timp.

La nunta in Bulgaria - Bulgaria, Romania - traditii, atractii

Mergem la piscină cu primele raze ale soarelui. Există deja destul de puțini oameni aici pentru dimineața devreme. După ce ne-am scufundat corpul în apă minerală fierbinte, simțim o ușurare ușoară, răspândindu-se încet peste toate mușchii. Bucurându-se de senzațiile plăcute, înotăm în apa de mare, care conduce imediat corpul într-o stare de tonus. Fiind acuzat de energie revigorantă pentru întreaga zi, ne întoarcem la hotel. Este necesar să vă pregătiți pentru viitoarea ceremonie de nuntă.