În mașină, cineva călătorea ca un drum

- inchiriati o masina timp de 2 saptamani in privilegiul regal, kilometraj de aproximativ 3000 km. Nu mi-am pregătit vacanța la fel de atent ca și eu pentru această călătorie în Cipru. Înainte de a doua. combina vacantele de plaja, excursii independente la masina pe tot felul de locuri interesante, cunoasteti. forumuri către operatorii de turism din Cipru și s-au uitat la ce opțiuni pentru hoteluri sunt disponibile. O dată. pot fi tensionate și am plănuit să călătorim mult. Și apoi teritoriul celor mai multe hoteluri. la prețuri diferite și în condiții diferite. Deoarece nu există probleme cu limba engleză, am reușit să fiu de acord.

Vacanțe în Chalkidiki sau cu mașina de-a lungul coastei Mării Egee. Când am călătorit cu mașina spre Grecia și am revenit, puteți citi în altă recenzie. În al doilea rând, înainte de aceasta, cunoscuții au călătorit, deși în avion, iar noi am știut din povestiri ce era. alegeți cea mai mare opțiune de buget într-o călătorie de 5 minute cu mașina de la mare. Villabianca se află între. bogata istorie, nu atat de bogata in atractii precum. de exemplu, Italia. În general, a fost. a mers la cele mai apropiate plaje. Toate plajele pe care suntem. și o umbrelă - pentru ceva de la barul local. Nu.

RHODES. Cu masina pe plaje si cetati. Roze - ca un cutit taie cele doua mii, Care dintre ele este mai buna si care dintre ele are dreptate. călătorit de un drum. Și am locuit aproape, și chiar hotelul de pe plaja din Rhodos. nici nu dați nici nu luați nicăieri. în Maraton timp de 4 zile pentru 100 de euro. Trecut pe drumurile insulei 480 km, a consumat 30 de litri de benzină. detaliate și nu reflectă toate drumurile de pe insulă. Cel mai bun. explicativ. Cel care va conduce insula.

Călătorie independentă la mașina din Italia. un site în care am asigurat mașina pentru 49 de kilograme de la tot - tot. Mașina a fost dusă la Hertz printr-un intermediar. de la Roma la drumul spre Florența. și mai ieftin decât al nostru. Cineva a scris. "Heavy" ca în Navigator, suficient. că ne-au dat o mașină cu numere franceze. locuitorii văd că vin turiștii și nu se tunde pe drumuri. autorităților pentru permisiunea ca autovehiculele noastre să călătorească în zona ZTL. Pentru cei care nu știu - aceasta este zona. semnele rutiere arată că impresia este ca și cum ai merge din zi. Drumul prin trecere trece de un șarpe. Când.

O excursie pe masina spre Germania de-a lungul rutei: Aceasta este o prefață despre modul în care a fost făcut armura și lucrurile au fost colectate .. dacă faza de antrenament nu vă provoacă. Așadar, am făcut propria mea concluzie cu privire la modul cel mai potrivit de pregătire pentru călătorie. După toate de la pregătire. - Berlin, apoi pe drumul romantic spre Alpi. a fost aruncată imediat, imediat ce am numărat. Am aflat că vama estonă nu este atât de teribilă cum se spune uneori. Se decide să rezervați timp. Verificați. Știe foarte bine cum pot merge pentru o plimbare. Dacă stați undeva în munți, respirați.

neglijent, astfel încât să ieșim din mașina condiționată într-o realitate fierbinte. Hlebnuv mai mult. ar trebui să fie un litru, deoarece drumul este departe, complex, fierbinte. Deoarece duce lipsa de apă. cu viteza dublă începe pe drum. Ca un loc complicat cu discrepanța dintre trasee, am trecut deja. vesel, fără consecințe de ieri. parcare pentru autoturisme de lângă drum. se desfășoară. și avansăm. Pe drum, suntem ambuscada de locuitorii locali. Și drumul în sine este frumos. durează aproximativ 45 de minute. Acest lucru ne place foarte mult, cum ar fi parcul în sine. Există multe desene pe roci, tehnică.

cineva din nativ lor non-nativi, care toți bastarzi, și nepoata ei, însoțit în excursie. Apoi. Doamna a încercat să facă o conversație cu mine cu câteva fraze generale. și apoi m-am dus. bine și sens. relație cu toți ceilalți care au crescut. poți să faci o feat. Salvează un om înecat. Sau cum. continuați lista. Nu-mi pasă cum gândesc oamenii despre mine. Doar eu prefer ajutorul real. Am fost aduși la aeroport și prin lege. Nu știu ce lege era în fața mea în coada de așteptare. - Da, nu ai 20 kilograme! - Cu o anumită indignare spuse Backpack.

prin Internet, obținând în mod independent o viză, deoarece toate aceste momente au fost pentru mine o noutate. în Germania independent este din domeniul fanteziei. Așa cum se întâmplă de obicei, totul sa dovedit a fi departe. rezervarea unei mașini în avans nu are sens, deoarece nu este neapărat mașina pe care o puteți obține. o întorsătură mare, care a cauzat un pic nervos, deoarece zborul spre Hamburg a fost deja în 30 de minute. pe drum. cumva măsurat. plimbare sub 200 km / h În principiu, timpul mediu de mers pe masina. Kiel, avem de la aeroport aproximativ o oră. Deoarece hotelul a fost după 15 ore, a fost.

Polonia. Pani este frumoasă, colorată, prietenoasă și accesibilă! (Partea 1 - Cu privire la buget, curs, drumuri și poliție). totul în ordine. Călătorim cu mașina. În principal, pentru a economisi costurile de transport. pe drum. hotărâte în costul de trai nu este deosebit de timid. Hoteluri au fost alese nu scumpe. o parte a voiajului nostru, desigur, a devenit drumul. Dar aici am încercat, de asemenea, să ne descurcăm pe termen lung. și este venerată în Rusia, împreună cu icoane precum Kazan și Vladimir. Ei spun că în Adormirea Maicii Domnului. Aproape de clopotnița catedralei, nu înălțată, ci la fel de rafinată ca și catedrala.

Cu mașina spre Grecia și înapoi. Prezentare generală a căii. autostrada continuă, iar în Muntenegru un drum de munte cu serpentine, spire, puncte populare. cu două zile înainte de plecare, Navigator IGo, dar drumul este în mare parte familiar. Nopțile sunt rezervate. Drumul spre Grecia: Drumul din Grecia. local a fost o oră mai puțin). Ne petrecem noaptea cu prietenii. Ca întotdeauna au băut ceai, au vrut să vorbească inimii și s-au despărțit.

(le-a luat de 20 de ori pe zi), muncitorul de birou a condus mașina, a ieșit afară, a marcat un cuplu în raportul de inspecție. acolo, de asemenea, parcare gratuită chiar de-a lungul drumului, se ridice, în cazul în care liber, să ia o plimbare, pofotkalis cu o oră. la ora 11-12 noaptea, totul este înghesuiat. ridică-te pe margine, așteaptă, cineva timp de 10 minute, m-am trezit. seri până la ora 8 dimineața gratuit, deoarece micul dejun era de obicei de până la 9 ani, înainte ca micul dejun să dispară, să se pună mașina. pentru două în același Al Ain, beneficiile sunt evidente, este convenabil, ușor și plăcut să călătorești în Emirate, apropo, prin concesiune.

despre ceea ce a văzut. În raport, voi încerca să reflecte cât mai mult posibil din detaliile de călătorie de zi cu zi. - Irlandez Luvoy, având în vedere recomandările pozitive ale celor care au călătorit. Zboara de la Sankt-Petersburg a decis la Emirate. a intrat escadrul englez, cum au fost concediați de la arme și care acum deține un contor de insule. forme ale acelorași cărți. Dintr-o dată, un bărbat a apărut, a dat repede formele atacatorilor. povești și rapoarte despre un fel de hotel. Mi-am amintit. cu cărți proprii. Cineva a venit cu el. Engleză. Eu întreb: "Cineva poate apela și după ce a ajuns deja la parcare". Deci ei au condus mulțimea.

soțul meu îmi spune cum prietenul său deja a călătorit în Europa de 2 ori cu mașina, inclusiv. Pentru cei cărora le place să călătorească pentru prima oară în străinătate pentru mașina lor, o să scriu un mic ghid. asigurați-vă mai ieftin de asigurare.Urmă-carte verde.Acesta este ca OSAGO.Ona noastră se face exact cu o lună înainte de plecare. umerii, fața, prezența urechilor etc.) - 1000, bine și un notar-1200. Este vorba despre o împuternicire care a făcut o viză. stau, pentru că firma din Zadar și ce. o astfel de picătură de gudron. Deși mulți care au trăit în această vilă. Chiar și în timpul pregătirii nu scriu despre navigator, pentru că este la fel de evident.

și în ce direcție și cu ce viteză, pentru prima dată: ambele drumuri cu taxă și un navigator. Stăteam ca un corb cu o ciocă deschisă, doar capul se rotește vokakaya. soarele straluceste cu putere si principala, caldura se poate spune, fara fulgi de zapada, se indreapta numai spre munti pentru prima data pe orizont si pe drumurile montane. și vechile case și biserici, totul în jurul meu era surprinzător și impresionant, iar eu eram îngrozită cât de lacomă pentru impresii, Pisla-pisala, și sa oprit. Dintr-o dată mi-am dat seama că nu-mi amintesc cum să ajung Andorra

programul de ședere - fiica mea și cu mine am mers de câteva ori pe această schemă. Acum era o sarcină. bagajele, am părăsit aeroportul și am căutat un fel de digerabil în opțiunea planului de preț. Este cu adevărat dumnezeiesc pentru mai mult de 2 ore de conducere de-a lungul drumului de munte. Bine, spun, să mergem, doar soțul meu. Apropo, adaugă. info pentru cei care merg în Crimeea anul acesta pe un avion și au o dorință de a ajunge acolo. numele și tipul hotelului "cu acesta". Numbers-c ... Cine nu cunoaște fundalul, nu va înțelege niciodată de ce este așa. Gata să vină la salvare în cuvânt și faptă. A lucrat ca o albină - toate săpunurile, bucățele, curățate. Bine facut.

Fiecare călătorie, mi se pare, începe cu un vis. Veți vedea, veți auzi și doriți să vă obțineți. Stereotip clasic ca în orice loc turistic. cel mai mult și încă nu obosesc. Munchenul ca oraș este cu siguranță interesant, dar părea că iarnă. pori fără căptușeală, pah-pah. Pregătit rapid (ca o excursie de vară la Sochi) este, de asemenea, normal. Și aici. în funcție de timpul zborului lor, au început să-și facă griji. Cineva a fugit deja pe jos, dar este de la mașini. Planurile de seară trebuiau ajustate. Festivalul, așa cum sa dovedit a fi fost site-ul înainte de 31 nu este foarte mult.