Copper stomatologie - prețuri și recenzii

Descrierea clinicii

Clinica claselor de elită corespunde nivelului clinicilor de vârf ale lumii. Include în complexul de clinici "MEDI pe Nevsky", care este situat în centrul istoric al Sankt-Petersburg, pe Nevsky Prospekt (parcarea este organizată în curtea clinicii).

Stomatologie ar putea fi, de asemenea, căutat sub următoarele nume:

Informații suplimentare furnizate de clinică:

În clinică se desfășoară lucrări dentare de orice complexitate, inclusiv cele unice, utilizând tehnologii avansate: tratamentul endodontic cu ajutorul unui microscop dentar, albirea dinților laser, proteze pe bază de zirconiu etc.

După propriul nostru centru de diagnostic cu raze X echipat cu calculator tomografie dentara pentru a obtine imagini 3D, vă permite să efectuați tratamentul eficient și convenabil pentru pacient.

Clinica de stomatologie "MEDI pe Nevsky" are propriile fabrici dentare, care utilizează tehnici inovatoare și echipamente de ultima generație pentru fabricarea diverselor structuri dentare. Specialiștii clinicii noastre vor ajuta la rezolvarea problemei ortopedice a oricărei complexități cu ajutorul coroanelor pe bază de dioxid de zirconiu, a cărui fabricare necesită o înaltă calificare a tehnicienilor dentari și a echipamentelor de înaltă tehnologie ale laboratoarelor.

Clinica are cel mai recent sistem de „Miotroniks“, care este indispensabil pentru instalarea tratamentului protetic și ortodontic. Aparatul permite diagnosticarea, si daca este necesar - fizioterapie: relaxa mușchii de mestecat și de control în etapa de determinare a mușcăturii. Acest lucru asigură un rezultat bun, confort și durabilitate a protezei.

Dacă este necesar, operațiile dentare complexe, sub anestezie, pot fi efectuate într-un spital. echipament tehnic ridicat de operare permite profesioniștilor să rezolve problemele de orice complexitate, inclusiv grefarea osoasă comportament, gume de plastic. Serviciul de anestezie de operare funcționează în unitatea de operare. Tipul de anestezie și medicamente sunt selectate în mod individual - luând în considerare caracteristicile pacientului, starea sănătății sale și, în funcție de domeniul de aplicare al viitorului tratament. După operație, pacientul este transferat într-o cameră confortabilă.

În clinica "Medi on Nevsky" oferim pacienților servicii individuale și suport manager.

Preturi pentru serviciile stomatologice