Coji de scoici pentru capturarea cambricilor în Marea Japoniei

În seara aceluiași, prima zi plină în Orientul Îndepărtat. ne-am dus la un golf marin din apropiere pentru a se pregăti pentru pescuit mâine pe mare - pentru a pregăti gerbilii coajă, care servește ca o duză pentru prinderea cambulă și alte pește marin. care va fi scopul pescuitului nostru.

Golful este cu adevărat unic. De la țărm, de foarte mult timp există o bancă de nisip, undeva până la talie. La început, în apropierea țărmului, partea de jos este pietroasă, iar apoi există spituri de nisip. Aici este în nisip că vom extrage coaja Peschanka - una dintre cele mai bune momeli pentru capturarea cambricilor în Marea Japoniei.

Cât de volatilă este vremea în apropierea mării. Cu câteva ore în urmă am urcat pe dealuri și a fost însorit și cald. Și acum norii erau deja întinși, ploaia a început să cadă și a devenit puțin mai rece.

Dar acestea sunt mici lucruri. Crapsul vremii nu ne poate opri. Pentru mâine, pescuitul este planificat și avem nevoie de o duză. Deci, este necesar să urcați în apa din spatele scoici.

Coji de scoici pentru capturarea cambricilor în Marea Japoniei

Un cunoscut cunoscător al extracției de crustacee, Sasha sa urcat în mare. Părea înverșunată și nu caldă, în niște trunchiuri de înot. Nu îndrăzneam să mă duc imediat la astfel de fapte și am folosit un avertisment general. Sa dovedit că marea este foarte caldă și mi-a fost posibil să mă urc în totalitate în trunchiuri de înot ... Dar n-am vrut să mai mișcăm și am continuat să-mi trec cochilia.

Am plecat la 150 de metri de țărm. Adâncimea este foarte mică - până la talie. Sub picioare sunt nivele de nisip, panglici. Aici, în nisip și scopul călătoriei noastre este coaja Peschanka.

Sasha și cu mine avem diferite metode de extragere a cojilor de Gerbils. El, fiind dezbrăcat în fața căldurile, cercetat partea de jos a picioarelor, ca în cazul în dans, centimetru cu centimetru, se deplasează pe nisip. Atunci când este furnizat sub coajă de picior, Alexander a fugit destul de brusc mâna sub picioare și apucat de coajă. În ciuda aparente de stază, lentoarea și incapacitatea de cojile de zbor - nu este așa ... Dacă întârziere, coajă foarte repede se îngroapă în nisip, din drum. Am fost uimit de agilitatea acestor bivalve!

În mâinile lui Sanya se afla o cutie mică de plastic, în care se îndoiau scoici. Același lucru a fost și cu mine. Deoarece nu puteam să simt cochilii cu picioarele din cauza costumului purtat de mine, atunci senzorul a înlocuit lopata sovietică. Am cercetat nisipul în fața mea, lipind marginea lopatei în nisip. Când am dat peste ceva greu, am luat lopata înapoi un pic, la mine, undeva pentru 10-15cm și scooped nisip. Ridicând lopata deasupra apei, am rupt nisipul cu mâna și dacă era acolo o cochilie, am aruncat-o într-o cutie.

Coji de scoici pentru capturarea cambricilor în Marea Japoniei

Este clar că Sanya cu experiență a marcat de 10 ori mai multe cochilii decât am făcut-o. Deci, timp de o jumătate de oră am umplut două cutii cu o cochilie și am început să ne întoarcem la plajă.

Gresia este o duză foarte delicată. De mult timp această coajă nu trăiește. În cutii de conserve, unde era o cochilie, am turnat apă de mare, astfel încât duza să dureze cel puțin 2 zile. Doar pentru a merge la pescuit la sfârșit de săptămână. Și nu avem nevoie de mai mult.

Prinderea pe coajă este foarte simplă. Spargeți coaja chiuvetei, cu o lovitură ascuțită pentru ceva plat și greu (de exemplu, șaua de placaj). Îți scoți interiorul. Folosești piesa cea mai grea, carne, "din cauciuc" din interiorul Gerbils. Taiați această bucată de crustacee cu un cuțit în 3-4 bucăți (la cochilia mare) sau rupte cu cuie, cârlig măgarii. Interiorul cojilor mici poate fi plantat în întregime (cârlige mari - sunt suficiente numai pentru o duză). În ceea ce privește mărimea cojilor: mare, undeva de mărimea unui pumn, mic - 5-6 cm.

Coji de scoici pentru capturarea cambricilor în Marea Japoniei

Pe scoica din Marea Japoniei este o floare excelentă. navaga, sea lenok; goby. Uneori există un grupar.

Deci, mâine dimineață vom merge la mare și vom vedea cine este prins!

ZY În cazul în care shell-ul rămâne după pescuit, puteți să-l mâncați singur ... Split, obțineți părți carne, se prăjește cu condimente și legume. Nu înțeleg asemenea feluri de mâncare. Numai în condiții extreme ar mânca scoici. Dar unii oameni mănâncă acest lucru cu plăcere ...

Coji de scoici pentru capturarea cambricilor în Marea Japoniei

Mă bucur să vă prezint cartea de instrucțiuni:

"20 pași de la un cazan complet la un începător sigur în PESCUIT"

Acesta va fi extrem de util pentru pescarii novici. Dar nu numai. Am colectat cele mai importante componente ale abilităților de pescuit și le-am transmis în mod clar, sistematic, "fără apă".