Cascadele cascade și limita naturală Panagia 1

Panagia este un loc foarte pitoresc, cu o cascadă de cascade Arpat și un lac de munte. Cascadele au primit numele lor din numele râului montan Arpat, care își schimbă numele în Pyan'an-Uzen. Numele tractului a primit este probabil să se confrunte în cinstea Maicii Domnului - Panagia, contururile care sunt în mod clar vizibile pe stâncă, situat foarte aproape de cascade si lacuri. Înălțimea feței este de aproximativ 15 metri, iar martorii oculari susțin că imaginea de pe stâncă este foarte asemănătoare cu icoana Mamei lui Vladimir, dar fără detalii. Ne-am dus la cascada Arpatski doar pentru a vedea această față, dar nu aveam coordonate exacte, iar puținii localnici pe care i-am întâlnit nu ne-au putut ajuta. A trebuit să mă plimb în jurul lacului montan și de-a lungul defileului cascadei Arpat.

Cascadele Arpat - cum ajungeți acolo

Pentru a ajunge la cascada Arpat, este necesar să ajungeți într-un mic sat Zelenogorye, situat în cartierul Alushta din Crimeea. Aproape tot drumul spre sat este asfaltat, dar starea lui este teribilă și, la un moment dat, drumul era chiar blocat de un fluviu puțin adânc. În vara, cel mai probabil, se usucă, dar în primăvară, fără îndoială, previne pietonii, forțându-i să-și umezească picioarele. Pârâul din mijlocul drumului pare foarte neobișnuit, așa că nu am putut trece fără să fim fotografiat. 🙂

În timpul vizitei noastre, apa din lac era o culoare verde saturată, complet neobișnuită. Se spune că în vara se întâmplă adesea că apa din acest lac este mult mai caldă decât în ​​mare. Credem cu ușurință în acest lucru, deoarece chiar și la începutul lunii mai nu am observat nici o duzină de baieți pe țărmurile sale. Lângă lac există un tarzanka, cu ajutorul căruia puteți sări de la o înălțime de 10 metri sau "mișcați" spre cealaltă parte a lacului.

Cascadele cascade și limita naturală Panagia 1

O mulțime de admirații la lac și de mers pe jos de-a lungul malurilor sale, am mers mai departe. De-a lungul râului Arpat există un traseu bine călcat. După ce am plătit o sumă nesemnificativă la intrare, ne-am dus să ne uităm la cascadele Arpat, care sunt un râu care coboară din munți nenumărate cascade și cascade. Cel mai mare dintre ele este de 10 metri.

După câteva cascade mici, trebuie să urcați pe o scară aproape verticală. Urcarea este destul de simplă, dar, în opinia noastră, este mult mai groaznic să coborâm pe această scară pe drumul înapoi. Principalul lucru în călătoria spre cascadele Arpad este de a face stocuri de pantofi confortabili. Înainte de noi am mutat un tânăr cuplu, iar fata era pe tocuri, oh și nu dulce avea. 🙂

Cea mai populară locație din cascada Arpat este așa-numita "baie de dragoste". Există un semn că dacă vă scăldați cu iubitul vostru, atunci vă așteaptă iubirea veșnică.

În timpul călătoriei, temperatura aerului a fost de aproximativ 18-20 de grade, iar temperatura apei a depășit cu greu 10, dar, totuși, turiștii încă se grăbesc să se scufunde în "baie". Se spune că această baie a fost extinsă special pentru turiști - înainte de a fi mult mai mică și nu avea o formă atât de regulată.

Cascadele cascade și limita naturală Panagia 1

În ciuda faptului că de-a lungul râului Arpat este prevăzută o pistă specială pentru turiști, trebuie să fiți extrem de atenți să nu vă înmuiați accidental picioarele în apă cu gheață. Uneori poteca duce direct peste pietre netede, unde se taie pași. În locuri deosebit de dificile, balustradele și podurile sunt instalate cu atenție.

Pârâul de vânt se învârte între stânci și formează un fel de labirint ciudat. Este foarte plăcut să mergeți de-a lungul râului montan, mai ales când nu există nimeni în jur.

Cu cât mergem mai departe, pragurile devin din ce în ce mai puțin. Treptat, râul devine aproape plat.

Aproximativ la jumătatea distanței dintre castelele principale și cele mai înalte ale cascadei Arpat este un izvor neechipat, unde puteți bea apă.

Cascadele cascade și limita naturală Panagia 1

Apropo, nu toți turiștii ajung la capătul traseului - cineva rămâne mincinos la soarele de lângă râu. În primăvară, râul Arpad este foarte plin, astfel încât chiar și un prag mic arata ca o cascadă magnifică.

Trebuie să spun că, de asemenea, nu am ajuns la sfârșit - pe drumul care se odihnea pe semnul "Pasajul închis". Am decis să nu ispităm soarta și să ne întoarcem, nu este suficient să se întâmple ceva - de exemplu, o piatră va cădea pe cap. 🙂

Deși, de exemplu, am fost o minoritate - majoritatea oamenilor au căutat o cascadă Arpadian de 10 metri.

Am hotărât că nu merită, mai ales că cea mai mare și cea mai adâncă cascadă din Crimeea, Jur-Jur, ne aștepta.

Cascadele Arpat și un lac de munte pe hartă

Împărtășește "Tractul Panagiei, cascadele Arpate și lacul de munte din Zelenogorye"