Berlin (cu o vizită la Reichstag) și Potsdam

Berlin și Potsdam.

Bilete pentru zbor Airberlin au fost cumpărate prin acțiunea foarte mult în avans, astfel încât să ajungă la Berlin, și să zboare din Viena (AK de Niki, biletele achiziționate online AB www.airberlin.com).

Două cuvinte despre AB - au zburat strict în timp, în Berlin au fost chiar mai devreme decât era planificat. Zborul nostru a zburat la 6.45, foarte convenabil, deoarece am zburat în Germania prea devreme dimineața. Cu toate acestea, nu este recomandat pentru cei care nu tolerează un somn scurt (am plecat acasă la trei dimineața) și nu știm cum să dormim în avioane.

Cum se ajunge de la Aeroportul Tegel.

Printr-un vot general, sa decis că nu vom merge la muzee de data aceasta, ci ne vom bucura de plimbări de mers pe jos în jurul orașului pentru a-și simți spiritul. Umbland la Checkpoint „Charlie“, a venit la Muzeul Evreiesc (marca se verifica faptul că data viitoare vreau să viziteze), în apropierea muzeului a luat un autobuz merge în direcția Alexanderplatz (bun, de călătorie de zi cu zi nu este permis să se gândească la modalități de mișcare).

După rătăcind în jurul zonei a venit la turul autobuze opresc în cazul în care și a cumpărat un bilet pentru 24 de ore (Îmi place aceste „mărgele Touristik“ și să încerce ori de câte ori este posibil să meargă pe ele în fiecare oraș vizitez). În jurul valorii de atracțiile principale, ne-am uitat la timp și am dat seama că a venit timpul să mergem la Reichstag.

În ultima noastră vizită la Berlin, în clădirea Reichstagului, nu am reușit să trecem din cauza cozilor imense și a lipsei de timp. Acum nu există cozi, dar, după cum am aflat în prealabil, pentru a intra în cupole, trebuie să primiți o invitație. Puteți face acest lucru după cum urmează:

Pe site-ul Bundestagului, am găsit un e-mail [email protected]. unde a scris o scrisoare cu următorul conținut:

Există 3 persoane:

Mr_____
Ms .___

Vreți să ne spuneți, este posibil?

Multe mulțumiri în avans

Sehr geehrte Damen und Herren,

în der Anlage # 252; bersenden wir ihnen die Dokumente f # 252; r Ihren Besuch im Deutschen Bundestag.

Mit freundlichen Gr # 252; # 223; ro
Im Auftrag

("În atașament veți găsi un document pentru vizita dvs. la Deutsche Bundestag")

Într-un fișier atașat a fost într-adevăr o invitație, data (una dintre acele date pe care le-am cerut) și de timp, precum și instrucțiuni despre cât de mult trebuie să fie în fața Reichstag-ului, și în cazul în care, de fapt, verifica aceste foarte primitoare. Apropo, nu uitați pașaportul!

Dar acesta nu este sfârșitul corespondenței noastre fascinante. A doua zi, am primit o altă invitație, la aceeași dată, dar mai târziu! După ce ne-am îndoit, am decis să mergem după prima invitație, dar dacă nu, reveniți seara. Drept rezultat, evident că nu am avut timp pe listele de mai devreme, dar totuși gardianul de la intrare, verificându-ne cu atenție pașapoartele și invitația noastră tipărite, permiteți-ne.

După ce ne-am adunat un grup mic, am fost conduși la clădire, am ridicat la dom și l-am lăsat să plecăm. Ghidul audio se aprinde atunci când pasi pe o platformă înclinată în interiorul domului. Este necesar să apară o bară gri pe podea - și ghidul trece la obiectul următor (nu puteți reveni și nu îl puteți asculta pe cel anterior, deci nu trebuie să vă grăbiți).
Excursia era plăcută, nu regretau că au petrecut timp.

Apropo, care iese din Reichstag-ului, un pic mai departe pe stânga (este necesar să traverseze drumul) este un mic, dar minunat, gustos și ieftin cantina cu autoservire (numele nu este amintit, ceva de genul „Berlin Pavilion“, deși aș putea fi greșit și unele magazin de suveniruri.

Ne-am dus la grădina zoologică din Berlin (cu metroul spre stația Zoologischer Garten, după cum puteți ghici). Mi-a plăcut foarte mult, mai ales "grădinița", unde copiii au rătăcit liber, care pot fi călcați și hrăniți cu alimente vândute special. Am petrecut aproape o jumătate de zi acolo - vremea bună a continuat să ne stingă cu căldură și soare.

Apropo, în McDonald's aproape de intrarea la toaletă Zoo gratuit # 61514;

Din grădina zoologică am dus din nou autobuzul la Alexanderplatz, acolo mergeam puțin cumpărat și mergeam pe jos spre Poarta Brandenburgului. Am avut o cină, când am fost înfometați, la Unter den Linden în restaurantul Nante Eck - sincer, din toate felurile de mâncare comandate, numai puiul de gheață era plăcut - foarte delicat. În caz contrar, nu aș recomanda acest restaurant.

A obținut un alt Tageskarte, de data aceasta în zona ABC, cum s-au adunat în Potsdam. Această trecere acționează și asupra întregului transport public din Potsdam. Am ajuns cu autobuzul 695 în parcul din Sanssouci, ne-am îndreptat spre seră (cu o creștere spre turn),