Ah, Edessa, perla

Edessa greacă a devenit destinația noastră finală pentru un raliu de motoare de o zi în Macedonia greacă. Am părăsit peninsula Halkidiki imediat după micul dejun, am vizitat frumoasa peșteră din Petralona, ​​apoi am găsit vechea mănăstire a Sf. Anastasia.

Chiar mai aproape de seară, plină de impresii, dar cu stomacuri înfometați am ajuns la destinația finală a rutei alese - orașul Edessa. În primul rând, este foarte atractiv pentru numele nostru auditiv, asociativ. În al doilea rând, orașul este renumit pentru cascadele sale, care este întotdeauna vizitat de un autobuz turistic, care ia turiști la faimoasele izvoare termale din Loutra Pozar Aridee. În sursele pe care tocmai nu am avut timp, pentru că am decis să ne limităm la cascade.

Edessa se ridică deasupra văii Macedoniei la o altitudine de peste 70 de metri.

Ah, Edessa, perla

Există o stâncă destul de abruptă, din care apa, provenind de la Muntele Verminos, rupe literalmente faleza, formând un complex de cascade mari și mici. Prin urmare, este posibil să urcați în oraș doar după ce ați trecut o ușoară serpentină.

Am mers fără un navigator, dar am ajuns foarte precis. Și nu pentru că au găsit pointeri. Totul sa dovedit mult mai logic. Știam că râul formează o cascadă. Deci, de îndată ce am trecut râul de-a lungul podului, ne-am îndreptat imediat spre stâncă și am condus-o de-a lungul râului, până când au găsit un loc convenabil de împachetat în curtea casei.

Apoi am mers pe canalul cultivat. Iată ce am citit despre el:
„Cu toate acestea, orașul Edesa nu a fost întotdeauna așa, așa cum o vedem astăzi. Odată ce sa întâmplat un cutremur teribil. Rulează de pe munte Vaerminos Apa și umple partea lacului a orașului, cocoțat pe marginea unei stânci, am vărsat afară și a fugit direct pe străzi. Mult mai târziu râu cu șapte afluenții săi pacificat, forțând curgerea calmă a pistei de beton. la fel, la marginea apei stâncă din nou pauze în vrac, formând un complex de cascade mari și mici, care se încadrează la o înălțime de 70 de metri

Ah, Edessa, perla

Pentru a întâlni o biserică ortodoxă într-un oraș grec nu este neobișnuită, ar fi mai degrabă uimitor să nu se întâlnească :))

Dar apariția străzii cu suveniruri tradiționale a indicat că nu am greșit, iar intuiția ne-a adus în cel mai atractiv loc turistic

Dar, înainte de a lua o plimbare în cascade parc π ρκο καταρρακτ ν - cascade ?? Park din Edessa, am decis să ia masa în restaurantul „Cascade“ (traduse în limba rusă numele instituției) produselor alimentare mare între și peste fluxul de cascada

Ah, Edessa, perla

De pe terasa restaurantului era o priveliște minunată a văii, de unde am ajuns cu o jumătate de oră în urmă

Principala atracție a orașului este în continuare cascadele, pe care am văzut doar după prânz

Permiteți-mi să citez încă un citat, pe care aproape toți turiștii îl repetă în rapoartele lor despre vizitarea acestui oraș. Doar foarte frumos a spus, de ce să-l strici.
„Născut de stropi mici de apă și lumină, este în fiecare seară există pe creasta cascada. Vuiet de graba de pe o stâncă fluxuri puternice nu toată lumea aude șoapta. Totuși, merită încercat. La urma urmei, nimeni nu este mai bine Zânelor apa nu va spune despre Nook pământului ... În Edessa cred că regele mitic Midas, despre care a scris Herodot, a învins grădini de trandafiri legendare, este aici, cu toate acestea, dragostea lui de aur a fost mai puternică decât dragostea de flori :. tot ce a atins mâinile, se întoarse spre metalul prețios, astfel el a distrus nu numai trandafiri. dar fiica lui ".

Și vedem cea mai mare cascadă a cascadei Edessa Cascada Karanos - carte de vizită a Edessa greacă

Ah, Edessa, perla

Există posibilitatea de a vă deplasa de-a lungul podurilor de lemn din spatele cascadei

și, în cazul în care o grijă rezonabilă, apoi la doar 50 de cenți pentru a vizita, nu mare, dar o pestera foarte interesanta (doar despre oriunde din acest motiv nu a menționat) Peștera Compact și neașteptat Kattarakton

bine, după pesteri încă mai trebuie să te plimbi în urma pârâului

Ah, Edessa, perla

Dacă există timp, atunci puteți să profitați de ocazia de a merge la partea de jos a cascadelor, să priviți în muzeul de apă din același parc. Dar a venit timpul să ne întoarcem la hotel. Distanța până la Cassandra nu este mică, cu trei ore de mers cu mașina.

Deja acasă am aflat că cascadele nu se limitează la lista de atracții ale orașului. Nu voi adăuga nimic despre ele, doar dă-o mai jos, că ar înțelege că Edessa ar putea face obiectul unei vizite separate:

- Muntele înalt, cu o priveliște minunată, uluitoare, a Macedoniei centrale și a Salonicului.
- locul "Kyupri", situat la intrarea vestică a orașului, cu un pod din lemn, un parc, o piscină și o sală de gimnastică. Scriitorul englez Mary Volker a numit acest loc ideal pentru iubitorii călătoriilor.
- Orașul orașului piatră (1905)
- Biserica Sf. Sophia (Agios Sophias) din secolul al XIV-lea.
- cartierul Varosi, unde există case antice (construite în cea mai mare parte la începutul secolului al XIX-lea)
cascade mici în centrul orașului, care fuseseră motoare ale unei moară de apă.
- Geni Tzami (1875) - muzeul arheologic al orașului și alții. nu mai puțin interesante.

Plecăm de la Edessa. Pe drum, am făcut niște poze în parbrizul mașinii.

Ah, Edessa, perla

Astfel de fotografii pot fi luate în fiecare oraș din Grecia. Nimic exclusiv, doar pentru a umple albumul foto. Și totuși.

Toate, Good Bye Edessa, dar, ceva îmi spune că nu e pentru totdeauna :)

Fotografii de profil (22)

Și cât costă proprietatea? Pentru cât de mult puteți cumpăra o casă mică de 150-200kv.m. Vreau să trăiesc într-o pensiune într-un climat moale și plăcut. Și cascade este un excelent aparat de aer condiționat natural.

Și din ceea ce este vizibil, că mă interesează prețurile pentru imobil. sau nu este o parte groaznică de a vizita vreun loc - pentru a afla ce este casa acolo?

O sărbătoare minunată sa dovedit. Deci, soția mea și cu mine vrem să mergem curând să ne odihnim, deși încă nu știm de unde. Mă interesează această întrebare. Dacă mergeți la aceste locuri, trebuie să rezervați locuri în hotel sau sunt mereu gratuite? Mulțumesc.

Se pare că Edessa și-a încununat cu încredere călătoria fascinantă și cognitivă prin Macedonia greacă. O mulțime de informații interesante, fotografii minunate! Dar am fost, de asemenea, foarte intrigat de povestea dezastrului care a lovit acest oraș, un cutremur și un dezastru de apă, care a pus literalmente orașul în pragul supraviețuirii.

Mi-a plăcut cea mai mare parte a cascadei. Foarte fascinant! În mod deosebit impresionant este punctul de vedere din interior, ca să spunem așa. Am privit-o pe Odessa, apoi m-am uitat la locuri care nu sunt deloc familiare. Un raport bun de fotografie, călătoria pare să se fi dovedit a avea succes!

Alte comentarii despre concediu în Grecia