Vânătoare pentru Sanfish

În limba rusă, acest sunfish este numit "stinghie însorită". În plus, există varietatea sa - albastru. Și aici mai mult de patru ore, sub treizeci de piese.

Sanfish este mult mai mic decât crapul. și păstrăvul, pe lângă dimensiunea grandioasă inferioară Pontului. Eu deja am tăcut despre somon, am mers deja pe el, despre ceea ce va fi. Dar pentru noi, și în pescuit la ceainice, este inutil să atingeți cu grub. Cui și mare este mireasa din Sanfish este un pește. Prin urmare, aici sunteți.

De fapt, am ajuns la acest râu, care se află la 160 km distanță de casă, numai din cauza vizitei bunicii mele la tabăra de vară din acele părți. Pentru a vizita - deci cu o tija de pescuit. Aici, cu această bară, se sprijină pe râu.

Acolo, frații noștri chinezi au fost deja capturați creierul nostru în rațiune. Ei, spre deosebire de canadienii naturali, peștele prinde orice, și nu de dragul sportului, ci să mănânce. Ei bine, chiar și pe a noastră, inclusiv pe mine. Deci, mi-am luat locul. Pe stânga, un anumit cuplu a pescuit, în timp ce fata practică pescuitul, iar tânărul îi conducea cel mai mult iPhone-ul:

Vânătoare pentru Sanfish

Dar, în dreapta, erau oameni serioși, nu se distrau de prostii, dar primeau mâncare. La muzhik pentru o dată pentru femeia într-o jachetă roz, evident piese:

Îmi place tipul, deși nu din Regatul Mijlociu. M-am așezat, l-am abandonat. Spectacolul plutitorului care plutește pe o buzunare superficială stabilea imediat starea liniștită:

M-am așezat, apropo, în confort, așezat pe un scaun, havchik gătit - acolo, într-un pod roșu pentru un plumper verde:

Vânătoare pentru Sanfish

Confortul nu a avut loc. Stai jos, câteva minute posozertsat natură - Sunfish atât de atroce deja ciugulit și a scos, este necesar pentru a sari, trage-l de pe cârlig astfel încât stick la aceeași casetă verde, iar apoi se schimba de multe ori viermele. Nici să nu stați, nici să devinați - nu dați.

Și am vrut să mă prefac. O pădure, un râu, o seară liniștită de vară, luna a apărut deja:

Un obiect plutitor neidentificat se întoarce în depărtare. Dar mă întreb dacă acest vas de săpun superzumovskuyu futut? Schaa recunoaște imediat. Sunt șapte într-o barcă fără câine:

Vânătoare pentru Sanfish

Oamenii bine petrecuți timp înarmați cu un ochi pot fi văzuți. În acest caz, desigur, în cazul în care nu trebuie să tragem barca pentru a se scurge apa, încărcați remorcă, trageți dumneavoastră preferat jeep acasă cu un dublu flux de benzină și fără vlagă, la sfârșitul serii încercând să inverseze forța de tracțiune într-un garaj. Dar asta este ceea ce cred că oamenii locale malopyuschy și predispuse la masochism sport. Poate că nu toate aceste proceduri, ele nu consideră o seară languros? Sufletul celuilalt este întunecat.

Asta este, a fost doar întuneric. O gramada de blyugilov diluat știe cum le-o pereche de mici Bass alăturat, telepaetsya în lucrarea sa de origine noi și finală, mușcătura continuă, dar apoi swoops nor sălbatice țânțari furioase, și se pare că există mijloace de țânțar astăzi în copie unică, care a fost adus la rulote noastre, și în cortul său, și a plecat. Prin urmare, la sfârșitul anului de pescuit a reprezentat zborul rușinos din scenă, însoțit de un pescar pui de bătaie el însuși pentru toate locurile mâinile lui, care în acest caz a fost întregul set de accesorii de pescuit. Ceea ce confirmă încă o dată înțelepciunea populară: căutați de fapta buna - brutal devin mușcat.

Și când am ajuns acasă și am numărat pierderile, am aflat că am coborât ușor, spre deosebire de sanfish. Eu, dacă mânc, apoi ușor, ei chiar au pretins deja pentru o viață morală. El este:

Vânătoare pentru Sanfish

Apoi au fost eviscerați și decapitați. Eu însumi am făcut-o singură; Adevărat, m-au trimis la dezmembrarea deja curățată:

Apoi au fost prăjite într-o tigaie și au început să arate în general frumos:

Mănâncă ca semințe. Oasele sunt aproape nici una, gustoase pentru rușine. Dacă nu erau țânțarii și nu procesul de gătit, aș prinde sute și sute și le-aș mânca. Somonul este, de asemenea, o piedică, el a început să fie prins și distras. În timp ce prietenul meu și cu mine am mers la somon, îmi amintesc mult timp și în curând vă voi spune despre asta.