Route e-95 - cel mai bun mod de a călători cu mașina de la Minsk până în Golf

Traseul E-95 este cel mai bun mod de a călători cu mașina de la Minsk până la Zatoka

Traseul E-95 leagă St. Petersburg și Odessa. Pe teritoriul Belarus traseul trece prin Vitebsk, Mogilev, Gomel. Distanța de la Minsk la Zatoka este de peste 1000 km. Durata aproximativă de călătorie de la 14 la 18 ore. Din Minsk este mai bine să mergeți la Gomel (300 km) prin Bobruisk (150 km). Drumul este peste tot în stare excelentă. Bobruisk poate fi traversat în stânga, aproximativ 30 de kilometri spre oraș va fi o dezamăgire destul de complicată, este important să nu grăbiți și să alegeți o direcție spre Gomel. Dacă nu ați reușit să faceți acest deznodământ, puteți trece prin Bobruisk. De la drumul Bobruisk până la Gomel în stare excelentă.

Indicește în fața lui Gomel

Înainte de Gomel, în zona satului Uritskoye se va merge spre dreapta pe drumul E-95. Apoi tot timpul pe această pistă. 30 kilometri de la Gomel trebuie să treacă prin vama Nowa Huta cu partea belarusă, partea ucraineană New Yarilovichi. Înainte de a ostilităților în estul Ucrainei în timpul cursei de vârf sezonul de vară prin acest birou vamal am luat foarte mult timp, uneori, a stat în coada de așteptare pentru zile, pentru că mers o mulțime de ruși în vacanță în Odesa. Acum, mașinile cu numere rusești sunt foarte mici, iar vamalele trec câteva ore.

Route E-95, o secție de la Kiev la Odessa

Există mai multe magazine duty-free pe teritoriul vamal. Atunci când cumpără alcool, amintiți-vă normele de import pe teritoriul Ucrainei. De asemenea, pentru cei care merg în Ucraina pentru prima dată: alcool de producție ucraineană de bună calitate și este mai ieftin decât Duty Free. Prețul pentru 0,5 litri de vin sau de coniac al fabricii "Shabo" este de la 2 la 5 dolari. Planta "Shabo" este situată în Basarabia, lângă Zatoka. După trecerea vamală a E-95 sau M-01 (pe marcajul ucrainean) prin Chernigov la Kiev. Chernihov poate fi traversat la dreapta drumului de by-pass.

Citiți mai multe despre Turul de mers pe jos de la Yalta la Muntele Avinda (1474 m, Nikitskaya Yaila)

Înainte de a Odesa în apropierea satului Usatovo la intersecția E-95 și drumurile de ocolire Odesa, în cazul în care nu este necesară Odesa, puteți merge la dreapta pe drumul de ocolire până la intersecția cu autostrada Ovidiopol P-70. Pe lângă dreapta pe P-70 abia mai mult de 50 km până la Zatoka. Drumul P-70 este în stare bună. Nu departe de intersecția drumului de by-pass și a autostrăzii Ovidiopolskoe (R-70) se află celebra piață a 7-a kilometru. Piața poate fi văzută de la intersecția drumurilor.