Recenzii pentru fanfic - căutată de mire

Obțineți în centrul istoriei relații romantice și / sau sexuale între un bărbat și o femeie

EXO - K / M. Un roz. Ailee. Băieții Bangtan (BTS) (crossover)
Peyring sau caractere: Cimino / YnChzhi (Diya) Orășeanul Japoniei medievale / Ailey, Tehen / Kami Evaluare: - fanfiction în care există scene de sex sau violență fără o descriere detaliată a elementelor grafice „> R Gen: Romantic - fic pe relațiile blând și romantice Cum .. regulă, are un sfârșit fericit. "> Romance. Angst - emoții puternice, fizice, dar spiritual suferă cel mai mult caracter în fanfic prezintă motive depresive și a unor evenimente dramatice "> Humor Angst -. Fanfic plina de umor."> Humor.. Puful - relațiile calde dintre personaje, luminoase, pozitive, sentimentul și vesel atmosfera generală, idilică de tipul „totul este bine, iar următorul va fi chiar mai bine“ „> Fluffy Drama - .. eroi relații conflictuale cu societatea sau cu altele, tensionate și activ experiențe diferite interne sau coliziuni externe. Este posibil ca o soluție fericită și tristă a conflictului. "> Drama. Zilnic -. O descriere a situațiilor de rutină sau de zi cu zi de zi cu zi normală „> Hurt zilnică / confort -. Un caracter oarecum suferă, și un altul vine în ajutorul său.“> Hurt / confort. AU - o poveste în care personajele din canonul lumii se încadrează într-o altă lume sau în alte circumstanțe, în nici un fel de legătură cu canonul nu a făcut-o. Acesta poate fi, de asemenea o altă furcă în canonul evenimentelor „> Avertismente AU: - în caracter,« nu în natură «-.. O situație în care caracterul fic se comporta destul de diferit, cum ar fi de așteptat de la descrierea sa în canon» > OOC. - prezența în profanitati fanfic (mat) „> Blasfemia - caracterul original feminin apare în canonul lumii (cel mai adesea ca fiind unul dintre personajele principale).“> CBD Dimensiune:.. Planificat - un mare fan ficțiune. Mărimea depășește adesea romanul mediu. Aproximativ 70 de pagini dactilografiate. "> Maxi, scris 37 de pagini, 8 părți Statut: în proces

Premii din partea cititorilor:

Pak Cimino - un om vesel, tânăr, pentru care nu există nici un concept de „Căsătoria #“ # „și“ relații pe termen lung pe teritoriul său „Prin voia sorții se căsătorească cu skromnyashke YnChzhi“ Tipul care trăiește prin propriile sale reguli și nu permite fetelor „.. , dar din cauza avocatului totul merge prost. Ca rezultat, pentru a ajuta fata vine o diva. Ce va veni din ea?

Pentru cei care nu înțeleg Sugestiile. ))) **

Publicarea altor resurse:

O poveste mică și ușoară despre dragoste)) Bucură-te, draga mea))