Merită să te odihnești pe Crit în octombrie

Din St. Petersburg, am zburat avionul companiei aeriene "Rusia". zbor confortabil luminară însoțitorii de zbor de ajutor, așa că nu am observat ca zborul a fost completat și am aterizat pe aeroportul internațional din Heraklion Nikos Kazanzakisa. Dorința noastră de a ne pune pe hainele noastre calde sa evaporat instantaneu când am inhalat aerul cald și chiar în aer local, deși nu am găsit semne ale soarelui.

Mai târziu am văzut la distanță un bar pe plajă "Kumba" (pe prima fotografie). Am mers acolo adesea pentru a obține cafea sau băuturi răcoritoare. Au fost umbrele și șezlonguri. Pentru 2,5 euro, puteți lua o umbrelă, un șezlong și orice băutură.

În timpul săptămânii ne-am pregătit, așa că o dată pe săptămână am cumpărat în hypermarketul european Carrefour pe Ammoudara. Am fost plăcut surprinși când ne-am găsit veverița în roșii, varză și turtă dulce.

În prima sâmbătă Orgos ne-a dus la taverna într-o zonă muntoasă numită Rogdya (rodie), în cazul în care am gustat delicatese din carne, care sunt atât de mândru de cretani. Taverna însăși este situată deasupra văii și în jurul munților verzi. Duminică am vizitat o tavernă de pește undeva în apropierea orașului. Taverna era, de asemenea, situată deasupra prăpastiei, dar chiar deasupra mării. Aici ni sa oferit să alegem peștele viu, care după capturare este păstrat în acvariu. Mi-a plăcut tsipura. Foarte gustos. Am vizitat și restaurantul-sufragerie, unde am gustat mâncărurile pregătite de gospodinele grecești. Chiar ne-a plăcut felul de mâncare din carne de la Fricassee cu salată verde în sos alb și fasole cu ardei iute. Și, în general, ne-a plăcut foarte mult.

Pentru cumpărături, Örgos ne-a trimis în orașul stațiune Hersonissos. Există adesea un autobuz turistic. O modalitate este de 3 euro pe persoană. Sfârșitul sezonului și marile competiții au afectat prețurile și am făcut reduceri bune. Am cumpărat atât blănuri și suveniruri. În Chersonessos am revenit de mai multe ori, pentru că există o atmosferă complet diferită, spre deosebire de Ammudarul nostru. Sa dovedit că Chersonessos este un loc favorit pentru mulți turiști ruși, deci muncitorii sezonieri au vorbit mai ales rusesc.

Desigur, în afară de recreere și divertisment, am călătorit pe tot teritoriul Cretei cu Örgos în căutarea atracțiilor locale. Sincer, există atât de multe locuri frumoase pe Creta încât nici măcar nu este posibil să se determine unde este mai frumoasă. Pot să evidențiez orașul Agios Nikols și regiunea Elounda, cea mai scumpă stațiune din Creta. Lassithi este cea mai pitorească parte a insulei, unde nu am uitat să vizităm faimoasa peșteră a lui Zeus. Miere, ulei de măsline și săpun din punct de vedere biologic, pe care le-am cumpărat într-o altă parte a insulei Khan, mai exact în mănăstirea Agia Triada (Sfânta Treime). Mănăstirea este extrem de frumoasă și se îneacă în flori și verdeață. Și în sfârșit, am vizitat cel mai important sit arheologic din Creta și toată Grecia - Palatul Knossos. Aici sa născut prima civilizație europeană extrem de dezvoltată, care a devenit strămoșul culturii europene. Aparent, ca un semn de recunoștință, europenii nu-i plac sufletul în Creta.

Din când în când, Örgos ne-a condus să petrecem la cluburi de noapte pe malul mării, care este cel mai popular loc pentru locuitorii din zonă. Există o mare selecție de cluburi, cafenele și restaurante. Este foarte plăcut să mergem de-a lungul digului, pe care l-am făcut de multe ori.