Cariera crap

Shurin, ca întotdeauna, ma întâlnit cu crap purificat de la 200 la 400 de grame și povesti interesante despre unde, ce și cum să prind.

- Am prins noaptea trecută, se lăuda el, mușcătura era uimitoare. Deși ploua în dimineața de dinainte, totul se rezolvă seara. Era tulbure, dar cald.

După cină, am fost de acord că, la ora 17, când era liber de muncă, mergeam la o carieră nouă pe care nu eram încă.

3 ore mai târziu, am fost în drum, și în curând ținta. Înainte de a ne întinde un imens corp de apă. Odată ajuns în acea țară încă minat de minereu aici fosforit. De-a lungul timpului, apa la sol pentru a umple gol coasta spațiu desișuri de pădure, pește divorțat de apă. Această carieră se găsește doar crap. Cel puțin, în funcție de conversații locale. Alți pești nu sunt prinși aici. Cu toate că, privind în perspectivă, voi spune că, atunci când curățarea peștele pe un Qarase descoperit deja prea mare, cu dinți tipic un prejudiciu știucă.

În această carieră, crucii preferă doar viermele.

Victor mi-a oferit, după părerea lui, un loc bun. Foarte călcată, nu mai stă un pescar și, aparent, nu a reușit.

La mine pe un echipament de pescuit linia principală este de 0,18 mm, iar lesa - 0,14. Privind la viteza mea, cumnatul a făcut un verdict.

- Fixați lesa la fel ca linia principală. Crapul la noi nu este fascinant, dar aici foarte rapid. Se întâmplă, se prăbușește într-un kilogram, asta și trage atacul. Și puneți un cârlig mai mult.

El însuși a intrat într-un mic pârâu, avertizând că s-ar putea să mă plictisesc de "fleac".

Localnicii cunosc, asa cum fac spus. Este plasat pe cârlig un vierme de grăsime. Eu fac o aruncare, și în timp ce al doilea ton de momeală, a se vedea, am început să dansez la float. Agățare - gol, dar a tras viermele cârlig și atârnă spaghete groase. Corectez și mă arunc din nou. După câteva secunde, totul se repetă. Cu toate acestea, în curând a prins Karasik. Sunați-l un lucru mic nu îndrăznesc. Comparativ cu crapul pe care am mâncat la prânz, nici măcar nu e un fleac, așa că se prăjește degetul mic mai puțin. După al zecelea astfel de pește nu am putut rezista și a mers la Victor. El, de asemenea, nu musca, cu toate că 300 de grame crap prins încă. Ei au stat lângă o oră. Din lucrurile mici pe care le ciuguli, nu aici, dar nu musca. Lasam adancituri. Ajustare nevoie pentru a intra în fereastra mică în iarbă, că la un vânt destul de puternic problematică. După mai multe încercări, ajustate pentru prilovchilis eoliene se încadrează într-o singură fereastră la 6-7 metri de țărm și pescuit timp de o oră sau două stogrammovyh Karasik.

Ora se apropia de ora 10 seara. Victor a sugerat că se va muta într-o altă carieră.

"Nu este departe, cam la opt kilometri." Acolo, cu noroc, putem prinde forfecarea de seară. În această carieră, crucianul bătește practic de la 10 la 11, până la jumătatea celei de-a douăsprezecea seara.

Noi colectăm rapid tijele de pescuit, sarăm în mașină și conducem. La fața locului, la 10 minute, al unsprezecelea. Vedem prietenii lui Victor ai pescarilor. Suntem interesați să mușcăm.

Am auzit ca răspuns - este deja 40 de minute, ca peck. M-am uitat în găleata de pe țărm. Șase bucăți de carassi grele au fost aruncate în el. Nu mai rămăseseră și, după ce s-au mutat la o distanță de 15 metri, au decis să se oprească.

Ce este interesant: în această carieră, dăruie caramel unui orz de perle, la vierme că nu este indiferent, nu are timp să se apropie. Are timp să înghită un ghimpe. Un pește mic, dar lacom, înțepenit de spini.

Timp de aproximativ 5 minute după turnare, plutitorul meu alungit este așezat clasic pe suprafața apei. Am răsuflat și am simțit imediat cum forța necunoscută a fost turnată de-a lungul țărmului. Nu mi-a fost teamă să pierd, cârlig numărul 6, leșie - 0,18, dar nu să-mi rup buza, ușor slăbit invers a bobinei. Curând, crucianul era pe mal. Exact, grame 400. Am aruncat și muscatura următoare. Pește, puțin mai mic. În general, mușcătura a fost, așa cum a prezis Vitya, cu o intensitate variabilă, până la jumătate din unsprezece. Mai exact, până în unsprezece ani, după ce a scăzut destul de mult, și aproximativ jumătate din ultimii unsprezece, ultimul pește a fost prins în această seară. Ne-am așezat încă o jumătate de oră și, când plutitoarele nu mai erau vizibile, ne-am retras din iaz. În cușca mea au fost vărsate 11 găluște vrednice.

Ceea ce este cel mai interesant: i-am prins aproape o tijă, prinzând două exact aceeași tijă de pescuit. Diferența este doar sub forma unui flotor, deși în greutate ambele sunt 0,2 grame, iar în culoarea liniei. Pe o bară de pescuit este o linie de pescuit obișnuită incoloră, pe de altă parte este întunecată. Aceasta este o momeală cu o linie de pescuit întunecată, despicând crucianul mai des decât celălalt. Acest lucru a fost confirmat de pescuitul suplimentar.

Presupun că totul este în apă, este destul de curat în cariere, dar maro.

A doua zi am decis să verific timpul pentru mușcăturile de pește în această carieră. La ora 6 seara, Victor și cu mine eram acolo. Vremea a început să se deterioreze, norii au urcat, au suflat mai puternic decât ieri și s-au schimbat în vântul opus. Peștele nu-i zicea pe șapte, opt sau nouă. Am fost distrat de faptul că pentru o tijă am plantat un vierme și imediat a fost terorizat de un ghimpe. Doar zece până la zece a fost prima mușcătură. Crapul a urcat timp de o oră, rar și nu la fel de mare ca în ziua precedentă. Doar opt cruciani au fost prinși.

Următoarele două zile se sparg. Aceasta este o poveste separată. Am fost în rezervorul Narva, am petrecut o zi învârtită.

A doua zi, după o pauză de prindere a crapului, a plouat, iar Victor și cu mine am decis să ne încercăm norocul în vreme rea. Și brusc. Am plecat după prânz pentru prima carieră. Am înghețat o mică ploaie. Timp de patru ore, nici o singură mușcătură. Trecem la alta. Același rezultat. Chiar și în timpul alocat, crucianul a refuzat să-și piardă.

Eu decid să nu renunț, mai ales că săptămâna de vacanță se apropie de sfârșit. A doua zi, Vitya a avut o zi liberă și am mers la prima carieră dimineața. Vremea este acoperită de nori, este rece în afara.

Nu m-am așezat pe ultima mea poziție, dar am mers 10 metri lângă ea. În apropierea țărmului era iarbă. A început să se ducă pentru ea. Cum mi-a lipsit prima mușcătură, nici măcar nu mă înțeleg. Aparent, când am fost distrasă o clipă, plutitorul abia se mișcă. Apoi a înghețat. După aproximativ cinci minute, am decis să arunc barca de pescuit, am tras, iar linia nu merge, ceva se odihnea; de îndată ce sa mutat, peștele a mers să "taie" apa cu o linie. El îl ținea și începu să-l tragă spre el. Crap bine hranit. După ce a turnat în câteva minute, a tras din nou peștele până la țărm.

Se consideră că o mulțime de crap, și el vrea să mănânce, dar este inactiv. Fixați lesa este pe partea de jos. Pește înghite viermele rămâne în vigoare. Abia dacă mișcarea perceptibilă a flotorului, și poate lovi în câteva secunde. Acest lucru a fost confirmat de faptul că, după finalizarea mușcături într-un singur loc este suficient pentru a arunca fixa un metru și jumătate distanță și a început din nou musca. La început, ea a ciugulit cel mai mare crap în picioare în acest loc, și apoi, în ordinea mărimii. Când am început să ciugulească nedomerki, era necesar să se meargă mai departe în direcția.

Este acest pescuit, am completat o epopee cu crap. Sunt în mod constant surprins de capricii, imprevizibilitate, și se întâmplă că lăcomia de pește. De exemplu, în acest caz: s-ar părea, condițiile meteorologice sunt aceleași, cu toate acestea, apa este diferit, deși apa este culoarea și gustul este similar, adâncimea corpurilor de apă ca și cum au loc depuneri de minereu la același nivel, dar de pescuit pentru aceste cariere variază diametral opuse.

În fiecare an, Viktor îmi prezintă o nouă carieră explorată cu crapul crucian. Au mulți dintre ei. În multe, cu excepția crapului, există un alt pește. Dar acum vorbesc despre cruciani. De-a lungul anilor, nu am avut cel puțin două cariere, astfel încât să prindă aceleași pești fastidioși. Pentru fiecare carieră și, în consecință, carcasa a trebuit să ridice cheile. În cazul în care în momeală, în cazul în care în duza, în cazul în care în timpul vizitei ...

Gennady Pobozhy, orașul Krasnoznamensk, regiunea Moscova.