Capturarea subterană într-o clasă p puternică de la Vladimir

Vineri, împreună cu soția sa, stabilindu-se în hotel, aproximativ 15 ore au fost la Broke Bridge. Pescuiesc într-un loc incomod pentru turnare, dar nu era nimic de ales, totul era ocupat. Vladimir, care a luat cel mai bun loc, ma tratat grațios, permițându-mi să arunc momeala cât vreau. Doar coroanele copacilor au permis să se momească într-o anumită direcție.

Am început să pescuim cu Vladimir la aproximativ același timp. A pus 4 tije de pescuit cu diferite echipamente și alimentatoare. Foarte repede a lucrat uneltele de cruce cu o jgheabă spirală, care este numită și "moartea crapului crucian". Pe el, el a prins un cuplu de scavengers la rând. De asemenea, am avut câteva mușcături, dar peștele nu a fost observat. Și numai atunci când vecinul a prins deja trei tipi, am reușit să deschid un cont. Copia a fost oarecum mai mare și acoperită cu pete roșii. Vladimir a stabilit că acestea sunt urme de la o căpușă, care în aceste locuri nu era acolo.

Îl prind pe o distanță medie, vecinul îl arunca cam de două ori mai mult. Dar peștele lui nu era mai mare. Dimpotrivă, ticălosul a venit peste el cât mai mic posibil. Actiunea musculara a aparut de la 15 la 18 ore, iar inainte de seara se intalnise o scurgere scurta. A fost posibil să prindeți 6 cozi, vecinul a prins ori mai mult de unu și jumătate. Au rămas cu prietenul pentru pescuitul de noapte, iar soția mea și cu mine ne-am odihnit.

În prima zi am ajuns la concluzia că vecinul a prins mai mult din cauza cârligelor mai mici și a patru tije de pescuit, am pescuit, de asemenea, două. Am plantat un burete mare, cumpărat în Kalyazin, pe care a pescuit-o pentru prima dată. În plus, mai adesea prins pe o abordare crucian. Am învățat de la Vladimir cum să prindă crapul crucian pe o microfoană.

A doua zi a început cu faptul că am venit la Podul Brokeback pentru a afla cum a fost pescuitul de noapte. Sa dovedit că 3 ucigași au fost prinși în timpul nopții, nu a fost briza de dimineață, și numai acum muscaturi a început.

Vecinii din dreapta au prins câțiva săteni, au arătat un solid, okolokiloshnogo. Deoarece ne întrebam cum sunt lucrurile în sat, am fost acolo. Numai a sosit, norul s-a rostogolit și a început o ploaie torențială. Cu toate acestea, am reușit să aflu de la pescari că nu a fost nici o mușcătură, pescarul a arătat un mic ticălos și al doilea pescar lăsat de cap.

Am fost încă interesați de locul de la Podul Kashinsky, unde am plecat. După ce au trecut podul, s-au întors spre stânga, erau pe un plasture mic, ocupați cu pescari. Din conversația cu fenderistii, am aflat că nici eu n-am deranjat aici. Apoi ne-am întors, am traversat podul, am întors dreapta. Au fost uimiți de abundența oamenilor, de pescuit și doar de odihnă. Dar nimeni nu stătea lângă tijă, toată lumea încerca să se ascundă de cel mai puternic vânt. Era evident că nu era nimic de făcut aici, trebuia să ne întoarcem la podul Brokeback.

Întorcându-se la pod, Vladimir a fost prins în locul lui Vladimir cu un prieten Vasya. Nu era nici un chei, așa că Vladimir a decis să spală mașina. Ne-am așezat în vechiul loc, dar vântul a început să se oprească, vârfurile hrănitoarelor se agită constant. Am reușit să reparăm câteva jiggări, dar peștele nu a detectat, practic a rupt o ceară, viermii i-au ignorat astăzi și ieri un sandviș foarte bun mănânca un vierme vierme.

Revenit la tijele de pescuit Vladimir, a scos imediat ticălosul, apoi al doilea, surprins de faptul că nu am prins nimic. Apoi a spus că ne va arăta clasa de master. Într-adevăr, el a tras un șir de vâscari. Trebuia să mă duc la el și să mă uit la el.

Nu exista nici un secret special. Doar cârligele se auto-localizează cu un antebraț plat, astfel încât peștele supt nu simte un inel solid. Vladimir era surprins de strălucirea ticăloșilor locali. Mi-a spus unde a fost prins un bivol bun în anii bătrâni.

Sejurul nostru se apropia de sfârșit și nu am prins un singur pește în 2 ore, am plecat acasă cu amintiri plăcute de pescuit de ieri.

Ultimul crucian al sezonului

Prinde prima mantie - un semn de rau?

Cine este acolo, în paharul troian, în pășunatul de toamnă.

Capturarea subterană într-o clasă p puternică de la Vladimir

Pescuitul de toamnă pe Akhtuba. Acolo este paradisul de pescuit!

În spatele renumitului țipăt de la Lacul Zhizhitsk

Primul pescuit în orașul Berezino!

Capturarea subterană într-o clasă p puternică de la Vladimir

Care este legătura dintre puiul de apă și mâncarea sultanilor?

Pescuitul ca stil de viață