Câinele din Baskervilles, 2018 - recenzii, comentarii

Conan Doyle era încântat de sicriu

După scena de deschidere s-au înecat într-o mlaștină, care este prezent în aproape fiecare adaptare cinematografica a romanului, ar trebui să fie un dialog de Holmes și Watson, care dă impresia greșită că această adaptare de film face ca detectivul original, misterios: ei discuta despre legenda fantoma câinelui, ucis Sir Charles, care a ucis soția fluent și apoi câinele. Apoi, oaspetele informează detectivii despre următorul câine imens și urme umane, potrivit căruia, omul a fugit în vârful picioarelor. Watson merge la un localnic, care spune că îi place să trăiască în mlaștini, și obișnuia să urle, care nu publică vântul, nu același lucru. Vorbește despre o femeie locală care se numește un mediu și toată lumea o numește o vrăjitoare. elementul de groază va apărea în scena în care femeia în fața oaspeților va organiza o ședință de spiritism, provocând spiritul lui Sir Charles, și va reuși, după care eroii cu ochii lor văd câinele infernala afară. Când va exista o altă crimă brutală cu ajutorul unui câine, detectivii încep să suspecteze în gestionarea acestui monstru dl Stapleton. La rădăcină se schimbă scena doar aproape de finala cu goana prin mlaștină, și sa dovedit destul de bine.

Plângi de spoiler

Maraton "Huntul Baskervilles" - locul 9

În ciuda faptului că filmul din Air Force în ansamblul său se atașează abordarea atentă a materialului, uneori Broadcasting Company britanice surprinde adaptări mai degrabă gratuite. Desigur, nu putem spune că Attwood a lăsat nici o piatră neîntoarsă în povestea originală, dar cu o listă de diferențe poveste semnificative: de mărunte lucruri mici, cum ar fi țigările Holmes în loc de tuburi sau absența unui terier la Mortimer, și se termină cu dispreț total pentru linia de Laura Lyons, ea gore- un soț și un tată vehement. Pentru un termen de o sută de minute este de neiertat, mai ales atunci când consideră că, în scenele cu evocarea spiritului lui Sir Charles (Lenfildu tribut?) Si scaldata dramatice o varietate de personaje în mlaștinile de timp suficient.

Richard Roxburgh, în principiu, un bun Holmes, deși plictisitoare și cad de caracter: citesc cărți Doyle cu greu se bucură la vederea detectiv atât discret și bine manierat ca el portretizat scriitorul bate fata kebmenu, desen de la ea informațiile necesare. Desigur, Richie a mers pe această cale chiar mai departe, dar cel puțin el nu a pretins inițial să fie canon, dar aici vorbim despre adaptarea filmului, nu un film independent. Apropo, toate acestea au fost luate în considerare în lansat doi ani mai târziu, „ciorapi de mătase“ - este istoria originalului, iar celălalt Holmes (Watson nu a schimbat, pentru că, chiar dacă el arată ca Edgar Allan Poe, dar, în general, mai mult decât tolerantă).

Imaginea a fost luată destul de favorabil, în ciuda tuturor păcatelor: referindu-se la ei, criticii nu au uitat să reamintească faptul că hoo munca TV-format, interesant și incitant, plin de scene intense, dramatice ... Din punct de vedere al unui fan înfocat al lui Doyle, tensiunea în lucrarea sa Aceasta apare numai în acele momente când ecranul pentru un motiv oarecare se transformă pozare Crăciun fericit cu un câine în loc de un cerb, iar cea mai profundă dramă se concluzionează că nu există povești inerente. Dar pentru privitorul obișnuit, care nu-i pasă ce detectivul pentru a viziona un film, numai că nu a fost plictisitor, versiunea Attwood poate fi la gust.

Plângi de spoiler

Filmul de groază medie pentru cei care nu au auzit niciodată de "Hound of the Baskervilles"

Pe scurt, "teleromaniac" nostru nu începe cu micul dejun pe Baker Street, ci cu o imagine a scăpării lui Selden de la închisoarea de la Princeton. Ceea ce este Selden, conștient de spectator, nu este greu de ghicit, se pare că nu este un criminal din secolul al XIX-lea, ci un om destul de modern. Cu toate acestea, această problemă se referă nu numai la Selden, ci și la restul locuitorilor din "Anglia Victoriană", în care actorii îmbrăcați într-un costum istoric pot fi ușor de ghicit. Cu toate acestea, înapoi la Selden. Escape contul său la începutul filmului, și deja aici vom vedea cât de crud moravurile curente, în cazul în care moartea teribilă și total inutilă a două gărzi în Grimpen mlaștină este un element indispensabil al filmului gotic. Hmm .... Dar, odată ce au renunțat calm la extremele criminale. Ei bine, bine. Oh, da! Selden, la urma urmei, "și-a ucis părinții în modul cel mai crud" - romantism!

Cu toate acestea, mai departe în pădure, mai mult lemn. Legenda lui Hugo Bakervile a luat complet diferit: furat-o de fiica fermierului, se pare, a fost soția lui, în dragoste ... în agricultor pentru nefericită și a plătit cu moartea formidabil soțul mână-tiran, și o fiară teribil - era protectorul ei, sa transformat într-un monstru de un câine de mână mic. Asta este, deci, adevărul ferm! Se pare că nici Sir Arthur nu știe despre povestea adevărată a propriei sale povesti, fie prin audiere, fie prin spirit. Bineînțeles, cine va arunca acum o răpire banală? Fiecare povești de refrigerare, preacurvie și vărsat sânge în cauza ei - ingredientele necesare, fără să-l oriunde. Din nou, ce naiba este necesar Laura Lyons, cu scrisul său de proză, nu este mai bine să-l înlocuiască cu un tipic pentru acea epoca ședințe de spiritism, în care fereastra cu un monstru păros oribil maraie pâlpâirea și sperie pe cei din jurul? Stapleton de naturalist transformat în antropologie (și Mortimer, respectiv, și nu a fost practic). Și, în cele din urmă, de ce poate să moară puștiul pierdut al unei familii cu titlul, dacă nu de la sifilis? Ei bine, da, să zicem o lovitură! finala tragedie plina de drama - Watson rănit spânzurat Beryl Stapleton, mușcat Sir Henry, scufundarea într-o mlaștină de Holmes ... Astfel de poznele au ajuns la filmele lui Guy Ritchie, în cazul în care, după cum se spune, totul este posibil, dar în varianta clasică, susținând filmarea chiar nu " motiv ", dar în general - toate acestea nu au loc. Printre altele, prezentarea evenimentelor sa întâmplat și mototolită suprafața, multe dintre episoade și caracterele sunt șterse din textul pe care îl lasă senzație de schematizate, deși momentul filmului este cel standard, o oră și jumătate.

Ei bine, atunci. Ce pot fi atribuite profesioniștilor? Cu excepția cazului în atmosfera opresivă a Devonshire, care va trebui să guste fanii de groază, bine, chiar și un bun acompaniament muzical. Apropo, povestea de film de groază în sine nu este așa de rău, dar nu ar fi mai bine să vină cu un simplu pentru el, dar o altă poveste, dar nu iau clasice și distorsionează-l? Și totuși, un astfel de film are dreptul să existe, deoarece există "capodopere" de o sută de ori mai rele.

Pe scurt, am pus filmul de groază

ci pentru adaptare

Plângi de spoiler

Sir Arthur se rostogoli în sicriul său: unul!

Este clar că publicul rus, să cunoască declarația lui Igor Maslennikov, va pune întotdeauna filmele noastre, în primul rând, și cu siguranță nu doar pentru că, așa cum se spune, este pentru ce. Vorbesc despre părtinirea unui astfel de spectator și, prin urmare, voi avea și o asemenea atitudine prejudiciabilă. De aceea, aș dori să avertizez dintr-o dată: atunci când ne uităm la niște filmări, când am scrie o recenzie despre această versiune ecran, în primul rând am se concentreze pe apropierea producțiilor originale la activitățile de alfabetizare.

Deci acest film are mai multe avantaje. În primul rând, actorii care au jucat majordomul Barrymore și săraci doamna Stapleton. Poate că aceștia sunt singurii care mi-au plăcut și cum au fost serviți și cum au fost selectați. Barrymore calm neschimbat servitor, nu un cuvânt mai puțin, nu un cuvânt mai mult, barba neagră pe pământ, iar doamna Stapleton este într-adevăr similar cu femeia cu coastele din America de Sud, unde a venit de la. În al doilea rând - mlaștinile, peisajul, epoca victoriană (aici mă refer clădirile, trenurile și altele despre personaje este o altă poveste) și atmosfera Devon și Londra. Probabil asta e tot.

Filmul poate fi numit in conditii de siguranta "pe baza activitatii cainele lui Baskervilles, a lui Sir A. Doyle, dar nu si in casa lui Baskervilles". Parcela, acțiunea, deznodământul sunt rupte într-un mod incomprehensibil, nu există nici o exhaustivitate care să fie în carte. De exemplu, este desemnat de un apartament pe Baker Street (totul începe în el, totul se termină) și întrebarea, problema / răspunsul, soluția. Apoi, liniile de complot ale istoriei sunt încălcate! De ce naiba este Mortimer bătrânul cu o mustață gri, deși el este încă tânăr și practică în mediul rural! La urma urmei, medicii de oraș sunt oameni destul de semnificativi, și nu invers! Nici un cuvânt despre faptul că a descoperit movila, că, în general, există o astfel de Laura Lyons, care este foarte norocos să fie înscrisă de Conan Doyle în complot; ea este cea care vorbește despre unele dintre cauzele morții lui Charles Baskerville, foarte importantă. De ce să inventezi ceva, să strângi Crăciunul, să conduci undeva pe Holmes. Da, Holmes are probleme. Nu l-am văzut ca un gentleman englez, încercând să îmi dau seama totul cu o precizie și precizie, fără să-i îndrept pe nimeni cu pumnul în nas, etc. Nu e Robert Downey Jr., faci o adaptare la film. Și cu Seldon, totul nu este neted - avea o barbă. Mai departe, mai departe, pe lista.

Watson, în opinia mea a fost prea tânăr, Sir Henry însuși nu este foarte plăcut, cu excepția faptului că în Stapleton, dvolshchinka sa unică a supraviețuit. Muzica nu este rea.

Pe scurt. Desigur, puteți viziona acest film, dar nu veți obține nici o bucurie din partea acestuia. Nu mi-a plăcut, însă producția nu este atât de teribilă ca și alții. Pluses în ea, desigur, există, dar nu sunt multe dintre ele. Dacă nu vrei să-ți strici starea de spirit - nu te uita. Dacă nu-ți pasă, depinde de tine.

Plângi de spoiler

A urmarit recent filmul "The Hound of the Baskervilles". M-am uitat pentru că a fost curios să vadă Richard Roxburgh, același Dracula și Ducele de „Moulin Rouge“, în rolul de detectiv genial din toate timpurile. Și pot spune că nu ma dezamăgit. Nu știu de ce, dar a existat un stereotip despre cum ar trebui să arate Sherlock Holmes. Roxburgh nu corespunde cu el, dar tot ceea ce se referă la maniere, stil și voce este perfect. Un bine cunoscut parcel joacă cu culori noi. Atât Holmes, cât și Watson au rămas domnii clasici. Nu este nimic original într-un mod bun. Îi recomand tuturor fanilor Sherlock să vizioneze acest film pentru a vedea o altă întruchipare bună a detectivului de pe ecran.

Plângi de spoiler

Desigur, filmul nostru este mai bun! Cozier, mai drăguț, doar din carte. Da, să spun.

Dar există câteva lucruri pentru care merită să urmăriți adaptarea britanică a câinilor "Baskervilles":

În primul rând, vă rugăm să iubitorii de atmosfera britanic: real Londra, uimitor Baskerville Hall, frumoase si sumbre turbării, ruinele clădirilor neolitice, întotdeauna la apusul soarelui, și în ploaie. Privind la aceste peisaje, îți spui - da, aici este, din paginile cărții.

În al doilea rând, o bună selecție de actori (adaptarea Sherlock Holmes rar păcat), este deosebit de mulțumit de sine Holmes, Sir Henry și Beryl Stapleton.

În al treilea rând, vă sfătuim insistent pentru a viziona un film în original și se bucură de adevărat engleza britanică Holmes și Watson, și un adevărat american, Sir Henry.

Cu toate acestea, există lucruri pe care eu personal in film nu este ceva care nu s-ar fi plăcut, dar se pare ca nejustificată - este mici schimbări de complot (de exemplu, în film este vorba despre soția lui Hugo Baskerville și câinele ei) și să încerce ceva pentru a spori linia mistică. Aceste idei mi se păreau de succes.

În orice caz, vizionarea unui film în valoare de toți iubitorii de creativitate Conan Doyle, cel puțin pentru a vedea cum să vină la adaptarea cinematografica a celebrului roman de englezi ei înșiși.

Plângi de spoiler

Mi-a plăcut filmul. Sherlock Holmes sa dovedit a fi destul de impresionant, totuși, ca Dr. Watson. Dar sincer, apariția lui Holmes (Richard Roxburgh) îmi amintește mai mult de un agent special. bine, James Bond drept!

Plătește faptul că în acest film este destul de plauzibil să arătăm caracterul lui Holmes, personalitatea sa. Acest lucru este exprimat într-o conversație cu dr. Watson la cină cu Sir Charles și Stapleton. Și în acțiunile lui Holmes însuși. Cine a citit cu atenție A. Conan-Doyle, el înțelege despre ce vorbesc.

Pentru toți admiratorii Sherlock Holmes și Dr. Watson vă sfătuiesc să urmăriți această adaptare.

Plângi de spoiler

Conan Doyle era încântat de sicriu