Utilizează ce este sub mâna ta, blogul lui zenja

Utilizează ceea ce este sub mâna ta,

și nu căutați alta!

La sosire, a vorbit cu proprietarul casei pe care am filmat - Mihailovici, el a sugerat un loc de pescuit și că captura - tiran sau cum este numit Mihailovici, „Panglica stavridki“. Am mers cu el la piața Yalta și am cumpărat două piese și le-am încărcat. Insert este o bucată de linie cu lese scurte 0,18 la 5 cm de aceeași grosime la ambele capete ale buclei pentru atașare la linia principală și platinele 9 cârlige albe cu un antebraț lung cu filamente bobinate lurex, tuburi de culoare, presare fir metalic, si margele deasupra cârligului. În general, nimic complicat.

Imediat a doua zi am alergat dimineața devreme. Pescuitul sa încheiat foarte repede, pentru că aproape într-o oră, au rupt ambele inserții. Ce ar trebui să fac? Este prea scump pentru a merge la noi în Yalta. Contactat Mihailovici, el a sugerat în magazinul Alupka unde poti cumpara ceva ce abordează. Dar, în selectarea magazin a fost foarte slaba, vanzarile au fost doar inserturi fabricate în Turcia, vreau doar să spun că nu ar trebui să le cumpere, penajul prea abundent și lesă cu diametrul de 0,4 mm, este prea vizibil în apă. Nu exista nici o singură mușcătură în cutia asta. Sa decis să facă o cutie de tine, totul a trebuit să fie în setul meu, nu aveau doar lurex și mărgele le-am cumpărat în același magazin. Vreau să vă împărtășesc experiența de a face oameni fără adăpost, poate că cineva va veni la îndemână.

Tot ceea ce este necesar pentru producerea, astfel încât această linie a fost la vsavki (am luat 0,18) și lese (am fost 0,12, și poate fi mai subțire), cârlige în alb sau maro auriu, de preferință cu un antebraț lung (am fost la o Cobra 7-gauge), lurex culoare strălucitoare, tuburi colorate (am fost cu contracție galben), mărgele și foarfece de manichiură soției beautician.

Utilizează ce este sub mâna ta, blogul lui zenja

Pasul 1 - Lurex cravată la cârlig, aceasta este trecut prin ochiul firului lurex cârlig 3-4 îndoiți-le în jumătate, cravată-le la aceeași 0.12-a doua linie de pescuit sub ochi;

Pasul 2 - tăiați o mică bucată de cambrică, puneți-o pe ureche pe antebrațul cârligului și apăsați pe Lurex. pentru că Am avut un cambric termocontractabil, l-am încălzit peste focul unei brichete și l-am fixat bine la cârligul cârligului. Cambric trebuie să stea foarte strâns;

Pasul 3 - Lurex tăiat cu atenție, firul prea lung nu este necesar;

4 pași - legăm o curea de la linia de pescuit 0.12 la cârlig, lungimea leșiei de pe inserție nu trebuie să fie mai mare de 5 cm, în caz contrar leșele vor fi foarte confuze când se toarnă;

5 pași - punem o margele de leșie;

6 pas - am tricotat pe linia principală a insulei de 0,18 m, la sfârșit bucla pentru fixarea la linia noastră principală, a folosit o pivotare de la carabineri pentru fixare. Swivels, care ar fi o linie atunci când de stabilire nu este puternic răsucite, și o carabină pentru comoditatea de a schimba inserții;

7 etape - 20 cm sub buclă le legăm prima lesa, din nou atrag atenția asupra faptului că lungimea lesei nu trebuie să fie mai mare de 5 cm;

Pasul 8 - cravată toate celelalte leashes, distanța dintre leashes este de 10-15 cm, numărul de leasuri pe care le alegeți. Pe inserturile de cumpărare erau 9 leziuni, dar am făcut inserții mai convenabile cu 5 leziuni;

Pasul 9 - o distanță de aproximativ 20-25 cm sub ultima lesa tricot o altă buclă pe ea, vom agăța de sarcina, greutatea de încărcare este de aproximativ 15g, cel mai bine este de a încărca sub formă de gloanțe sau picături.

Utilizează ce este sub mâna ta, blogul lui zenja

Asta este de fapt întreaga tehnologie de fabricație, se pare, o astfel de „barbă mare.“ Puțin despre modul și locul pescuitului. Locuri de pescuit de pe mal în Alupka nu prea mult și nu foarte ușor pentru a ajunge la ele. Aceste pietre uriașe de lângă litoral au trebuit să înoate puțin. Un loc popular pentru pescuit locală - așa-numita piatra Aivazovsky cu care, atunci când este privit de pe mal, oferă vederi frumoase la Muntele Ai-Petri, Vorontov Palatul și parcul adiacent.

Această piatră este situată între plaja orașului Alupka și stația cu barca. Un alt semn este cea mai mare piatră de pe coastă și aproape singura care poate fi mai mult sau mai puțin în mod obișnuit urcată. Puteți să-l prindeți de pe stâncile de pe piatră și să coborâți pe o pantă foarte abruptă până la marginile mici deasupra apei.

Coborârea este foarte abruptă, puteți aluneca cu ușurință în apă, astfel încât pantofii trebuie să fie confortabili și fiabili, papucii de plajă vă vor lăsa la cel mai inoportun moment. Și credeți-mă că cad pe aceste pietre, călcâiul neplăcut, învinuit, încă doare. Și nu recomand să luați cu dvs. telefoane mobile și camere de luat vederi scumpe. Pentru ca atunci nu ma pot lauda cu fotografiile cu captura.

Peștera de pe aceste pietre începe în jurul valorii de opt seara și nu durează mai mult de două ore. Foarte devreme pentru a veni nu este necesar este posibil să se rupă inserții chiar înainte de începutul de muscatura. Turnarea se face cât mai mult posibil, cablajul este uniform cu tije netede ale tijei. Dacă după primele 5-6 turnuri nu există mușcături, atunci nu este încă abordată malul calului. Puneți tija de pescuit și așteptați 15-20 de minute, nu-l aruncați în zadar, nu mai există pește. Așa că repetați până când începe muscatura, nu căscați, mușcătura nu este prelungită. Câteodată mi-am prins 2-3 ori câteodată și, în timp ce pescarii locali spun că este încă muscată, musca bine - 5-6 bucăți la un moment dat.

Și în cele din urmă vreau să mă opresc din nou pe tijă pentru pescuit. Dacă se întâmplă să vină în jos pe o ieșitură de apă, este convenabil pentru pescuitul în loc să fie lung tija învârtită 2.40-2.70 m, deoarece cu atât mai mult este pur și simplu inconfortabil să leagăn și pește. Și dacă stai pe marginea unei stânci a cărei înălțime este de 12-15 de metri și vin la marginea greu, mi 4 metri au fost cel mai mult este ceea ce ai nevoie, am scos fără tensiune aborda fără teama de a se agăța de marginea falezei sau în cazul în care să fie sub o piatră. Pe această bază, a concluzionat că a doua 3-3,5 m telescopic tija învârtită pentru pescuit de la cea mai bună opțiune de roci stavridki.

Sper că experiența acumulată nu va mai fi utilă nimănui.

Îmi doresc tuturor să se odihnească bine și să pescuiască pe Marea Neagră!