Restul în Crimeea cu copiii

Oricine a avut o experiență similară cu un copil. Deoarece astfel de mici transportă drumul (avem aproximativ 1,5 mii de mile de la Moscova la Crimeea se dovedește), ca afectate de schimbările climatice. dacă au rupt în mare un astfel de lucru mic. Ei bine, în general. ce dificultăți găsim într-o astfel de călătorie.

În principiu. ca o variantă pe care o considerăm a fi acolo cu avionul. dar e teribil să-ți imaginezi cantitatea de bagaje pentru 5 persoane. dintre care 3 copii. dar ea poate fi trasă doar de soțul ei. În plus, masina este mai ușor de găsit locuințe și adecvate. și libertatea de mișcare din nou. în timp ce ne gândim.

Iată răspunsul uneia dintre mamele de pe forum.

Fericirea nelimitată a venit asupra mea și a soțului meu. când am aflat. că în timpul verii vom avea un copil. primul nostru născut. Totuși, această știre ne-a provocat o ușoară tristețe - născută în vară .... Înseamnă. o călătorie mult așteptată la mare este anulată. și într-adevăr. toate călătoriile majore ale anului sunt anulate pentru trei. Despre noi, iubitori de călătorie și dragoste. o astfel de perspectivă a condus la depresie.

Mai întâi noi. sub influența stereotipurilor. "Nu poți merge cu un copil. greu. rău. supărător, etc. "- a decis să amâne toate călătoriile planificate. Ce puteți face pentru propriul copil?
Burma mea creștea. Treptat a crescut și bagajele noastre de cunoștințe despre creșterea și dezvoltarea copilului. Până la sfârșitul sarcinii, părerea noastră despre călătorie cu un copil sa schimbat în direcția opusă. și am hotărât ferm - să naștem și să mergem cu copilul la mare. În primul rând, am refuzat să mergem oriunde de dragul copilului. și apoi. cea mai mare parte. de dragul lor au decis să meargă.

Du-te de bucurie. impresii noi. și mai întâi de toate - pentru sănătate.
- Dupa inotul in apa de mare si stati la soare. care uneori nu este suficient în Moscova - este prevenirea rahitismului. Vitamina D poate fi stocată pentru un an întreg.
- înot în mare - formare excelentă pentru un nou-născut și formarea imunității. excelenta activitate fizica si hidromasaj excelent.
- Cu bebelușul se poate scufunda în mare. dar numai dacă nu vă este frică și dacă știți cum să faceți acest lucru corect. Apoi, copilul la toate beneficiile de mai sus va primi câteva altele - crește imunitatea, face gimnastica respiratorie prețioase și primește primele lecții de înot în viață.
În timpul ultimelor zile de sarcină, am colectat informații din diverse surse cu privire la înotul cu sugari, comunicat cu persoane care și-au vizitat copiii pe mare. M-am familiarizat cu instructorul cu privire la înotul copiilor.

Și acum a venit momentul mult așteptat - nașterea unui miracol. Un miracol era numit Sophia.
Înarmat cu cunoștințe teoretice în materie grudnichkovogo înot și petrece câteva lecții practice, cu un instructor în baia de acasă, am fost pregătiți pentru căldurilor de mare Sophia.
În așteptarea plecării tatălui meu, am zburat la Crimeea cu avionul. Și prima "mică aniversare" din viața ei - o lună - Sonechka a sărbătorit pe coasta Mării Negre.
Toate călătoriile noastre pot fi împărțite în patru etape: sosire, aclimatizare, odihnă, întoarcere. La sfârșitul fiecărei etape, am făcut concluzii pentru noi înșine, care în cele din urmă ne-am format propria opinie despre călătoriile cu copilul, dar mai multe despre asta mai târziu.

Deoarece fiecare etapă este interesantă în felul ei, voi începe de la prima ...
Călătoria fiicei a fost ușoară - ea a dormit tot timpul. Am purtat-o ​​într-un "cangur" într-o poziție orizontală.
Fiica mea a fost atât de mic încât nici stilou, nici picioarele nu sunt în căutarea afară „kengurushki“ din partea s-ar fi crezut că un sac agățat pe piept. Totul a crezut acest lucru, pentru că la fiecare punct de control la verificarea documentelor, muncitorii aeroportului, văzând în fața lui un certificat de naștere, o privire nedumerit la noi și întreabă: „Unde este copilul?“ La care am mândrie sufla în piept. și papa a spus: "Acolo". Perplexitatea imediat a făcut loc unui zâmbet dulce.
În zborul însoțitorului de zbor, văzând minunea noastră, ea a spus că pentru experiența ei îndelungată de muncă vede pentru prima dată un astfel de tânăr pasager.
Și acest tânăr pasager, precum și toată lumea, în timpul prânzului și-a dat mâncarea - o rolă, brânză de vaci și amestec de legume. Această mâncare era ea. desigur, nu în dinți, care, în plus, nu era încă, și a băut cu bucurie laptele mamei.

Concluzie: pe drum. ca nicaieri, realizezi frumusetea alăptării - nu te gândești nici un minut când să-ți hrănești copilul. decât cât de mult și pe ce să se încălzească. Toate alimentele sunt întotdeauna cu tine - în orice moment în orice cantitate de temperatură ideală la prima cerere.
Așadar, prima etapă a călătoriei - drumul, sosirea pe site - a avut succes. Am început să anticipăm dificultățile asociate cu aclimatizarea copilului cu o mică înfrângere. Dar, din fericire, starea fetei noastre nu sa schimbat de la schimbările climatice - ea a făcut încă două lucruri importante în viața ei în diferite combinații: ea a mâncat și a dormit.
Deci, a doua etapă a călătoriei - aclimatizarea - a fost și mai reușită.
Concluzie. Experiența personală a confirmat opinia existentă. cu cât copilul este mai mic, cu atât este mai ușor să se aclimatizeze, luna este mai ușor de adaptat la o locație nouă decât la un an.

A treia etapă - șederea în Crimeea - cea mai lungă, cea mai importantă și cea mai interesantă etapă a călătoriei noastre.
Alaptarea, după cum se știe, stabilește regimul zilei pentru el și pentru părinții săi. Fiica noastră ne-a ridicat la șapte dimineața. După micul dejun, am plecat imediat la mare. pentru cină înapoi acasă, și am așteptat afară căldura zilei, noaptea sau vă plimbați prin oraș, întâlnit vreodată un apus de soare pe plaja - aceasta a fost despre rutina de zi cu zi, și cu copii, după cum știți, o zi este ca o alta. Ziua Sophiei în Crimeea aproape că nu diferă de ziua ei de la Moscova - un vis la voință, un sân la cerere. Numai locul sa schimbat. Dacă la Moscova Sonya a dormit fie într-o pătuț sau într-un cărucior, apoi în Crimeea a trebuit să doarmă pe o plajă. apoi pe cealaltă. Lullabies Nu am cîntat - Sonia dulce a adormit la sunetul valurilor și strigătul de pescarusi, cântec mare a venit sufletul ei nou-născut pe placul lor.
Lucrurile pe care le luam întotdeauna pe plajă: vodichka, o umbrelă mare, o mulțime de scutece pentru a șterge copilul după baie și pentru a acoperi în timpul somnului.
Chiar dacă decideți să nu lapteți bebelușul cu apă. în Crimeea este necesar să o faceți. deoarece căldura poate începe deshidratarea. În fiecare zi am dat apă Sonechka. și se bucura de băutură de aproximativ 50 de grame. Revenind la Moscova. Am oprit dopaivat baby - mama de lapte a fost de ajuns. și să mănânce și să bea.

Cum am spus mai înainte. I-am dat fiicei mele un sân la cerere. și cerințele sale nu coincid întotdeauna cu locația mea convenabilă. așa că trebuia să te hrănești cu o plajă de piatră. și pe dig. și în teren. și în parc pe bancă. Am putut să mă îngrijesc chiar și în deplasare. dacă fiica avea brusc dorința de a mânca pe drumul spre mare.
Cineva se va gândi. "Este supărător. neconfortabil. " Da. ușor. dar din cauza unei astfel de probleme să renunțe la o excursie la mare nu este în valoare de ea, pentru că toate sunt plătite cu generozitate și par a fi atât de mici în comparație cu plăcerea și momentele de fericire absolută pe care le întâlniți fiind cu un copil în brațe de mare, în cazul în care marea fără margini albastru, zgomot valurile, mirosul de vânt și sunetul unei inimi mici - toate vorbesc despre prezent, eternul. Când hrănesc copilul pe o plaja pustie. asculta melodiile de pe mare, te simti ca Madonna.
O plajă pustie este, desigur, un loc ideal pentru a vă relaxa cu un copil. Am fost norocoși - am găsit o astfel de plajă în suburbia din Teodosia și am mers doar la el. Departe de ea, dar fiica mi-a plăcut că poate să se liniștească și să se scufunde, și să facă gimnastică, fără a înspăimânta turiștii odihniți liniștit cu comportamentul ei neconvențional.

Afaceri pe plaja din apropierea Sophia noastre au fost mai multe: a dormi, de a face gimnastica dinamice mama, înot, scufundări, sari în apă. să mănânc, să mănânc și să-i las pe mama să înoate, să dorm încă o dată timp de patruzeci de minute sub supravegherea tatălui. Apoi mă trezesc, fac gimnastică cu tatăl meu, înot și scufundă cu el, fac plajă, apoi îl las să înoate și să mănânce și să doarmă sub mama. Apoi, trezește-te și repetă totul ...
În timpul zilei, fiica mea și cu mine am făcut de la unul la trei înotători timp de 5-10 minute fiecare - totul depindea de vreme, de înălțimea valurilor și, cel mai important, de starea ei de spirit. Este foarte important ca în toate clasele să fie o stare bună pentru copil. și părinții, atunci beneficiile fiecărui exercițiu se vor tripla. Sam înota era un exercițiu normal în apă. care ne-a arătat un instructor la Moscova. și pe care am făcut-o acasă în baie: cabluri, sărituri, evadări.
Sub soarele deschis, copilul meu și cu mine nu eram mai mult de 5 - 7 minute la un moment dat, apoi ne ascundem sub o umbrelă sau o îmbrăcam cu haine ușoare. Dar chiar și aceste minute erau suficiente pentru a face fiica mea o ciocolată.

O lună mai târziu ne-am întors la Moscova cu ciocolata Sonya. Călătoria de întoarcere a fost ușoară, iar aclimatizarea a fost din nou neobservată.
Concluzie: călătorește cu copiii la sănătate!
Dacă aveți o mare dorință de a merge undeva, și dacă sunteți sigur că călătoria și sănătos copilul și întreaga familie, te va lovi cu siguranță la drum - nu este nevoie să vadă în copil un obstacol în calea planurilor și visele lor.
Și cine spune că este greu să călătorești cu un copil. supărătoare. cel mai probabil își justifică respingerea și incapacitatea sa de a face față problemelor minore și a vedea prin ele adevărata frumusețe a vieții.
În Moscova Sofyushka a revenit maturată, bine vindecată și, bineînțeles, foarte fericită. De unde știu asta? Pentru că am fost fericiți. părinții ei. La urma urmei. Dacă doriți ca copiii dvs. să fie fericiți, faceți totul pentru a vă face fericiți.

Postpartum Depresie? Ceva ce am auzit despre ea, de fapt, după naștere am plecat spre mare. poate a venit, dar nu ma găsit acasă.
Când prietenii noștri au spus: "Ei bine, ești curajos. Cu copiii pe mare. "Am răspuns:" Trebuie să fii curajos să rezistă vara plictisitoare și ploioasă din Moscova și Sonya a zâmbit în fiecare zi cu soarele din Crimeea! "