Realitatea sau magia lui David Blaine - "cine vrea un pic de magie de stradă", recenzii ale clienților

Pluses: cascadorii spectaculoase, trucuri interesante, participarea celebrităților

Pentru mult timp l-am cunoscut pe David Blaine numai din clipuri de parodie celebre, iar când am văzut acest nume, mi-au apărut în cap doar asociații precum "În gură în picioare", "barbie-saise" etc. Prin urmare, când am aflat din greșeală despre existența acestui documentar, am decis să aflu ce este cu adevărat iluzionistul, care este faimos pentru întreaga lume.

Realitatea sau magia lui David Blaine -

Realitatea sau magia lui David Blaine -

Realitatea sau magia lui David Blaine -

Unii critică astfel de spectacole pentru scenariu etc. Sincer, nu înțeleg astfel de oameni. Trucul este că sunteți în mod evident înșelați, dar nu înțelegeți exact cum. Nu este necesar să luați totul la valoare nominală și să credeți sincer în ceea ce se întâmplă pe magia ecranului. Dar puteți admira profesionalismul și priceperea cu care sunt organizate aceste trucuri.

Mulți oameni cred că trucul principal al iluzionistului este acela de a convinge lumea că imposibilul este real. Dar când magia este reală, deși pare imposibilă - acesta este cel mai ingenios truc.

În film există episoade în care David Blaine prezintă trucuri de celebrități, precum și pe stradă trecătorilor obișnuiți. Trebuie să recunosc că participarea unor actori celebri dă acestui film un interes deosebit. Ei acționează ca spectatori obișnuiți, dar chiar și pentru a observa reacția lor este curios. Sunt sinceri? Cum să știți, în final, atunci sunt actori.

Realitatea sau magia lui David Blaine -

Realitatea sau magia lui David Blaine -

Filmul este doar o oră - nu regretați de această dată și nu vă cunoașteți lumea misterioasă a magiei stradale. Și poate tu chiar vrei să înveți asta