Muntele Puzhalova

Un deal abrupt de aproximativ 70 m înălțime, care separă partea veche a orașului de autostrada M7. Numele este asociat cu legenda că în timpul uneia dintre raidurile tătarilor deasupra muntelui a apărut imaginea unui uriaș războinic în armură, "speriat" de tătari. Muntele este acoperit de păduri, pe partea de sus a ei de plumb și scări de munte „insulă“, cu care se confruntă Klyazma, numit Sf. Nicolae Muntele Mănăstirea Nicolae și ocuparea forței de muncă. Spre deosebire de Klyazma, capatul muntelui este dotat ca o stațiune de schi "Puzhalova Gora".

Deschideți toate imaginile (8 imagini)

Uită-te la arhiva fotografiei (8 fotografii) în secțiunea Puzhalova Gora: fotografii

Împărțim cu soțul în weekend pe schiuri timp de 4 ani.
Pârtiile sunt perfect pregătite, în special înainte de patinajul de dimineață. Bine facut.

Și nu este deloc teribil (nici iarna, nici vara), pentru că nu este mare! Chiar și în timpul verii, puteți merge pe "sanie", pe "teava". Viteza de viteza asa ca daca nu incetini! Voi mergeti, dar Kuzmich (de jos) se uita cu fermitate la tine, din cauza copacilor, el nu aproba! Atragerea nu este foarte! Și uită-te la oraș, mai sunt încă locuri, nu la gurney! Cu un minus!

Despre Puzhalovu de munte ca intr-un fel despre puntea de observație a auzit mai des decât despre Pleșuvul mai clar câștigătoare. De fapt, cea mai mare parte a muntelui este ocupată de o stațiune de schi. Am venit în vara, am călătorit în Rodelban, cool, deși 200 p. - acesta este prețul pe care mi-l permiteam o singură dată în viața mea și mi-aș spune că "am patinat, tema este închisă". Am citit comentarii - și, probabil, de personalul complexului, care emană emoție, că „vom satisface cu siguranță, dar acesta nu ar fi mai bine să nu fi fost aici.“ Local distincție clară Puzhalovu de munte în cazul în care un complex sportiv, și o parte integrantă a ei - dealul Sf. Nicolae, pe care mănăstirea, și întrebarea, în cazul în care este puntea de observație pe Klyazma, trimis în unanimitate la Sf. Nicolae, cu mănăstirea. continuare "src =" http://autotravel.ru/jpg/plus.gif ">

Dar vederea de acolo încă mai pierde din vedere de Bald.

Muntele Puzhalova nu este doar un loc în care oamenii vin la iarna care sunt dornici să schieze pe munte. Puzhalova de munte - este în primul rând Mănăstirea Nicolae, frumusețea naturii, o panorama Gorokhovets. Odată ajuns pe malul înalt al Klyazma, în cazul în care ar putea fi auzit doar foșnet de crengi și păsări cântând, vorbim în șoaptă, frică să scape de frumusețea care a deschis ochii.

O zi bună pentru toți. Vreau să las o revizuire. De mult timp urmau să viziteze Muntele Puzhalova. Aproape toti prietenii au vorbit negativ, dar nu am ascultat, am decis sa mergem singuri). Emoțiile foarte negative au fost experimentate imediat - din prețuri. Se lupta pentru tot si mult! totul se face împotriva clienților. Copiii au vrut să se plimbe pe un cheesecake, un serviciu de cel puțin o jumătate de oră. A vrut să ceară 2 cheesecakes timp de 15 minute - este inutil. Drept urmare, copiii au măturat de 2 ori - o mie de ori din bugetul familiei. Adult lift-1 lift-80 freca! Nu există cuvinte. continuare "src =" http://autotravel.ru/jpg/plus.gif ">

pentru 400 de metri de autostrada ruptă. Sub juguri, copiii încrețiți au căzut deseori. Și nu numai copiii. Personalul nu îndeplinește premii complexe ..)) Pentru bani, care lupta pentru patinaj-ar putea fi toate pentru lucrătorii de formare în Austria pentru a trimite! În general, am decis că nu este în valoare de mai mult decât strica vacanță și data viitoare când vom ajunge la Gorohovets numai în turneu fără o vizită la pârtia de schi super-) Dacă cineva este analiza noastră de a ajuta în alegerea locuri de vacanță - vom fi fericiți! Au o odihnă bună!

Au fost în acest weekend. Nu sezonul. Ne-am uitat la vederile frumoase.

Data ultimei vizite: 23.02.14. de la 17.00 la 22.00. Răspunsul meu este puternic negativ. Maeștrii sunt gazdele complexului. Răspunde! pentru care nu-ți urăști atât de mult clienții. Pentru ceea ce dai premii, recompense. Ce fel de serviciu vorbești? Serviciul la dumneavoastră, dacă nu este.
Am fost de două ori puțin surprins de numărul mic de vizitatori în ziua liberă. Gratuit. E ciudat. De ce?
În ordine.
- Parcare pentru mașini. Aproape oriunde am fost (și există ceva de comparat, cred). Oriunde parcarea încearcă să se apropie de complexul principal. continuare "src =" http://autotravel.ru/jpg/plus.gif ">

Ieri am patineat, clasa. Totul este super, și sunt cheesecakes, și puteți merge la schi. ))))

cataliza în acel sezon. totul este minunat. am de gând să petrecem toate vacanțele și sărbătorile pe Pualova Gora. )

Dar sunt optimist. Mâine voi merge din nou la deschiderea sezonului. Chiar sper că totul sa schimbat în bine.

a vizitat stațiunea de schi. Destul, Rodelban mulțumit, dispersat faimos. Copiii merg într-o căutare, căutând cute litere ascunse. Există, de asemenea, sigwei, biciclete, etc. Am cumpărat un bilet de familie pentru 2 adulți 800 de ruble. Pauză tehnică 14-14.30. În bar, toată înghețata interesantă este "îndrăzită" de noi. Cu siguranta voi veni cu fiul meu.

Am făcut un tur pentru un grup de elevi. A promis schi, snowboarding, sanie, etc pentru a alege, dar sa dovedit a merge schi trebuie să plătiți în plus. Voobshchem ca întotdeauna în cuvinte unul, în practică altul. Și asta este inclus în tur este nicăieri un cuvânt. Cartea de plângeri și comentarii nu a fost dată.
P. S. cafea în bufet este rece.
Acesta este Muntele "Kidalova"

Că natura este bună și că pârtia este bine întreținută este de acord. Dar muntele este mic. Iar prețurile sunt, deci, prea mari. Separat de către personal: Nu este instruit în principiu. Lipsit și neprietenos. Probabil plătească un pic) Fata-administrator în general nu: de la modul de comunicare (cu regulile de comunicare cu clienții nu sunt familiarizați, în principiu) la aspectul. În general, am lăsat impresia unei vânzări de la Raypo. plăcerea a fost primită de la vreme bună și de o companie excelentă!

zilele lucrătoare numai, cu masina doar o oră distanță, eu nu vreau să merg pentru o unitate de la Nijni Novgorod :) Și marți freebie completă, un abonament de la 17 la 22 de ruble totala de 200, dar nu trebuie să uităm carnet de student.