Muntele Oyama

Muntele Oyama. Continuarea călătoriei în locuri din Fandorin.

Muntele Oyama este același munte, la 30 km de Yokohama, unde se presupune că a trăit ninja clanului Momoti de la "Diamond Chariot". Un nume ușor de memorabil în traducere înseamnă "munte mare". Alături de Oyama există un munte Tandzava, unde există o bine cunoscută plante de vindecare. Am decis să facem o plimbare, să respirăm pe munte și să vizităm pădurea. Bunicul, care lucrează într-o parcare la poalele Oyama, a ascuns constant de la noi existența descendenților lui Momoti Tamba. Sa speriat, sa uitat in jur si a murmurat: "Oh, nu, nu exista ninja aici." Așa că l-am crezut!

La poalele Oyama, care se ascunde în spatele unui nor.

Red maple de primăvară.

De fapt, nu suntem atât de mult fanii lui Boris Akunin care, după ce au abandonat totul, urcau în munți în căutarea eroilor romanului sau a prototipurilor lor. De fapt, iubim tramvaiele. Și pe muntele Oyama se trag două tramvaie simultan pentru a se întâlni pe aceeași linie. Roșu se numește Tandzawa, și verde Oyama.

Mergând sus și descoperind că ultimul tramvai nu va mai fi după 4 ore, am decis să ne plimbăm puțin. Ne-am uitat la micul templu al lui Afuri, în care ar trebui să-i cerem zeilor ploaia. Nu trebuiau să ceară. Ploaia se toarnă singură. Am deschis umbrelele și am coborât pe drum în pădure.

Pe planul muntelui, care era atârnat în apropierea templului, a fost scris că trebuia să urcăm în sus 30 de minute. Abia atunci am realizat că a fost indicat timpul pentru care ninja experimentată a urcat pe următoarea locație în vreme bună, unde a fost desenată următoarea diagramă. Dar noi nu am știut și ne-am bucurat. Munte, pini, păsări cântă. Nu era iarbă în jur. Sub picioarele tale, totul este acoperit cu ace de pin căzute.

Apoi au venit pașii de pietre și lemn. Apoi treptele au ajuns la capăt și doar pietrele au început să urce. Fedya a spus: "Nu vreau să merg acolo". Dar am decis să mergem mai departe și să vedem: dintr-o dată este doar o piedică și totul e bine. Au privit. Atunci era și mai rău. Dar am văzut un poster spunând că au rămas doar 20 de minute. De asemenea, am decis, că timp am depășit o oră de drum, încă 20 de minute nu este teribil. Prin urmare, Fedya nu a ascultat și a continuat. Se toarnă de sus. Mizeria murdară mișcă sub picioarele mele.

Ne-am oprit o vreme și ne-am odihnit. Ceva speriat suspectat în apropiere. Ascultați de unde vine, acest sunet a fost deranjat de sunetul ploii. Amintiți-vă că, pe drum, au existat o mulțime de găuri rotunde mici în pământ, am decis că au șters șoareci. Au început să se uite în jur pentru a le vedea. Și când au văzut, le-au dat-o. Pentru că nu șoarecii au strigat. Sa dovedit că stăm chiar sub un copac îndoielnic. Și copacul țipa, pentru că era pe punctul de a cădea pe drum. În general, a scăpat cu o ușoară frică. Pe drum mulți copaci căzuți. Aici și acolo trebuiau să urce peste ele. În partea de sus, ploaia toarnă și mai mult și un vânt furios scoase umbrele din turiștii de munte.

Pe toată lungul drum în sus părea să se afle lângă vârful muntelui. Ceata a fost de vina, sau mai degraba norul pe care l-am vizitat. A fi confuz, totuși, erau inscripții înșelătoare despre timpul călătoriei. Nu altfel ninjii care se ascundeau în jurul pietrelor au desenat aceste scheme, încercând să ne confunde și să ne ademenească într-o capcană. Am mers 2 ore, și în jos unul și jumătate. Apoi, în jos, am citit că în sus se pare că a trebuit să meargă o oră și să scadă cu 50 de minute.

Suntem deja obișnuiți cu infrastructura japoneză, stricați de faptul că peste tot există mașini de apă și magazine, chiar și pe Fuji. Prin urmare, nu am luat mâncare sau băutură cu noi. După o oră și o jumătate de drum de sus, am văzut un semn că până la vârful muntelui Oyama se află doar 200 de metri, iar un magazin ne așteaptă la vârf. Ne-am bucurat de acești copii bolnavi și am continuat să urcăm, întrebându-ne cum eroii literari ai romanului ar fi putut aduce o pistă aici.

În general, umed și murdar, ne-am târât, în cele din urmă, la o marcă de 1251.7 m și ne-am uitat în jur. Vederea de sus a fost neobișnuită - nu puteți vedea nimic. Chiar și copacii cei mai apropiați nu puteau fi ghiciți. În același nor am ajuns noi. Magazinele și chiar un mic templu erau într-adevăr acolo, totuși erau toate închise. Se pare că vânzătorii au decis că nu au existat nebuni să meargă la magazin în această vreme.

Am suspinat că pot mângâia copiii și își amintesc de fotografiile pe care le-am văzut pe internet, unde din partea de sus a orașului Oyama era o vedere de neuitat a Fuji și a Oceanului Pacific. Apoi, și-a dat seama brusc că ultimul tramvai va pleca în curând și că drumul de acasă va deveni mult mai lung pentru noi. Și am fugit sau mai degrabă am sărit. Sa decis să mergem pe celălalt drum, care, deși era mai lung, era mai bine îngrijit și mai ușor. Acesta a constat în principal din pași de jurnal. Pe scări erau bălți murdare. Și am sărit și am sărit în jos aceste bălți. Am sărit peste o oră și jumătate, dar am reușit să ne urcăm pe tramvai. Chiar și pe penultim.

Când am trecut o jumătate de munte în jos, norul sa încheiat brusc. Și am văzut sub câmpul alb-gri de case de beton la orizont, pe malul oceanului, și, de asemenea, Enoshima. Kamakura. și chiar Yokohama este sensibilă. În ciuda grabă, am avut timp să admirăm cascada, fluxul de munte din defileul adânc, pantele stâncoase. O parte a căii a trecut chiar de-a lungul marginii stâncii. Accidental căzut de picioarele pietricelelor pentru o lungă perioadă de timp a zburat și a fost audibil în timp ce au lovit pereții defileului.

În planurile noastre a fost după o plimbare de-a lungul Oyama să se uite într-un mic onsen la poalele muntelui. Manilo ne acolo numele Onsen - Tsurumaki. Nu a fost el "prototipul" unuia dintre eroii romanului? Dar, din păcate, după sărituri și căderi în băltoacele umede murdare, în locurile publice, era foarte jenant să apară. Și chiar și în cafenea nu a îndrăznit să meargă. Deci ei și-au dus cizmele și pantalonii murdari în casa trunchiului.

În partea de sus a Oyama cu două capete, care îndepărtează norul lipicios.

Peshcherka - tot ce rămâne din casa lui Momoti Tamba.

O schemă inteligentă, care este periculoasă de încredere.