Lacul Kryachek - o excursie prin pădurile din Barysh - pescuit în Ulyanovsk

Totul a început cu faptul că am stat în mașină ca de obicei, așteptând soția mea iubită să termine lucrarea și sa uitat la harta regiunii Ulyanovsk. De data aceasta am vizitat locurile din apropierea Barysh, Kuzovatovo și Lacul Alb. Văd că harta prezintă o bandă largă de pădure, iar mai multe rezervoare, judecând după hartă, sunt suficient de mari. Imediat adresez forumului întrebarea despre aceste locuri, cine a fost, ce captura, cum să conduci, etc.

Din răspunsuri am înțeles că unul dintre rezervoarele găsite - Lacul Kryachek - este ceea ce am nevoie, pentru că:
1. Locurile acolo sunt surd și chiar plictisitoare
2. Fără o plimbare unică pentru a deveni problematică
3. Lacul este adânc în jur de o sută de metri de-a lungul coastei complet îngroșat cu mușchi de sphagnum, plin de ferestre insidioase și prăjituri
4. Este foarte adânc și acolo este un pește
5. Îmi place aventurile lui%)

Ei bine, pe 23 mai, fără să mă gândesc mult timp, soția mea și cu mine ne-am mutat înainte în căutarea Kryachka și aventurilor.

Eu raport pentru aventura.

Ieri, soția mea și cu mine am căutat Kryachka și aventurile, am condus-o pe Kalda, am pășit în pădure, am condus o perioadă lungă de timp, am dormit în pădure o oră și jumătate și am căutat drumuri. Road-staniu, după ploaie pe ele va fi foarte dificil, în principal pentru a le muta cherestea. Am mers foarte atent, în jurul râurilor din camioanele de lemn, doar ceea ce era uscat a fost salvat (deși mai târziu se dovedește că nu sa salvat destul).

Lacul Kryachek - o excursie prin pădurile din Barysh - pescuit în Ulyanovsk
În general, am găsit acest Kryachek (coordonate GPS pentru leneș N53 48.137 E47 23.812). Țărțile sunt groază, din punct de vedere psihologic a fost foarte dificil să te învingi și să te plimbi de-a lungul mușchiului, care de sub tine merge uimitor. Vine un picior și îl duce la 5-10 centimetri, dar nu se scufunda, mușchi atât de ferm înrădăcinate toate chiar copaci țesute, mesteacan si pin cresc in acest „mal“. Deși tocmai am avut o frânghie și am observat tehnica de siguranță, ca și pe prima gheață. Fără cizme de cauciuc nu există nimic de făcut. Lacul este destul de mare, dar de pe mal, unde am avut o adâncime de maximum 2-3 metri. Poate că există locuri adânci. Ca rezultat, după o aruncare de momeli de lingură de două ore și prins pe un flotor, nu am simțit nici o singură mușcătură. Vântul este teribil, valul este ca pe Volga. Am decis să mergem de acolo până a fost întuneric. Apropo, există un loc complet orb în pădure chiar și un singur om și animal nu este prins, dar o mulțime de flori de afine, și, în general, natura este foarte frumos, nu un rahat, care este rar văzut.

De fapt, ceea ce arată ca un țărm este doar "creștere" a mușchiului peste apă. Acest țărm, la o distanță de 50 m de apa care se învârte de pe valuri.

După o fotografie mică și o gustare, am decis să mergem în altă parte. Am mers mai departe de-a lungul unui drum necunoscut, sperând să plecăm pentru așezarea estoniană, care este marcată în hărți ca nerezidentă. Ei nu au găsit estonieni, deși în depărtare au putut vedea acoperișurile de case în tufișuri de tufișuri. Noi conducem mai departe, plecăm pentru pos.Lyakhovka. La local mă întreb cum să ajung la Beklemishevo, tk. Judecând după hartă există și un fel de iaz. Ei răspund că există un paddle acolo acum, ca și cum un pescar mare este prins, și puteți, de asemenea, pește în iazul nostru. Sa dovedit că în spatele dealului există un mic iaz în care se găsesc "crap, biban, tench" de diferite mărimi. Cu privire la asta și a decis, pentru că timpul era deja în jurul orei 18, a rămas aici, hotărând să-și petreacă noaptea. (Coordonatele GPS N53 48.780 E47 19.463)

Lay-o, aruncând tije de pescuit. Îmi dau floatul la soția mea, îmi arunc o momeală în speranța unui biban. Biban pe Mepps Peck a refuzat, apoi am destinat pentru crap / caras și punctul nerușinare zakormili de pe promontoriu. O oră a trecut. Orzul meu de perle, porumbul, viermele și sorul au fost lăsate nesupravegheate de oricine. dar Olesya a prins un biban pe un vierme las locul meu și se întoarce la apă de mică adâncime, prins okunkov. ciocănește basul și un gudgeon mare. Hmmm. șoferii locali sosesc pe data de 11. unul eliberează tija de pescuit, al doilea poartă o protecție chimică și ia o notă, a treia cu o ceapă de vânătoare de bere și ajută a doua. După conversația se dovedește că Kryachko de pește nu sunt foarte multe, ultima oară acolo ciugulit crap, un pic mai mult decât un deget. Dar în spatele Kryachok există Lacul Stanovoye și acolo se află "PUPPII NU SUNT NEMERANO". ah-ah, asta-i tot, sunt gata să rup ghearele acolo. dar după ce au gândit puțin, au decis să amâne mișcarea până dimineață, pentru că ca pe acest iaz ar trebui să fie un pește bun. Până în noaptea și peștele tăios, alternativ cu gudgeon pe ceară și vierme. Noaptea ne hotărăm să ne mutăm în cealaltă parte a iazului, în pădure, departe de sat. Zakarmlivayu nouă locație, la o adâncime de 1,5-2 metri, printre arbuști de rupturi și de a proteja de vânt, bine, doar un loc ideal pentru crap. mi sa părut așa. până în noapte și până în dimineața este completă zero! Nici pentru porumb, nici pentru orzul de perle, nici pentru viermi, nici pentru vrăji - nu a muscat absolut deloc! Deși ceasul la ora 11 pm în bush în fața mea mi-a stropit un crap bun în aspect nu mai puțin de un kilogram în greutate. Doar un măgar a prins câte un gram per capsulă pe 350. În dimineața până la ora 5 am prins un flotor - OP. Ieșesc pe Donka, legătura de percuție. Turnarea, a doua - acolo! Perch. Foarte mic, dar vesel vesel, rezista disperat. Au căzut imediat pe două răsturnări, un sens giratoriu, pentru o oră de prindere - de patru ori. Am prins un alt gram pentru 400.

Până la ora 6 am avut deja aproximativ 1,5-2 kg. stinghii. Mă hotărăsc să mă duc la o grămadă de soții, îmi dau echipamentul și plec. Prin pădure. Se pare că din partea Liakhovoy la Kryachka drumul nu este rău, este posibil să treacă printr-o ploaie ușoară, doar tu conduce din partea opusă.

Dar avem nevoie de Stanovoe! Noi mergem mai departe pe un sfat de la un local ( „Kryachko în sus, și acolo chiar un kilometru și jumătate maximă“, „există un drum bun, am chiar și în ploaie, la 11-lea sa trec acolo cu ușurință“). Ajungem la două șanțuri foarte neplăcute care blochează drumul. Ne întoarcem la Kryachka, în căutarea unui ocol - zero. Drumurile nu sunt călcate, ultimele urme de transport sunt vizibile din zilele săptămânii, dar nu există nici un suflet pe Kryachka. După ce au călătorit de-a lungul Kryachka, au venit din nou aceleași șanțuri. Ne întoarcem, studiem ocolurile.

Primul șanț a fost ocolit destul de ușor. dar pe ocolul celui de-al doilea șanț nu a reușit să treacă. a căzut într-o rutină. toate au navigat urmări adânc, plin de noroi, mașina sa așezat pe burtă și beznazhdezhno roțile au stagnat, nu ajunge la toate de 20 de metri la un drum normal. mlyayayayayaya.

Lacul Kryachek - o excursie prin pădurile din Barysh - pescuit în Ulyanovsk

Nu voi descrie epicul cu sapaturi, cu busteni si cu cleste de ridicare. În general, la 50 de metri, am rămas singuri cu soția mea în 5 ore. A fost de neuitat! La 10 km. dintr-un sat mic, într-o pădure densă, dar împreună cu o femeie iubită. acest lucru este amintit pentru totdeauna. impresiile s-au triplat când, la a treia oră de săpat, cerul a fost înnorat și a început să se scufunde cu o ploaie fină.

Dar nimic, mai mult de cinci ore de practică off-road și mașina noastră era pe un drum uscat, era doar un simț incomparabil al fericirii. dar mi-a spus că nu era necesar să meargă acolo pentru ca femeile să nu asculte.

Aici, aceste lucruri deja decente după lucrările noastre de 50 de metri și au devenit un obstacol. Nu voi dori un astfel de dușman

Rezumat. Ei bine, Ivo în Figs acest Kryachek și Stanovoe. (deși despre localitatea Stanovoe a spus că știuca nu este măsurată, aveți nevoie de tracțiune integrală și patru băieți puternici pentru expediție, sunt de acord să fiți un navigator)

Până la Kryachka de la Kindyakovka sa dovedit 115 km. - trece prin Kalda și pădurea. Întors înapoi prin Lyakhovka și Barysh - sa dovedit mult mai departe, tk. strayed. Am fost obosit să mă odihnesc, să fiu sincer, m-am gândit că nu vom ieși de acolo.