Donzo - site despre călătoriile noastre

Traseul rutei: Donce - Volosovo - Izvara - Kalitino - Doncio - 80 km.

După ce s-au întărit și au simțit puterea lor, am decis să ne continuăm călătoria în satul Izvara, care găzduiește muzeul din Roerich. Este la aproximativ 12 km de Volosovo. Drumul trece din nou de-a lungul câmpurilor pitorești, iar traficul pe acesta este minim. Nu departe de Izvara, de pe șosea, puteți vedea cimitirul și ruinele unei biserici agățate deasupra ei, iar conductele unei plante de var abandonate se găsesc urât la intrare. Conacul însuși a fost cumpărat de familia Roerich în 1872. 26 de ani de viață a artistului sunt asociate cu acesta. Acum este restaurată, iar interiorul este recreat în interior. În mai multe camere există reproduceri de pictură și ornamente străvechi și obiecte găsite în timpul săpăturilor. Pe teritoriu se păstrează clădiri de piatră și un parc.

După ce am absorbit atmosfera liniștită din Izvara, pe drum am întors la planta deja menționată de mine - un loc destul de sumbru. Sa dovedit că energia negativă nu este atât de simplă: în timpul ocupației germane, pe teritoriul său exista un lagăr de concentrare, iar cuptoarele erau folosite pentru arderea cadavrelor ... Din 1980, fabrica nu funcționează.
Donzo - site despre călătoriile noastre

Apoi, după ce am trecut prin Volosovo, am decis să schimbăm ruta puțin și de la autostrada Gatchina am răsturnat indicatorul spre satul Kalitino. Am citit că și în acest sat este proprietatea cuiva, dar suntem deja obosiți, așa că am vizitat numai magazinul alimentar.

După Kalitino, am mai călătorit de-a lungul drumului asfaltat și apoi ne-am îndreptat spre drumul de țară care ne-a adus în satul Village - cea mai apropiată așezare la Lacul Donzo.
După ce ne-am întors în siguranță, am decis să ne aruncăm în apele reci ale carierei (nu ar fi trebuit să pierdeți o astfel de șansă) și am început să pregătim mâncarea.

Donzo - site despre călătoriile noastre

Între timp, soarele a început să se scufunde până la orizont. Nu am vrut să plecăm, dar am știut că ne vom întoarce din nou aici.