Cum de a salva în Zhangjiajie - Revizuirea Zhangjiajie parc național de pădure, Zhangjiajie, China

Nu voi scrie oudă laudă în onoarea Parcului Național Zhangjiajie, alți călători l-au făcut deja pentru mine. În răspunsul meu, vreau să dau câteva lifhaks care să vă ajute să petreceți timp cu înțelepciune în parc și să economisiți bani.

№1: Nu mai sunteți student, dar sunteți mai puțin de 24. Cazul meu. Așa cum chinezii nu înțeleg alfabetul chirilic, acestea pot fi afișate nici măcar un student, ca o trecere electronică a universității (cred că, orice alt document cu o fotografie, de asemenea, se va potrivi). Principalul lucru este să păstrăm chipul pokerului și să spunem cu încredere, mai mult decât standard. La acea vreme, ca și sora mea în vârstă de 27 de ani, a petrecut pe un bilet la parc, un lift și funicular Baylong 245/72/65 yuani, am fost limitat 160/43/40 (a se vedea. Foto). Cu toate acestea, trebuie să arătați documentele de fiecare dată când cumpărați bilete, dar merită.

№2. Biletul către parc este valabil 4 zile, nu 2, așa cum scriu călătorii în multe comentarii. Ne-am bazat pe informatii incorecte, privindu-ne astfel de placerea de a petrece mai multe zile in parc.

№4. Luați termos și apă cu dvs., deoarece chiar dacă aveți tăiței / cafea / ceai, se plătește vodca pentru parcare.

№5. Hungry în parc nu va rămâne, mâncarea este ieftină și în abundență. Dar este mai bine să cumpărați fructe în oraș.

№6. Nu vă fie frică de maimuțe, dar nu le hrăniți, doar treceți. Și e mai bine să nu țipi, ca și chinezii.

№7. Seara, parcul nu este complet iluminat, este speriat să fie acolo după apusul soarelui și, în același timp, să stomp pe scări abrupte, fără a examina drumul. Și există o posibilitate să nu ajungem pe autobuze care rulează în parc (am luat undeva la ora 19:30). Planificați timpul cu atenție, aproape că nu am stat peste noapte în parc pentru că nu ne-am gândit cum să ajungem de la punctul A la punctul B.

№8. Pantofi confortabili. Serios.

№10. Bucurați-vă, locul este minunat!

Informații utile 17

Bl - dhound (7 comentarii)

Regiunea Chongqing, China

Informații utile 3

# x201c; Locul minunat # x201d;

Sash-Lebedev (181 de recenzii)

Moscova, Moscova, Rusia

Am fost în acest parc de 2 ori și de ambele ori am fost norocos cu vremea - nu a fost ploaie. În parc, totul este izbitoare: o formă neobișnuită a muntelui, natura înconjurătoare, o varietate de căi. Munții sunt foarte neobișnuite, este greu de înțeles modul în care s-au format. Munții sunt ca niște stâlpi. Toate au crescut în lemn. Mi-a plăcut plimbarea de-a lungul văii Golden Creek. Acolo am văzut sub fundul munților coloanei, un număr mare de flori frumoase au crescut acolo, fluturau fluturi neobișnuite, pe mal păsările locale li s-au dat grijă.
Ambele ori am mers în acest parc de 2 zile.
Chinezii sunt oameni buni care ar putea crea un astfel de parc.

Informații utile 1

Au existat 2 zile, destul, principalul lucru este că vremea a fost norocoasă. Au oprit la Zhangjiajie. În parc există autobuze de la stația de autobuz de la 6.30 la 19.00, merge până la umplere, bilet în autobuz (10-12 yuani), du-te 40-50 min. Plecați la ora 06.45, întoarceți biletele spre parc pentru aproximativ 20 de minute. Cu cât ajungeți mai devreme în parc, cu atât mai multă ocazie pentru a vedea această frumusețe și rătăciți fără mulțime.