Croația - raportează călătoria spre nebun (umag)

Prima zi a fost marcată de o serie continuă de emoții negative. Autobuzul de la aeroport a fost blocat la ochi, aer condiționat a funcționat dezgustător, copiii au strigat, adulții (după zbor și libații) și-au exprimat cu voce tare emoțiile. Drumul în 60 km a durat mai mult de 2 ore - sosiri în toate hotelurile cu plantare treptată a cetățenilor care sosesc să se odihnească.

În spatele recepției am aflat că în Croația vorbesc 4 limbi: croată, germană, italiană și au mers la nafif (engleza nu este luată la mică distanță). Livrarea de bunuri personale la număr nu a fost furnizată și trebuia să le transferăm pe ei înșiși (600 de metri în căldura ...). Camerele camerelor din bungalow sunt scrise în apropierea ușilor și trebuie să căutăm apartamentele noastre chiar dacă există o hartă a complexului dat.
Având loc, a alergat imediat la plaja pentru naturisti, care este într-adevăr situat foarte aproape, mult mai aproape decât textile. Timpul era deja în jurul orei 19:00. Marea a făcut pe mine doar deprimant - mici ca în Marea Baltică, fundul nisipos (nisip turnat pentru comoditatea familiilor cu copii), apă cu iarbă și foarte tulbure - ca urmare a face plajă scăldat de zi cu zi. Pe scurt, ca unul - să se îmbete cu durere pe care am făcut-o cu succes, și sa întâlnit cu prietenii noștri ....

Croația - raportează călătoria spre nebun (umag)

În dimineața următoare am mers la plajă cu fiul meu. Soția mea a rămas în cameră pentru a aduce confort și ordine. De dimineață pe o plajă a apărut toate nu prea rău - este foarte minunat, confortabil și ușor. Apa era clară dimineața, în restaurant era o bere și am oftat cu ușurință - dar viața se îmbunătățește. Imediat a explorat peninsula cu câteva ruine (cetatea romană veche). Apoi a ajuns la deplin: spre deosebire de plaja principală aici este malul - în bolovani și pietre solide. Când am încercat să mă spăl, în primul rând m-am ridicat și mi-am rupt genunchiul în capăt, iar cel care făcea parte din cochilii de pe pietre ia rupt piciorul. Într-un fel, sa răsturnat numărul.
A doua zi, noi trei am plecat la plajă și am aflat că plaja este plătită - 20 kun de la un adult. (Pentru informații: 1 kuna este aproximativ egală cu 5 ruble). Bani sunt luate la periferia plajei de la 9 la 17. Dar suntem rusi - a gasit o gaura in gard de la terenurile de tenis. Prin gaura s-au rupt traseu, nici macar o cale, ci drumul. Și astfel a găsit primul articol al economiei (a se vedea titlul). În principiu, dacă am pleca înainte de ora 9:00, am putea trece prin barieră. În general, am mers la plajă dimineața (aproximativ 12) și seara (de la 17 la 20). Așa că nu mai trebuia să plătim.

În cea de-a treia zi, ultima problemă serioasă sa întâmplat cu noi: soția lui a înotat de-a lungul golfului și sa așezat pe bolovani de coastă. Genunchii în apă, bea la soare. Pe stâncile sub apă vii mici colonii de actinie otrăvitoare și ca rezultat - cele mai puternice arsuri și blistere pe genunchi. Primul ajutor, cum ar fi fost, erau fetele din restaurant - o cârpă cu oțet și un pachet de gheață. Pe scurt - a scăpat cu frică ...
Pe această problemă s-au terminat și a început o odihnă completă. Întreaga săptămână petrecută pe plajă, combinând bronz cu petreceri seara cu prietenii. După cină, fiul meu și cu mine am mers la piscină.

Croația - raportează călătoria spre nebun (umag)
A petrecut o oră și jumătate cu ceilalți copii din padoc și am fost dus la bar cu o bere și o carte. După ce au navigat pentru o excursie de 2 ore pe o navă cu fundul de sticlă (un adult - 80 kn, un copil - 40 kn). Pentru cei care erau în Egipt sau angajați în scufundări - bani aruncați în vânt. Călcând pe corabie și o lume subacvatică absolută.

Mâncau fie în cameră (bucătărie, frigider, feluri de mâncare), fie în restaurante. Ce vreau să remarc: bucătăria croată - nu pentru gurmanzi. Set standard de feluri de mâncare pentru toate unitățile. Prețurile peste tot la fel de ridicate (masa de prânz sau cina la trei fără nici o bibelouri - 200-250 kN). Produsele au fost achiziționate pe piață la fața locului. Numerele de pe etichetele de preț - este de 1,5 ori mai mic decât la Moscova, trebuie doar să vă amintiți să fie multiplicate cu 5. De exemplu: o bucată de pâine de 8 kN, 17 kN țigări Marlboro, bere, vin 7-9 kN 15-60 kN. Ce placere - limba croată este cu adevărat similară cu limba rusă.
Deja în a treia zi am vorbit liber cu chelnerii și vânzătorii într-un amestec de rusă și croată. Croații în general sunt foarte calmi pentru că turiștii încearcă să-și vorbească limba. De regulă, la sfârșitul mesei înainte de aducerea facturii, ni sa oferit (cu toată inima) să bem în detrimentul strugurilor sau shlivovitsy locale.

Nu voi mai fi trist din nou. După cum am spus, în cea de-a patra zi vacanța sa stabilit și a intrat în circuitul normal. În a 8-a zi, am fost condusă la recepție de către un nou Opel Corsa (aproximativ 60 USD pe zi), iar călătoria noastră a început în Croația. Masina a fost comandată în Umag în agenția Vetura (recomandăm).
În aceeași zi, aproape toată coasta Istriei a trecut: la Rovinj și înapoi. După Poreč ne-am oprit pentru a cumpăra în campingul naturist Istra. Ce este tipic: mers pe jos - 15 kune pe persoană, cu mașină pentru a apela - doar 20 kuna, chiar dacă are cel puțin 10 persoane ... (freebie ...).
Aici, frați, am văzut Marea Adriatică ... Nu are nisip, adâncimea începe imediat de la țărm, apă curată, sub apă - amfore întregi și rupte și alte antichități sub formă de chiuvete de pescuit de piatră și altele .... Frumusețea ... Pentru prima oară în viața noastră, micul nostru copil a înotat aici singur.

Croația - raportează călătoria spre nebun (umag)

Pe drumul spre Rovinj, faimosul canal din Limsk a trecut și sa oprit pentru a lua masa acolo într-unul din cele două restaurante de pe litoral. Ne-am oprit în mod special, deoarece am fost recomandați la Moscova (Naturvei). Sincer, nu au regretat. Mi-au adus mie și soția mea un vas de lux de pește pentru doi - dimensiunea unei jumătăți de masă.

Mă îndreaptă ... a umplut toate aceste luxuri cu vin alb și a continuat. Apropo, despre vin și tip, la volan. Poți bea; să nu muriți, desigur, dar puteți. Am vorbit pe această temă cu local - confirmat. Și dacă se opresc brusc (hm, doar o dată a văzut poliția rutieră locală), atunci turiștii sunt întotdeauna eliberați.

A doua zi am mers să vedem Lacurile Plitvice. Distanța de la Umag este de 280 km. N-am crezut că va dura la fel de mult ca și 6:00 ... Plitvice sunt un pic mai adânc în Croația, și este necesar pentru a ajunge acolo prin munte fantastic trece pe serpentine. Drumurile sunt înguste, de o parte, deși cu o acoperire bună. Înțeleg unde mergi (pe o autostradă sau țară rutier) este practic imposibil - în sens restrâns peste tot. Pe scurt, am venit la Plitvice la cină. Turiștii - o descoperire către popor. Este bine că în departamentul de informații exista un ghid de limbă engleză, altfel ar fi un dezastru. Ti-am spus unde să parcheze în hotel (în noaptea de trei - 100 de euro), ne-a vândut (prin card de credit), bilete (235 kuna) și ne-a explicat ceea ce este și ceea ce este necesar să se uite. (De fapt, un drum liber: nu este nevoie de a cumpăra orice bilete - încă nici controale unul nu trebuie să se stabilească în hotel - la intrarea în lacurile vine o grămadă de apartamente la prețuri mult mai mici ..) Locuri Plitvice, desigur, nebun frumos. Nu fi leneș să privești fotografiile din albumul meu. Excursii pe jos. În jurul pistei cu direcții. Hike a luat 4-4,5 ore de la noi. Acest lucru trebuie văzut.

Croația - raportează călătoria spre nebun (umag)

După ce au petrecut noaptea la hotel, au început să se întoarcă. Pe drum ne-am oprit la insula Krk. Un loc remarcabil, recomand sa privesc.

Prin numărarea costul de deplasare (masina - $ 180, benzina - 50 $) și compararea banii pe care ar fi cheltuit plata excursii necesare, ne-am dat seama economii de US $ 300-400. Dar faptul că au primit o mulțime de impresii este dincolo de întrebare ....

Anul viitor planificăm o excursie în Croația, dar deja în zona Dubrovnik. Dacă dintr-o dată există oameni care doresc să ne alăture, sunteți bineveniți. În Umag nu cumva cumva nu vreau, deși, în principiu, restul ne-am dezvoltat remarcabil.

Ce doriți, dragi colegi. Scrieți, dacă există încă în cazul în care ceea ce freebie, atât de plăcut la inima turismului rus.