Cabana de vanatoare

Excursie la râul Taidon în scopul pescuitului.

Un pic după ce a citit rapoartele de colegi și prieteni au cerut în jurul valorii de aproximativ Taydon, am decis să mergem la omologul său Dmitri ieșire la inelul - Saltymakovo - Medvezhka - up Taydonu - în josul râului. Ulumanda către Taidonsky - Saltymakovo. Vineri, 3 august 2006, după orele de lucru la 8 ani, avansăm de-a lungul rutei Leninsky. În spatele Razdolnym depășesc o coloană de mașini de teren. Trecem de-a lungul hărții punctele de referință - Leninsk - Kuznetsky, Chusovitino, Borisovo și Arsenievo.

În întunericul tuturor drumurilor alegeți cel care este mai bine, uneori urmați semnele, deoarece după Borisovo a fost pietriș. Am ajuns la feribot spre Saltymakovo timp de 2 ore. Ultima călătorie a feribotului a fost între orele 12 și ora noaptea spre latura Saltymakovo. Așteptăm. O oră în 4 feriboturi a început și a venit pe partea noastră. Cu el sa mutat "tadpole" și a plecat în direcția pistei. După ce sa oprit pe feribot, era necesar să aștepte până la ora 6 dimineața, în timp ce feribotul se grăbea să se grăbească. Costul de trecere - Jeeps grele 100 r. mașini ușoare - 45 r. Conține aproximativ 6 mașini.
Totul, suntem pe țărm. Toate drumurile sunt pietriș cu gropi și baltă. În funcție de locație, gropile sunt diferite. Am condus prin satul dărăpănată Saltymakovo, ar trebui să apară Borovushka. Aici sunt rămășițele satului. Trecem de-a lungul unui pod îngust și jumătate ruinat, iar drumul vesel începe.
Un pic pe drum, pentru că în acest pescuit trebuie să vă gândiți nu numai la abordări și provizii, ci și la calul și hamul de fier. Pentru orașul locuitorul este neobișnuit pentru a vedea și de a simți în picioare și în jurul mlaștinii, pe care există o movilă, și bălți ei adânci pe genunchi. Este necesar mai întâi să simțiți pista în cizme, apoi să treceți. Meter la stânga sau la dreapta - mașina se va îneca în mlaștină. Iată urcarea pe munte. Drumul se duce în pădure de-a lungul coamei montane. La vârfurile bălților apar din nou. Treptat, se deplasează în ploaie și pe mai departe, bălți sunt mai profunde și, în plus față de toate, acestea sunt ascunse sub straturile groase de apă de murdărie, zaryuhavshis în care puteți sta pentru o lungă perioadă de timp. Iată primul ostatic al acestor drumuri. Ne oprim. În băltoacă există un "penny", roțile din spate sunt ascunse de apă, cele din față stau pe o creștere a lutului și într-o băltoacă. Ne apropiem. Alături de masina cu susul în jos plutește o sticlă de vodcă! O lopată se află în jur. Pasagerii înăuntru dorm, pe o gleznă în apă. Evaluați situația, un pic dracului de la o astfel de imagine. La întâlnire apare "Mitsubishi". Se oprește. Vorbim despre absența mușcăturii de grayling din cauza apei mari, a nivelului apei din râu, despre drumul următor. Povestea lor de optimism în noi nu a adăugat - undeva vor fi două bălți pe capota. Nichrome în sine. În acest fel ... nu am verificat încă Surf! Pasagerii trezesc bani. La întrebarea conducătorului auto „Mitsubisika“ „Poți obține“ pasageri „penny“, cu modestia obișnuită răspunsul său ceva de genul „n-ar fi fost rău dacă poți.“ De la 2 dimineata la 7 am, probabil, peisajul din jur sa bucurat de o multime! "Kopeika" este ușor eliberat din captivitatea noroiului și pus din nou pe drumul de pietriș. Dar nu este eliberat pentru mult timp. Meter 500 merge, suntem în spatele lor. Trecem înainte, urmăm "penny". Se așează din nou. Tras-o în brațe, împingând, korchuem mașina mea obstrucționează drumul, „penny“ înapoi ciot - masina cu lanțuri se scufundă și plutind pe zgura - tras împreună pe butuc. Au scos atât un ciocan cât și o mașină!

Cabana de vanatoare
Suntem familiarizați. Tipii de la Kemerovo - Oleg, Dima și Yura, anul trecut pe aceeași mașină au condus fără probleme. Dar în asta s-au blocat. Ploaia nu se oprește. Gânduri pe drumul de intoarcere dupa ce ploile abundente trimis conștiința pe drumul de intoarcere, sau cel puțin în sat. Taydonsky. Toate echipajele să se îndoiască de corectitudinea mișcării în continuare înainte, dar, de asemenea, decide să meargă cu privire la prima dintre acestea pe capota bălți. Aici sunt. Măsurăm fundul.

Într-adevăr, adâncimea farului. Să încercăm să ne alunecăm. "Surf" cu accelerație zboară în această pastilă, ridicând o fântână de pulverizare de 5 metri în aer, prinde pietriș în partea de jos și încet pleacă. Ur. Au izbucnit. Legăm colegii noștri și cu un motor copecat ("submarin") pe remorcă, plutim la adâncimea principală, fără a avea timp să atingem roțile de jos. Cea de-a doua băltoacă este mai lungă - aproximativ 25 de metri. Submarinul din remorcher se toarnă în băltoacă, se scufundă încet aproape de-a lungul sticlei, "plutește" de ceva timp, după care încet "plutește". Apa iese din ușă din salon! Toate bălțile mai îndepărtate sunt mai simple - doar la genunchi și ușor mai mari. Submarinul se mișcă independent. După bălți, ne oprim în cazul unei plasări de siguranță. Trece de la sine! Surprinși de patența "hoții". Oleg - conducătorul unui "penny" - un adevărat maestru al conducerii off-road! Următoare, mici râuri, un pod, și din nou un râu. Iată furculița. Echipajul "submarinului" ne cheamă să rămânem cu noi și ne întoarcem la stânga la râu. "Medvezhka" - scopul, după cum sa dovedit, este aproape inaccesibil. Întâlnirea pescarilor cu "UAZ", spun ei, nu vom merge acolo în acest moment. Să plecăm pentru următorul an, mai puțin ploios! Asta e Taydon! Aproximativ 12 suntem pe plaja! Au trecut 36 de kilometri în 6 ore. Stăpânim în fața rutului liniștit.
Pe malul opus, cineva a construit chiar o căsuță de cărămidă. Civilizația în surzenie! Ei bine, totul, micul dejun, colectăm uneltele. Rezidenții Kemerovo sunt prinși pe o zbura. Un plutitor de plută este plasat pe linie, sub zborul propriu-zis pe un cablu de măsurare cu o greutate mică. Suntem, de asemenea, în zbor, dar fără încărcătură și plus 2 superficiali peste plutitorul umplut cu apă. Deasupra râului există o reluare - locuitorii din Kemerovo merg acolo. Mergem mai jos. În apa calmă la care ajungeți, plutitorul lasă o mustață, care înspăimânta peștii prudenți, așa că căutăm rostogolire, bolovani, prăbușiri - în general, obstacole de apă, lăsând o urmă de val în spatele lor. Trecem râul pe o rolă (apă până la genunchi). Ridicăm un jet de scurgere. Casting. Aha! Există mușcături! Un pic mai mult și cineva încăpățânat încearcă să tragă greșeala în adâncimi. Înfundarea netedă, răsucirea tremură, plutitorul se mișcă sub apă, excitarea crește! Peștele se apropie! Grayling. Ridicând cu grijă din apă, văd - m-am agățat destul de fiabil. Gram 250-300. Îi place! Este necesar începutul. Din nou casting - mușcătură, nu există! Din nou, cineva este frisky. Dar rezistența este mai mică. Grayling de centimetri 15. În conformitate cu reglementările de pescuit din regiunea Kemerovo, trebuie să se producă grayling, cu o lungime mai mică de 20 cm. Asta facem noi. Așa este! Krupnyachok (voi lua ca un grosier - tot ce este mai mult de 20 cm), stropind de câteva ori în jurul valorii de muște, nu mai reacționează la ele. Cleștele continuă până la următorul duș. Doar o zi de sâmbătă au fost 4 (furtuni) După o așteptare de un duș, din nou alunecarea în partea inferioară a râului un kilometru și jumătate.
Cabana de vanatoare
Pe drumul spre salcie vom vedea 4 iepuri de gri la 20 de metri! Acolo râul va fi împărțit de insule în mai multe ramuri. Destul de multe locuri interesante pentru parcarea de grayling. Am prins.
Krupnyachok - ca întotdeauna de câteva ori stropeste si asta este! Cel mai bine este să luați o zbura ca "podenka" sau orice roșu-brun (astfel de creaturi zboară acolo peste apă). Pe alb, cu o altă înfășurare, de asemenea, a sărit, dar a luat doar roșu-maro. Copii - ciocanul de anul trecut până la apusul soarelui pe toate culorile. Ne întoarcem la tabără pentru cină. După prânz, du-te la rola de sus. Tipii de la Kemerovo au capturat deja câteva grame haryuzov pentru 200 și o înșelătorie pentru 400. În general, de asemenea, este prins un pic. După 2 ore vom decide să ne întoarcem la rola inferioară. Acolo vom pescui până la apus. Krupnyak nu ia. Am oprit chiar ieșirea. Se pare că schimbarea frecventă a vremii se reflectă. Mergem la tabără pentru a usca lucrurile, pentru a lua cina și pentru a dormi. În apropierea focului de tabără, locuitorii din Kemerovo au spus despre pescuitul în urmă cu câțiva ani cum au fost prinși mai multe taimenuri într-o lingură timp de o zi. Și astăzi s-au aprins, dar au fost prinși doar 2 peri. Compoziția peștelui este un taydon: taimen, lenok, grayling, stiuca, biban și dace.
Hotărâți dimineața să se înmoaie. Dar ploile torențiale care au trecut în zona superioară a Taidonului, dimineața, literalmente înaintea ochilor noștri, au ridicat nivelul apei cu un sfert de metru. Rufurile au devenit practic impracticabile, apa a fost ușor tulbure. Pe muște și la noi și la oamenii din Kemerovo să o luăm. Din nou, duminică înainte de prânz au trecut două ploi. Au văzut rațe de scufundări! În urma lor, cineva cu un câine a raflat pe o bandă elastică. Probabil că ratele s-au grabit de la ei. A fost auzit curentul de grouse de lemn de pe malul opus și crackling copacul spart. Poate că ursul se apropia de țărm.
Cabana de vanatoare
Am decis să mergem acasă. Pe drumul dinapoi de la taiga era deja o caravană de mașini. În spatele nostru s-au dus 3 mașini - "Surf" a tras "UAZ", la care distribuitorul a zburat și "Chevrolet-Niva". Trecând peste o altă baltă în adâncime de o jumătate de metru, jeep-ul nostru a alunecat spre stânga și a intrat în pista "Ural", unde a stat pe burtă. Șoferul "Chevrolekhi" ne-a scos afară, pentru care mulți îi mulțumesc!
Traversarea baltilor în direcția opusă a fost mai dificilă, deoarece era necesar să mergem pe o pantă abruptă de argilă. Acum "Surfii" deja trageau pe toți. Întregul proces de tehnici diferite a fost luat de pasagerii tuturor vehiculelor. În direcția opusă, drumul a durat aproximativ 3 ore. Am continuat să tragem "penny" în sat, apă după ploile de ploaie în băltoace a sosit. Au tras ambreiajul, au găsit o scurgere din rezervorul de gaze (probabil un ciocan) și apoi au condus de la împingător la feribot și apoi s-au mutat independent! Asta este, Tydon!