Chambéry în Franța

Călătoria spre Chambéry din Franța a fost complet neplanificată și spontană. Inițial am crezut că ne-am lovit la drum în week-end în Aix-les-Bains - oraș stațiune în aceeași franceză, dar nu și-au găsit un hotel adecvat, astfel cum călătoresc cu copii și cartea a început în ajunul o excursie.

Cel mai apropiat oraș unde am găsit hotelul a fost doar Chambéry. De când trebuia să petrecem seara și noaptea în ea, m-am decis să citesc despre Chambéry în Franța și despre atracțiile ei.

Vedere a Castelului Chambéry 🔍 Vezi o imagine mai mare

Atracții camere în Franța, știu în străinătate

Sa dovedit că acesta este unul dintre principalele orașe ale departamentului francez din Savoy, locul în care se află Annecy. unde am vizitat un pic mai devreme. În istoria sa, Chamberie a reușit să viziteze nu numai în Franța, ci și în Italia. De asemenea, trece prin traseul faimoasei curse de ciclism francez Tour de France. Și câțiva kilometri de ea este situat un mic aeroport francez Chambery. Deci, dacă aveți câteva ore de timp liber înainte de a părăsi aeroportul din Chambery sau de a trece prin ea în Franța, asigurați-vă că ați verificat acest oraș. În general, astfel încât este destul de neașteptat, am fost într-un oraș foarte frumos franceză, înconjurat de Alpi și chiar a constatat că „aproape Michelin“ restaurantul LE SAINT REAL - astfel încât copiii noștri în primul rând a venit la restaurant de acest nivel, și chiar să se comporte în mod corespunzător imagine 🙂 Adevărul este despre Chambery - alimente (în special carne) și vinul aici este cu adevărat extraordinar!

Cina 🔍 Vedeți o fotografie mai mare

Și chiar sâmbătă dimineața la Chambery puteți ajunge pe piața agricolă cu o selecție vastă de brânză, fructe și legume, carne și vin. Dar nu am putut să-l vedem, pentru că am ajuns la Chambery după prânz. Am intrat în tren. De la Geneva la Chambéry pentru a merge mai mult de o oră (trebuie să urmăriți programul, uneori din cauza conexiunilor nereușite călătoria poate dura 3 ore). Biletul costă 22 de franci pentru adulți și 11 pentru copii (până la 4 ani gratuit). De asemenea, am plătit 20 de franci pentru toți, cu un fel de tarif internațional, deoarece trenul a călătorit în afara Elveției, iar reducerea noastră de 50% pe trenurile internaționale nu funcționează, așa cum sa dovedit.

Palatul de Justiție 🔍 Vezi o imagine mai mare

Atracții camere în Franța, știu în străinătate

Orașul Chambery este foarte confortabil și compact - întregul centru vechi, cu priveliștile principale, poate fi cu ușurință ocolit într-o oră și jumătate. Hotelul nostru Cinq a fost situat la câteva minute de la cinci la șapte de la gară, adică practic în centrul orașului Chambery. La rezervarea online am indicat o cameră cu o cameră de patru paturi, dar din anumite motive ni s-au dat două camere adiacente, cu o ușă comună între ele. Fiind plătit 180 de euro pentru două numere, se pare că am plătit în plus aproximativ 30 de euro, dar copiii au dormit într-o cameră separată. Hotelul este frumos, cu renovare proaspătă, mic dejun standard și chiar și o piscină. Adevărat că apa din piscină nu era prea caldă, ceea ce pentru mine, după spa-urile termale din Andorra și spa-ul din Sharm, nu-mi plăcea deloc și nici nu m-am îmbăiat acolo.

Piscină la hotel 🔍 Vezi o fotografie mai mare

În plus, în timpul nopții, de câteva ori, trenul de marfă a răsunat prin trenuri de marfă, ceea ce a stors oarecum impresia generală a hotelului. Dar în restul Chambéry am fost plăcut surprinși.

Biserica clădire 🔍 View Larger Photo

Atracții camere în Franța, știu în străinătate

Imediat după sosire, ne-am uitat în biroul de turism. să ia un card și să întrebe ce este cel mai interesant. Doar în caz, au cerut două cărți, să nu piardă, au lăsat valiza în hotel și au mers să se familiarizeze cu Chambery. Pe drum, își amintesc că ambele cărți au fost uitate în cameră și deja, ca și în cazul unei vechi cunoștințe, au mers la biroul de turism pentru o treime 🙂 La fel ca la Gruyères. am ajuns la carnavalul local.

Toate sărbătorile s-au încheiat deja și am găsit, în principiu, doar țigări festive pe străzi și copii mici în costume de carnaval. Mai întâi am mers să vedem castelul contelui Savoy.

Pași spre castel 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Prefectura 🔍 Vezi o imagine mai mare

Dar, am ajuns la imensul clopoțel al clopotelor bisericii din castel și doar m-am așezat fermecat și am ascultat.

Printre alte atracții ale Chambery din Franța pe hartă se află Catedrala din Chambery. Construit în secolul al XV-lea, care nu ma impresionat.

Catedrala din Chambery 🔍 View Larger Photo

În interiorul Catedralei View larger image

Dar, într-adevăr într-adevăr frapant punct de reper Chambery poate fi considerat fantana cu elefanți în mărime naturală, construit în cinstea contelui și general, care sa născut și a murit în Chambery, dar care a găsit faima în India și a lăsat moștenire o mare parte din averea sa a orașului.

Fântână cu elefanți 🔍 Vezi o imagine mai mare

Elefanți 🔍 Vedeți o fotografie mai mare

De asemenea, mi-a plăcut zona din apropierea Hotelului de Ville - primăria (din anumite motive aici, agențiile guvernamentale se numesc Hotel - Hotel de Police, de exemplu, le-am văzut).

Zona din Chambery 🔍 Vedeți o imagine mai mare

Atracții camere în Franța, știu în străinătate

Cea mai fotogenică stradă din Chambéry din Franța este locul pietonal Saint Leger. Combinație uimitoare de munți, palmieri, pietre de pavaj, restaurante confortabile, magazine și case frumoase.

Place Saint Leger 🔍 Vezi o imagine mai mare

Fântână 🔍 Vezi o imagine mai mare
Atracții camere în Franța, știu în străinătate

Apropo, în Chambéry, în Franța, faimosul filozof Jean Jacques Rousseau a scris Declarația sa privind drepturile omului. Casa lui este cam departe de centru, așa că nu am ajuns acolo. În general, în Chambéry, puteți închiria o mașină și puteți merge la munte sau un tur al vinului - în jurul orașului multe podgorii. Pentru iubitorii de activități în aer liber, există, de asemenea, închiriere de biciclete și trasee de biciclete bune.

Orașul Chambéry mi-a plăcut atât de mult încât, în dimineața zilei de duminică, ne-am îndreptat repede spre ea pentru a-și capta priveliștea la soare - cu vremea în care am fost norocoși. Apoi am mers la stație să dăm duminică întregul oraș Aix-les-Bains.

Înregistrări similare:

Din nou, de la Geneva la Annecy
Excursie la Paris în limba rusă
Provence câmpuri lavanda
Carnavalul venețian din Annecy

Mulțumim lui Olya că te-ai familiarizat cu astfel de orașe interesante din Franța. Este întotdeauna interesant pentru a obține informații de primă mână, mai ales turiștii care vizitează Franța pentru a scrie despre același lucru, despre Chambery n-am auzit, cu toate acestea, din Franța în sine, eu știu foarte puține fapte și obiective turistice, numai bine-cunoscute.
Am văzut multe fântâni diferite în Europa, cele mai memorabile în Budapesta cu scena de vânătoare. Fântâna cu elefanți este uimitoare, foarte impresionantă!

Olga ★ Autor

Tanya, te rog 🙂 În Franța, există multe din aceste orașe mici, sper, vom avea ocazia să vedem multe altele. Turiștii de fapt, practic, du-te pe rutele promovate, vreau în primul rând pentru a vedea legenda - acelasi Paris 🙂 In timp ce la schi în Franța au auzit de Chambery, atunci toți munții și drumul bun.

Ei bine, pentru ucraineni, stațiunile de schi franceză sunt încă scumpe))), poate pentru sportivi ruși vor fi accesibile, așteptați și vedeți!))))