Alexey Pekhov "de vară", recenzii de cărți, o lume fantezie și fantezie

În mâinile acrobatului Tao devine o statuetă - un artefact al epocii trecute de magicieni mari. Încercând să vândă ceva, circul îi face prietenul să moară, aduce pe sine o maladie magică și devine o țintă pentru vânătorii de recompense. Mutarea departe de urmărire, Theo întâlnește cu două femei - un ordin secret de la ucigași Lhaviyani, pentru care, de asemenea, vineaza și Sharon, un apărător singuratic al Letos Ducat. Trinitatea așteaptă o ciocnire cu dușmani periculoși ...

Spiritele neliniștite sunt departe de singura problemă cu care se vor confrunta eroii "Letos". Lumea în care se desfășoară cartea a trăit odată o catastrofă magică teribilă, iar consecințele ei se mai simt. Aceasta este primele pagini se va simți protagonistul „Letosa“ - acrobat Tao, care a încercat să câștige o antichitate valoroasă, dar în loc să le nazhivshy o mulțime de probleme și un dușman de moarte. Acrobatul și cei doi însoțitori ai săi vor trebui să se ocupe de moștenirea acelor vremuri când catastrofa notorie a lovit lumea. În acest context, necazurile cu moartea reînviată par a fi aproape copilăria.

ochiul lui Theo observat ca ceva țesut din umbră, ca un păianjen pletos, prins omul pe spate, să se aplece sub el, plânge înăbușit. Elastic întuneric negru ham a trimis un balon de la colțul de departe, a prins glezna unuia dintre cei care au păstrat acrobat, tras pe dreapta cu un vuiet a căzut la podea, și apoi utyanul sub masă, din care nu a fost un strigăt fără sfârșit și fără sfârșit de durere. Cel de-al doilea bot, el a renunțat la el însuși, făcând un pas înapoi. În camera mare se desfasura un coșmar. Strigari, strigăte, confuzie, umbre întunecate, reînvie în colțuri, o fântână strânsă de sânge, au lovit tavanul.

"Letos", ca și alte cărți de la Pekhov, este plin de aventuri fascinante, scene de luptă dinamice și personaje colorate. Dar romanul are un alt atu foarte puternic - lumea în care evenimentele se desfășoară. Acesta combină elemente de fantezie clasice, misticism și postapokalipsisa și poate pretinde în condiții de siguranță pentru a fi cea mai neobișnuită și atmosferică a tot ceea ce a ieșit de sub pen-ul lui Alexei. Lumea "Letos" este originală, interesantă și plină de secrete, în care este foarte interesant de înțeles împreună cu eroii.

Acest roman are un atu foarte puternic - lumea în care evenimentele se desfășoară.

Adevărat, scriitorul a ales o cale destul de ciudată și controversată de a introduce cititorii în istoria lumii. El a făcut pe Laviani un ignoram complet în domeniul istoriei. Și, de îndată ce eroii au o clipă să respire puțin, Tao se angajează să-și lumineze însoțitorul și, în același timp, cititorii, din cauza evenimentelor din trecut. Astfel de prelegeri istorice sunt într-o oarecare măsură din stil și tempo al narațiunii.

Dar personajele au fost un succes. Toate acestea sunt interesante în sine - pline de viață, profund lucrate, cu o biografie bogată, iar Theo este, de asemenea, destul de neobișnuit pentru romanele lui Pekov. Spre deosebire de Nass sau Ludwig, deși se poate ridica pentru el însuși, el nu este deloc un luptător, ceea ce se reflectă în toate acțiunile sale. În plus, între trio de actori principali există o "chimie" reală și pentru relațiile lor reciproce, nu întotdeauna prietenos, foarte curios de observat. Dar nu există antagoniști la fel de expresivi în roman. Caracterele care ar putea pretinde un rol similar, vom vedea doar o bucatica.

Rezultatul. un început puternic al unui nou ciclu de la unul dintre principalii trendsetteri din fantezia internă. Primul roman este foarte bun și oferă toate motivele pentru a spera la o continuare la fel de fascinantă.

• "Prințul de Lumină" și "Valea Cursurilor" de Roger Zelazny
  • "Maestrul și Margareta" de Mikhail Bulgakov
  • "Cronicile marțiene" de Ray Bradbury