Alexander Solodukha a mâncat ultimul mic dejun tip burlac - modul de viață, familia, ziarul meu

Alexander Solodukha: a mâncat ultimul mic dejun al burlacului

Nunta lui Alexander Soloduhi

În ziua tuturor nopților - 09.09.09 - exact la ora 15.15, legăturile naționale favorizate au legitimat cu iubita Natalia.

Nunta a început cu mici probleme: o limuzină la cabana de lună de miere, care se află lângă Minsk lângă Ptich, nu a fost servită așa cum ar trebui. Alexandru nu a găsit un loc:

- Toată viața mea am intrat în mașină din cealaltă parte. Nu conduc eu o mașină. Șoferul este în stânga, eu sunt în dreapta și întotdeauna pe scaunul din față! Mi-a cerut să pun limuzina în așa fel încât să pot sta în ea pe dreapta, așa cum am fost de mai mulți ani. Mă pregătesc pentru nuntă, totul a fost planificat - nu ar trebui să existe o activitate independentă! Mi-am pierdut imediat supărarea. Atât de frumos era totul - Natasha, o rochie, o zi minunată. Mi se intampla ca un detaliu iese din cale. Această proprietate în Capricorn. Haide, e în regulă ... dar nu în ușa gresită, sunt în locul greșit!

Dimineața pentru mireasă a început la 05:45, deoarece deja la șapte și șapte săptămâni Natasha aștepta în salon.

"Și m-am ridicat la șapte", a spus Alexandru "Antena". "Mi-am ras capul, mi-am facut unghiile si mi-am corectat sprancenele - mi-a luat cam trei ore!" Apoi a plecat să-și curățească pantofii, a văzut și a salutat soarele pe terasă. Apoi a mâncat bine: a mâncat prima și a doua cafea cu bomboane. A fost ultimul meu mic dejun de burlac. Natasha a sosit deja. În general, am mers bine, la timp!

Rochia miresei a adus admirația universală. Tinuta a fost făcută la comandă de la țesătura de mătase italiană Valentino pictată manual.

"Au cumpărat trei metri," a mărturisit Natalya. - Dar prima dorință a lui Sasha nu era aceea de a coase rochii, ci de a scoate o batistă din aceeași țesătură pentru mireasă! Ce am făcut. Un costum de model a venit cu maestrul. Rochia costa doar 500 de dolari! În general, avem o nuntă italiană: mirele are pantofi italieni și un costum, am o țesătură pentru îmbrăcăminte și sandale. Și avem și inele italiene! Eu - cu două diamante și un safir imens. Și Sasha are un inel de nuntă obișnuit. dar cu o sculptură interesantă. Și am avut și un colier manual pe care Sashin la făcut pentru mine, un bijutier familiar.

Această nuntă va fi amintită de palatul de nuntă pentru o lungă perioadă de timp. Inclusiv din cauza dorințelor neobișnuite ale cuplului nou-născut. Alexandru a vrut ca martorii să fie ... doi (Natalia a fost reprezentată de fiica ei Antonina). Pentru această misiune responsabilă, mirele și-a ales copiii - gemenii Alexander și Anatoly. Angajații biroului de registru au dat seama de mult timp cum să introducă două în coloana în care se poate potrivi o semnătură. Dar pentru Solodukha în această zi soarta a favorizat - și totul sa dovedit.

Cel mai neobișnuit cadou - un molid viu într-o cada - a fost prezentat noilor soții de către vechiul prieten al familiei. Alexandru a determinat imediat locul cadou - pe gazon lângă cabana!

În prima noapte de nuntă, noii soți au decis să-și petreacă acasă, într-o cabană de țară.

- Știu că prin tradiție tinerii ar trebui să doarmă în locuri diferite înainte de nuntă, dar nu am mers pentru asta, - a recunoscut Natalia. "Cu toate acestea, în dormitorul meu înainte de a pleca, am făcut lenjerie albă curată."

La câteva zile după nuntă, noii mireni au mers pe o luna de miere în Egipt. Alexandru și Natalia au decis să-și realizeze visul într-un hotel de cinci stele.

A fost un ritual de nuntă. La poarta de la podul insulei lacrimilor, Natalia si Alexandru au asigurat un castel simbolic, pe care fiica Nataliei Antonina le-a prezentat-o ​​femeilor nou-nascuti. Adevărat, Alexandru a vrut să ia cheile de la castel pentru a-și aminti, dar după un moment de persuasiune el a fost de acord să le arunce în Svisloch.

Despre visul lor principal - o fiică comună - noii vestiți au vorbit de mai multe ori. Pentru a atrage ajutorul cerurilor, Alexandru și Tatiana s-au apropiat în mod tradițional de sculptura îngerului de pe insula Tear în suburbia Treime. Apropo, restaurantul "Troitsky" a fost amplasat în apropiere, unde cuplul împreună cu 30 de invitați au sărbătorit nunta. Gazda serii, prezentatorul TV și DJ Dmitry Shunin au glumit: "Tatăl meu și mama sunt de asemenea numiți Natasha și Sasha, vezi ce fel de copil au primit. "