Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Călătoria, așa cum ați înțeles, a fost de la Kiev la Crimeea. Sau nu chiar o călătorie, ci o călătorie forțată. M-am dus la părinții mei să iau niște oameni mici care au rămas cu bunica mea. Din moment ce aceasta a fost prima mea călătorie în Crimeea nu tren la destinația lor finală, și intersecția celor două cutia de viteze, apoi a încercat să repare totul cu timp pentru a înțelege data viitoare - cât timp este nevoie pentru a ajunge în țara natală.

Tren de ceva timp a început să meargă numai la Novoalekseevka, în cazul în care n-am fi fost, așa că atunci când am ajuns la site-ul, a fost dificil de navigat - în cazul în care pentru a merge pentru a lua un taxi. Soferii de taxi au fost multi si au fost foarte intruziva. De la prieteni am știut că nu este nevoie să luați o mașină sau un taxi la Dzhankoy, deoarece 5 ore pot fi doar pe partea ucraineană. Am fost foarte sfătuit să ajung la Cheonggar CP și să-l trag ca un pieton. (KP Chongar, așa cum mi sa spus, puteți merge repede - timp de 1 oră). Preț până la KP Chongar - 100 UAH. M-am uitat pentru o opțiune mai ieftin și a constatat - 70 UAH.

Plecăm din Novoaleysevka

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Dacă cineva este interesat - puteți să măriți pentru a vedea cum am plecat.

Trecerea trecerii de cale ferată.

Noi conducem la rândul său, la Simferopol (Djankoy).

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Și acum mergem direct în direcția KP "Chongar".

De ce este mai bine să veniți într-un tren triplu - pentru că nu va fi atât de fierbinte să treacă prin CP.

În modul în care au întâlnit un post blocat abandonat (un sentiment de anxietate a devenit)

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Blocați postul în imediata apropiere a satului Salkovo, cum ar fi. Există salinitate foarte înaltă a lacului Sivash și foarte puțin adâncă, astfel încât apa se încălzește până la 25-30 grade.

Pe drum, a trecut satul Chongar, care, după cum sa dovedit, nu are nimic de-a face cu CP Cheonggar.

Și aici sunt în CP. Fotografie special fotografiată după fiecare etapă, pentru a înțelege cât timp este cheltuit în această etapă. Apropo, au fost multe mașini pe CP Cheongar. Kilometrul pe cel de-al doilea rând se întindea. Dar. a organizat foarte interesant totul. Autovehiculele rulează într-o singură bandă, încărcătură în altul, autobuze în a treia și pietoni, cum ar fi mine, în general, într-o fereastră separată. Coada de oameni era un bărbat de 50-60 de ani. De când am rămas în Novoalekseevka în timp ce căutam un taxi ieftin, eram la capătul liniei.

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Un vagon mic de culoare închisă în față (pe partea dreaptă a vagonului) este trecerea pietonală PNK. De obicei, nimeni nu este ținut pentru mai mult de 30-60 de secunde. Întrebări adresate numai străinilor care călătoresc cu trecere specială și pasagerilor cu copii. Prietenii mei călătoreau la mine (un cetățean rus cu permis de ședere în Ucraina și un cetățean rus) - au ținut ordinul timp de o jumătate de oră la punctul de control. Dar, după cum sa dovedit mai târziu, aceasta este mai mult o excepție decât regula.

Se încălzește, vreau să mă ascund undeva. Există doar o copertă. Toaletele nu pot fi văzute. Pentru cei care sunt "ruși" și nu întrebați în cazul în care toaletă, și el decide în cazul în care toaletă - există o inscripție foarte distinct pe marginea drumului.

Privind la floarea-soarelui care înfloresc culoarea violentă după semn, se crede cu dificultate în mine, dar nu vrea să verifice.

În general, viteza persoanelor care trec prin aproximativ 1 persoană pe minut - prin urmare, după 1 oră era deja pe banda neutră.

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Banda neutră este un fel de vedere patetică.

Odată ce un teritoriu prosper cu o grămadă de cafenele, hotelul "Chongar" și alte nishtyakami - arata abandonat și uitat. Placa apocaliptică este, de asemenea, atașată blocurilor de construcție, aici și acolo, într-o ordine incomprehensibilă împrăștiată / instalată.

Casa neterminată din dreapta în direcția de deplasare mi-a fost adoptată pentru prima dată pentru instituție pentru „rus“, care nu cere, dar apoi m-am gândit că s-ar putea inscripții despre mine și nu au, dar a mea poate fi bine.

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Pe stânga, pe drum, spre marea mea surpriză, erau multe vehicule cu rază lungă de acțiune. Motivul opririi lor nu este clar, dar dacă hotelul "Chongar" lângă care lucrează, cel puțin cumva le explică prezența.

Am atras atenția asupra turnului comunicației celulare din dreapta. Steagul ucrainean zbura peste el. E un fel de poveste despre ea în știri. Dar nu de fapt. Teritoriul abandonat face o dispoziție tristească. Deși plimbarea era foarte confortabilă. În stânga, de la lacul Sivash, o briză ușoară de vară sufla și aducea ușurare. Am fost îngrozit să-mi imaginez cum aici au făcut oamenii iarna "armata roșie a trecut prin Sivash". La urma urmei, într-un climat umed, chiar +5 este mai greu de tolerat decât într-un uscat minus 30.

Așa că am trecut granița administrativă a regiunii Herson, privesc înapoi, și văd că, judecând după perdelele din hotel, Chongar mai trăiește cineva.

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

În general, după aproximativ 20-25 de minute de când am plecat de la KP Chongar am apropiat de pod, care este „ca în străinătate“, și acolo, deși CP „Dzhankoy“ un alt 2-3 kilometri teritoriu neutru, era taxiul. După cum sa dovedit, se desfășoară doar între CP "Dzhankoy" și "de frontieră" din Crimeea.

Proezes pare să fie 10 ruble sau 2 grivne, nu-mi amintesc nici mai mult. Am platit rublele pentru ca mi sa parut ca s-au dovedit mai ieftine si un minivan timp de 2 minute ma dus la CP "Dzhankoy".

Pentru pietoni, pentru a merge la CP, trebuie să treci prin coridorul de plasă (200 de metri pe o parte și pe cealaltă, de asemenea).

Înregistrez ora apelului la centrul de control.

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Deodată aș dori să menționez că CP "Dzhankoy" echipat cu un ordin de mărime mai bun decât CP "Chongar" în termeni de copertine și numărul de "polițiști de frontieră" pentru pietoni. Au fost multe mașini - inspecție amănunțită. O femeie din fața mea a început să-și spună că era deja obosită să meargă a patra oară cu o pungă în care erau două bastoane de koblas. Am înțeles că aceasta este o afacere locală, probabil pe partea ucraineană să cumpere o mulțime de cârnați și, prin urmare, 2 bastoane peste graniță să poarte. Dar acestea sunt doar ghicitul meu.

Mi sa permis să trec suficient de repede, în 10 minute am fost deja pe cealaltă parte a CP.

Și așa arată coridorul morții "vieții" - și nu scrie că drumul este minat. Și așa este clar. Ei bine, chiar dacă nu este clar, tot nu poți merge. )

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

Pe cealaltă parte există deja o grămadă de autobuze care pot fi atinse cel puțin la Evpatoria, chiar și la Foros, chiar și în Kerch puteți merge.

Fotografia prezintă o vedere a KP din partea Crimeei. După cum puteți vedea, există canopii atât pentru mașini, cât și pentru mașini și chiar pentru pietoni există un coridor.

Autobuzul a mers la 11:45 undeva și de fapt, urmărește drumul.

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

După aproximativ 12 minute a trecut satul Ermakovo, acest lucru se ia la jumătatea drumului spre Dzhankoy.

Am trecut pe canalul nordului Crimeei. Judecând după cantitatea de apă din ea, înțeleg că în acest an nu va mai exista recoltă. În vremuri normale, canalul este plin. Ceea ce vedem este apa care a fugit din Nipru. În Crimeea, trebuie să fie dispersată de stațiile de pompare, dar, în măsura în care am auzit, nu există "bani" pentru întreținerea lor.

La 12-10 intrăm în Dzhankoy.

Trecând granița cu Crimeea sau cum să ajungeți în Crimeea, periscopul

La ora 12-15 sunt la gara din Dzhankoe. Călătoria sa terminat.

Despre cum am călătorit înapoi din Crimeea, îți voi spune în următorul articol.

Apropo, GPS în Crimeea, ca orice operator din Ucraina, nu funcționează. Deci, a trebuit să cumpăr un card local SIM, apropo, ea nu a vrut să lanseze în Ucraina. Aici afacerea asta, малята.