Teatrul Lunii - descriere, schemă de săli și scene, recenzii, fotografii, video, adresa și hartă

Descrierea Teatrului Lunii

Serghei Prohanov a reușit să atragă în teatru său cei mai dedicați și talentați. Și teatrul din cauza surmenaj actorii a devenit cel mai atractiv loc pentru privitorul. Pe scena a jucat astfel de actori celebri ca Eugene Stychkin, Nikita Visoțki, Chulpan Khamatova, Solisti Dmitri Valentin Smirnitsky, Andrei Sokolov, Vera Sotnikova Irina Metlitskaya, Yuri Cernov, Olga Ponizova, Anotoly Romashin și multe altele. Și acum, în compania multor actori celebri ai teatrului - Valentin Smirtnitsky, Serghei Vinogradov, Evgeny Gerchakov, Elena Zakharova, Anna Terekhova, Andrei Sokolov, Vladimir Tyagichev, Vladimir Laptev, Alexander Peskov. Pe lângă actorii de teatru de conducere au devenit ei înșiși discipolii lui Serghei Prohanov: Alex Losin, Stotskaya Anastasia, Tatiana Solntsev, Maxim Shchegolev, Anastasia Terekhova, Irina Zaitseva.

Repertoriul teatrului Lunii se distinge prin diversitatea sa, care reflectă teme complet diferite, astfel că teatrul este cel mai misterios dintre toate teatrele din Moscova. Actori ai teatrului participă în mod constant la festivaluri internaționale, care nu numai că fac turnee în Rusia, ci și în Europa. Teatrul Lunii a jucat în Statele Unite, Israel, Germania, Iran, Olanda, Mexic și Egipt.

La teatru, studioul pentru copii "Little Moon" este deschis, elevii studioului sunt implicați în toate spectacolele, precum și actorii adulți. Veronika Lysakova, studentă a studioului, a excelat în succesele ei și a fost inclusă în Enciclopedia All-Russian a copiilor talentați. Pe baza teatrului, a fost deschisă studioul de film "Luna-Film", în care a fost filmat un teatru despre un teatru "Teatrul Lunii sau Cosmic Fool 13.28".

Practic, teatrul a pus în scenă spectacole inventate de Serghei Prohanov. Spectacolele de teatru se disting prin poezia, varietatea, stilul regizorului original și fiecare spectacol este caracterizat de un acompaniament muzical elegant. În sala, datorită eforturilor și priceperii lui Serghei Prohorov, există întotdeauna o atmosferă de neuitat, ceea ce atrage privitorul aici din nou și din nou. În această și puteți vedea dacă doriți să cumpărați bilete la teatrul lunii. În prezent, viața teatrală se bucură de o cerere din ce în ce mai mare printre moscoviți, astfel că biletele la birourile de bilete ale teatrului sunt dificil de obținut. Vă oferim o modalitate mai rapidă și mai eficientă de a cumpăra bilete pentru teatrul Lunii pe site-ul nostru.

Recenzii ale Teatrului Lunii