Recenzii ale cărților de păpuși

În general, am de obicei cele mai bune relații cu fantezia clasică, dar, din păcate, nu a funcționat de data asta (

Și la componenta fantastică a revendicărilor nu sunt, de fapt, din cauza ei, cartea a primit o evaluare neutră. Sfârșitul secolului al XXI-lea, în America (bine și cine altcineva!)) Atacă extratereștrii răi. Ele reprezintă o formă absolut incomprehensibilă de viață pentru noi, paraziți care nu pot exista fără un purtător, ci toți sunt împreună un singur organism. Reacția societății este foarte bine ilustrată: prima necredință, iar apoi frica, transformându-se într-o paranoia periculoasă pentru alții. Reacția guvernului este bine ilustrată, toată această birocrație, boltologia, prea târziu a primit rapoarte, ordine stupide, ale căror costuri sunt vieți omenești etc.

Dar de ce am fost sincer plictisit? Vina pentru acest fapt extrem de regretabil pe care îl impun pe personajele principale. Ele nu sunt doar carton, ci sunt mega-carton! Bătrânul, șeful unei organizații guvernamentale de top-secret, un superman în anii cu o uimitoare (ca si cum) intelectul înțelege că scopul scuză mijloacele, gata să sacrifice pe cei dragi de dragul unei cauze bune, și bla bla bla.

Fiul său, care lucrează în aceeași organizație (de ce a fost necesar să-i rudele de un mister pentru mine fac), un superman mușchi de oțel Yay, dedicate țării sale, în general, Captain America, și în cursul narațiunii, el nu este încă clar de ce brusc umneet și sfârșitul său este sincer numit un geniu, deși la început el face impresia unui moron cu un munte de mușchi.

Există încă personajul principal, de asemenea, toate aceste supermegakrutaya Lara Croft, care servește toate în aceeași organizație, în timp ce este, desigur, kick-fund gagica doar Miss Univers, care, după ce a căzut în dragoste (linia dragoste - aceasta este durerea mea privată) devine un vis de sex masculin : începe brusc ascultă peste tot omul ei, pregătește masa lui și refuză să se căsătorească cu el, pentru că ea nu avea nevoie. (A trebuit să depun multe eforturi pentru a împiedica să nu încep să-mi bată capul de perete!).

"Faptele noastre sunt rele." Toți se urmează unul pe altul. E ca și în Rusia.

și pe tema femeilor de tip

Prea multe intenții bune au eșuat în trecut, deoarece doar un idiot i-ar fi scuturat pe soție.

Și, sper, veți înțelege de ce nici o linie fantastică nu ar putea salva această carte în ochii mei.

Recenzii ale cărților de păpuși

Împărtășește-ți părerea despre această carte, scrie o recenzie!

Textul examinării

Review-uri de cititori

Recenzii ale cărților de păpuși

Parcela nu se spune doar leneș, și a devenit deja un clasic: străin paraziți (care ne-am mai târziu îmbunătățit și proapgreyzheny se poate vedea, de exemplu, în „Vokzal a pierdut vise“ Mevillya) se ataseaza la mediul de viață, fără de care mor suprima mintea și cu echipaj uman / animale, apoi împărțiți și infectați tot mai mulți transportatori. Obiectivele lor sunt mai degrabă glorioase, dacă privim din punctul lor de vedere, exact aceleași cu cele care dau democrație pentru Vietnam, de exemplu. Odata ce parazitul capteaza creatura, devine ca si sub actiune constanta, droguri. Frâncenat, calm, chiar fericit. Și este fericirea și pacea minții oamenilor și ei sunt: ​​doar parazitează înțelegere comună, un război în cadrul unei specii, ei pur și simplu nu vor comporta atât de podnovlonnoe vindeca omenirea în pace și liniște. Dar dacă ai scoate parazit, persoana devine aproape shell-șocat, cade într-o stare de șoc și panică, în cazul în care nu mrot - este lucruri mici, costul calea către binele comun. Nu te deranjeaza cand esti bun sub nas.

Un alt lucru bine scris: importanța informațiilor, dezinformarea și așa mai departe. În general, manipularea conștiinței este interesantă, dar aici este, de asemenea, evidentă.

Caracterele principale, precum și aproape întotdeauna de la Heinlein, sunt schematice condiționate. Un astfel de sentiment că acestea sunt pur și simplu un fundal care umbrește gândurile comune și complot, și de la sine pot fi înlocuite de alte personaje. Cu toate acestea, nu este clar de ce atunci a jucat la Hollywood Santa Barbara cu părinții lui, soții, fii, dar oh bine, nu ar fi în această dramă, povestea nu ar fi mers. Caracterul clasic Heinlein - un tip puternic cu o maxilară pătrată și capacitatea de a da, atunci când este necesar. Aici el este, de asemenea, inteligent și. norocos. Uneori.

Ca rezultat, desigur, nu este nevoie să mergeți departe, toată lumea își amintește Herbert Wells și. Ei bine, ar putea exista orice podlyana, totuși Heinlein este un cal de scriitor nebun, nu știi niciodată când vei fi vzbryknet. A apărut o ficțiune glorioasă adolescentă netedă. Este deosebit de bun pentru citirea paranoicilor, pentru că în epoca unor explozii din spate, în spatele oricui nu veți vedea. Și această rețea este mai rea decât un vierme cu un corp fragil, pe care îl poți zdrobi cu mâinile goale? Închideți fereastra cu o cruce roșie prea ușoară, dar mergeți.

Recenzii ale cărților de păpuși

Lumea viitorului: tulburătoare și absurdă. Capsule care se întind timp; aeromobili; stele navale. Acesta este întregul arsenal neimaginat al viitorului, pe care am reușit să-l scot din această carte. Complet fiasco Heinlein futurist.

Eroii viitorului: burta plată, anorexică. Acesta este plat cu semnul "-". Dacă aș evalua doar eroii, aș pune o evaluare negativă.

Plot: Pământul a fost capturat de paraziți asemănători amoeba. Există corpul uman, lipsindu-l de rațiune și de voință. Nu vor altceva decât capturarea planetei. Tema amoeba nu este dezvăluită deloc. Trebuie să fie distruse și punctul. Întreaga carte este de fapt o căutare a unei modalități de a trata cu ei. Simplu un astfel de militant care, în jumătate de an, se afla în toaletă și baie și citea - bine, știi - nu foarte intens.

Recenzii ale cărților de păpuși

Recenzii ale cărților de păpuși

Recenzii ale cărților de păpuși

Recenzii ale cărților de păpuși

La început, recunosc, chiar și fantoma a fost mâncărimea înapoi, ridicând umerii într-o încercare constantă de a se tremura. Și trecând de oglindă, de fiecare dată când m-am uitat involuntar la mine și m-am relaxat puțin - nu a fost nici un XD

La sfârșitul capitolului 12, am atât de obișnuit cu eroul, deși foarte schematic ca toate caracterele Heinlein care a deschis pentru mine ca și cum cititorul despre relația lor cu Bătrînul a fost lovitură atât de severă încât a fost nevoie de o zi să-l într-un fel pune în cap și ia din nou cartea.

Nici măcar nu știu ce a fost cea mai teribilă pentru mine în carte, probabil scenele cu Pirații și Satana. Este întotdeauna un păcat pentru animale, pentru că eu cred că înțeleg nu mai puțin de o persoană și au aceleași emoții ca și noi, este doar ocazia de a face ceva, cumva de a proteja - mult mai puțin.

Și asta îmi place cu adevărat de lumea lui Heinlein - așa este adevărat. El nu a creat lumi ideale ireale, știind foarte bine că nu va ieși dintr-un ideal ne-ideal. Birocrație, jocuri politice, intrigi, cadre, scurgere de informații și dezinformare; nerespectarea armatei față de toți ceilalți, disponibilitatea de a utiliza informații neconvertite, dacă numai totul era în voința lor. În asemenea lumi crezi, pentru că îl vezi toată ziua după zi.

Recenzii ale cărților de păpuși

Și în cele din urmă. Interesant este că anabiozele - una dintre "manevrele" preferate ale lui Robert Heinlein?)

Recenzii ale cărților de păpuși