Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Și acum e dimineață. Mergem la primul pescuit pentru mine în Marea Japoniei. Vom captura fluturașul (bine și că în trecere va cădea) într-unul din golfurile Primorye, alături de Fokino. Se recoltează tăieturi, duza este recoltată. Ne ridicăm pe întuneric și mergem pe țărmul Mării Japoniei.

Drumurile departe de autostrada federală vor să fie mai bune ... Și cu o ușurare complexă din Orientul Îndepărtat. această stare a drumurilor - doar un coșmar al mașinii. Dar, călătoriți pe drumul rupt, suntem pe plajă, chiar înainte de răsăritul soarelui.

Vom fi pe apă împreună cu Tolik pe o barcă de bărci gonflabile cu trei locuri. Din moment ce vom prinde în golf și în largul mării, nu vom avea ochiuri - este destul de sigur. Ei bine, da, pentru a pescui în largul mării - aveți nevoie de o barcă mult mai amănunțită (barcă).

Noi umflăm barca, punem unelte și unelte în ea și mergem să navigăm.

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Plecăm pe vâsle de pe țărmul golfului, aproape un kilometru. Nu sunt obișnuit cu astfel de expansiuni într-o barcă de cauciuc. Este deja SEA! Oo. Un mic val, înclinat. Am transferat pitch-ul în mod normal, fără excese.

Tolik dă comanda și eu scot ancora. Ancora de barca noastră este o plasă, anterior, pe țărm, umplută cu pietre mari. Ancora este greu. Am început cu o adâncime de aproximativ 20-25 de metri. Aici vom începe să încercăm să prindem cambulă.

Și aici este Soarele, care se ridică de la vârfurile dealurilor din jur. Din apă, pe calea însorită, se evaporă, ca și cum ar fi un Infern de foc, și nu o mare rece. Frumusețe!

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Desfășurăm dezbaterile. Tolik capturiază "drumul bunicului", pe tijele de pescuit de iarnă. Styrofoam handle-motoviltse, un scurt fader dur. Linia groasă este de 0,5-0,6mm. Sub o greutate de 50-60g și două leziuni scurte de la linia de 0.3-0.35mm cu cârlige mari nr. 9-12.

Am prins un echipament mai modern. Spinare scurta 1.2m. Bobină mare fără inerție. Cord 0,2 mm. La capătul aceluiași plat, dar l-am făcut să alunece între două cătușe cu cârlige.

Scoatem din canistră pe cochilie Peschanka. Spargem chiuveta pentru magazinul de placaj. Îndepărtăm interiorul. Luăm bucățile cele mai grele și cărnoase, lăsați-o cu unghii pentru 2-3 părți și atașați-o la cârlige.

Arată așa.

Coborâm încărcătura peste bord cu două cârlige agățate și lăsăm dispozitivul să se fixeze vertical în jos. Când platanul atinge fundul, alegeți pragul și atingeți-l cu o sarcină în partea de jos. Este clar audibil în mână, deoarece un platou atinge fundul Mării Japoniei. Așadar, ridicăm turbiditatea dinspre fund, bucățile de nămol, prin aceasta atrăgând în acest loc cambulă și alți locuitori ai apelor de fund ale golfului. Deci, peștele se apropie de cârlige, găsește bucăți de carne de crustacee și se așază pe cârlig.

Și aici vine prima mușcătură. Alarma nu se mișca. Am făcut-o. Am auzit încărcătura, în adâncuri. Și a început să aleagă un cablu cu o bobină. Și în apele marine transparente, lângă barcă, a apărut o cambulă.

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Delight! Aceasta este prima mea cambulă în viață și, în general, peștele prins în Marea Japoniei. Căprioare de dimensiuni medii - rezultat normal.

Ne prindem mai departe. Există transporturi diferite pe mare. În jurul dealurilor stâncoase. Frumusețe.

Încă am o mușcătură. Dar lesa (0.25mm) a izbucnit ... Linia lesei a fost răsucite și atât de slăbită. Din acest motiv, nu a putut să o facă. Legat lesa la o grosime - 0.4mm. Înțeleg că grosimea leșei nu îi sperie pe locuitorii subacvatici. Plânge cu lăcomie. În timp ce legați un cârlig la coardă ...

Câteva minute mai târziu, Tolik captează mai întâi o palidă mică, cu palmă, apoi o cambulă mare. Întreaga glumă a situației: de la gura unui cambulă mare, care ține un cârlig cu o bucată de leșie - lesa. Flăcăria a rupt lesa slăbită, dar nu a părăsit vasul. A continuat să se hrănească în acest loc și sa dat peste duză de Don Tolka. Aici curiozități.

Un fel de calm. Dar apoi am prins un pește mic. Aceasta este navaga. Un alt pește din Marea Japoniei.

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Fluturașul nu mai dorea să mai găsească. Mai mulți pescari pe bărci cu motor ne-au apropiat de mai multe ori de mare. Interesat de modul în care sunt lucrurile. Ei, de asemenea, nu au avut o muscatura sensibila.

Pe stânci, în apropiere de marginea golfului, se aflau mai multe spirete. Încercau să prindă un bas de mare. Judecând după faptul că au dispărut și au dispărut - nu au fost mușcături și au făcut-o. Deci suntem încă normali, chiar de la zero la stânga ...

Briza se ridică. Interesul a crescut. Am decis să ne întoarcem în adâncurile golfului, mai aproape de țărm, să ne ascundem de emoția din spatele pietrelor.

Alături de barcă, un "pescăruș de barbă roșie" era la datorie. Aceste pescăruși stau în mod constant la bărci de pescuit, de așteptare pentru pescarii arunca-le ceva de mâncare: pește mic sau carne bucăți de scoici (atașamentele). Deci, atunci când o mulțime de barci de pescuit pe aceleași ape, chiar și amuzant - ei un pescăruș așezat fiecare barcă. Ca și cum ar avea totul împărțit, delimitat, aranjat.

Și acum, arunc o bucată de carne de gerbil în apă și pescărușul zboară, este destulă pradă.

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Ei bine, bine dispus, nahalki.

Nu au fost nici o muscatura pentru pietre nici. Am decis să ne mutăm pe mal.

Ne apropiem mai aproape de țărm. Acum, fundul stâncos este vizibil. Frumusețe. Nu am văzut nici o apă curată nicăieri pe mare. În detaliu se văd pietre, scoici, pete întunecate - urci de mare. Și asta, în ciuda faptului că adâncimea de sub noi este de 2 metri ... Și în ochelarii polarizați totul este chiar mai bun!

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Și acum suntem deja pe țărm.

Pe malul focului din tabără. Băutăm ceai. Micul dejun.

În timp ce barca se usucă, este timpul să te uiți în jur. Faceți fotografii cu frumusețea locală.

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Chiar lângă ușă, pe plajă, conduce un pârâu și intră în mare ...

O stea de mare aruncată pe mal.

Ridicându-se mai înalt pe deal, este vizibil în mod clar unde se află recifurile de rocă subacvatice. Ei dau un val. Apa de mare se odihnește pe obstacol sub apă și crește, ocolind-o, sub forma unor astfel de valuri.

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Din partea de sus a dealului, în golf sunt benzi vizibile de geamanduri. Acestea sunt cuști pentru cultivarea moluștelor valoroase - scoici și midii. Oamenii mănâncă tot felul de lucruri ...

Astfel sa încheiat primul nostru pescuit în Marea Japoniei. Am prins fluturașul, deși nu prea mult. Învățat metoda de pescuit aici în plumb bob. Mâine vom merge într-un alt golf. Poate că vom fi mai norocoși acolo.

Pescuitul pe mare japonez prinde pește flounder de navaga plaga japoneză mare

Mă bucur să vă prezint cartea de instrucțiuni:

"20 pași de la un cazan complet la un începător sigur în PESCUIT"

Acesta va fi extrem de util pentru pescarii novici. Dar nu numai. Am colectat cele mai importante componente ale abilităților de pescuit și le-am transmis în mod clar, sistematic, "fără apă".