Întâlnire cu mare (1 varianta)

Prima dată când am văzut marea când aveam șapte ani.

Părinții mei au început să se pregătească pentru călătorie în câteva luni și de fiecare dată când au început să vorbească despre acest subiect, fețele lor au aprins fericirea. Tatăl mi-ar putea spune despre mare de ore întregi, despre cât de mare, frumos și afectiv este. L-am ascultat atent și mi sa părut că deja știam totul despre mare, mai ales că am văzut-o de mai multe ori la televizor.

Am vrut să plec într-o călătorie imediat ce am început să ne odihnim pentru prima dată cu întreaga familie. Două săptămâni de mama și tata vor fi lângă mine, nu vor trebui să meargă la muncă.

Și acum a venit ziua mult așteptată de plecare. Am călătorit foarte mult cu trenul și am venit în orașul Simferopol. Spre surprinderea mea nu era aici nici o mare, dar tatăl meu mi-a explicat că era foarte aproape și foarte curând o vedeam.

Am intrat pe un taxi de rută fixă ​​și ne-a grăbit pe autostrada roșie. Când am ieșit din oraș, drumul a început să urce un șarpe mai înalt în munți. De îndată ce ne-am deplasat peste pasul de munte, a apărut marea.

M-am agățat de fereastră și m-am uitat fascinat, frică să clipească, pentru că mi se părea că dacă închid ochii, viziunea frumoasă va dispărea.

Marea era uriașă și ceva albastru magic. Nimic mai frumos decât am văzut vreodată! Razele soarelui străluceau în valuri, oi și din această mare era chiar mai fabuloasă. Chiar am vrut să-l ating și să mă asigur că era real.

După ce am ajuns la pensiune, am lăsat lucrurile în cameră și ne-am grăbit să întâlnim marea.

Și acum stau pe plajă, valurile răcoroase îmi mângâie picioarele. Încerc să ascund spațiile fără margini cu o privire, iar un sentiment de bucurie fără precedent mă revarsă.

Acum știu sigur că fericirea este tatăl, mama, marea și cu mine.