Încuietori ale llourei

În ciuda întoarcerii întârziate de ieri, ne-am trezit devreme. Deja la jumătate de zece am fost în orașul Blois, care era la cinci minute de mers cu mașina de hotel. Parcarea a fost ușor de găsit, deoarece în oraș erau foarte puțini, majoritatea turiștilor sosesc abia după prânz. Adevărat, în primul rând, nu au înțeles și nu au plătit. Abia mai târziu am înțeles că era necesar să mă apropii singur de mașina de parcare și să cumpăr un bilet pentru o anumită perioadă de timp. Nu am întâlnit inspectorii pentru întreaga perioadă a călătoriei noastre, deci toată lumea decide dacă să plătească sau nu pentru sine. Am plătit pretutindeni, unde a fost plătită parcarea. Nu este foarte scump, în funcție de oraș. Aproximativ 1 până la 3 euro pentru 1-4 ore. Noaptea este mai ieftină.

Orașul Blois ne-a plăcut cu adevărat. Un oraș așa de liniștit, cu străzi străvechi și o viață măsurată. Poate că efectul dimineții a afectat, dar orașul a lăsat o impresie foarte bună despre sine.

Am găsit ușor semnul pentru castel, în fiecare oraș mic vizitat de turiști veți găsi pointeri maroși la atracțiile principale. Ce să vizitați și ceea ce nu ar fi mai bine să aflați în avans pe Internet riscă altfel să pierdeți mult timp în zadar.
Castelul în franceză va fi Chateau, așa că, când am văzut această inscripție, ne-am dus acolo unde semnul indică.
Castelul Blois a fost vizibil de departe, datorită dimensiunilor sale maiestuoase.

Încuietori ale llourei

În 1856, el a fost trimis de guvernul francez în Algeria, unde a demonstrat insurgenților că ar putea face minuni nu mai rău decât liderii lor religioși. Mai ales el a lovit algerienii cu o cascadorie cu un glonț marcat special, care, după o lovitură, a fost fixat în dinți. În unele trucuri, el a folosit cu succes posibilitățile de electricitate.

Deși porecla artistică a lui Harry Houdini este în concordanță cu numele predecesorului său celebru, iluzionistul american a scris o carte care dezvăluie câteva dintre trucurile lui Robert Ouden. În Blois puteți vizita muzeul de case al "primului iluzionist modern".
Lângă muzeu există un monument pentru marele magician.

În interiorul muzeului sunt numeroase camere frumos decorate, într-o grămadă de dispozitive diferite pentru trucuri.

Încuietori ale llourei

Doar acolo puteți găsi o mulțime de glume, cum ar fi o gaură în perete, care privește în care vedeți că capul dvs. este direct sub cuțitul ghilotinei. Senzațiile sunt de neuitat :)
În muzeul în sine există o atmosferă de mister.

Persoanele cu minte slabă trebuie să se uite tot timpul la tot pasul, în caz contrar riscați să obțineți un infarct, de exemplu, dintr-o mână care iese din perete :)

Încuietori ale llourei

Oamenii cu imaginație ar trebui, de asemenea, să fie mai atenți. )

Chiar mi-a plăcut foarte mult sala de iluzii, unde punem ochelari de oglindă pe capul nostru, după care am făcut o călătorie iluzorie de-a lungul podelei oceanului.
La 11:10 am vizitat publicul pentru a vedea jonglerii. Cuplul conjugal de conjureri ne-a arătat o performanță excelentă, interpretată ca o mini-performanță muzicală.
Când am părăsit muzeul, ne-am uitat atent la ceas, până la 12 au fost 5 minute. Și lucrul este că, la fiecare oră după deschiderea muzeului, din ferestrele sale se strecoară un dragon magic cu cinci capete :)
Încuietori ale llourei

În acest caz, toată acțiunea este însoțită de sunete misterioase și un vuiet de monstru, Max mai ales a plăcut :)
După cum am aflat mai târziu, el avea de fapt șase goluri, dar a șasea zi, din anumite motive, nu a funcționat.

Spectacolul a fost finalizat și am privit orașul Blois de pe platforma de observare și i-am luat la revedere și am continuat.

Încuietori ale llourei

Nu aveam un drum clar pentru a vizita castelele. A fost o dorință de a vizita Chambord (deja am făcut-o), Chenonceau (fiind unic) și Usse (îi plăceau foarte mult imaginile). Din moment ce era încă timp, am decis să mergem de-a lungul văii Loire, să ne oprim pe drumul spre castelele de vending. Chaumont era doar un astfel de castel.

Amoc Chaumont de la "Mont Chauve", apoi "Mont Chaud" sau "Chaud Mont" (munte fierbinte), se ridică pe pintenii stâncoși din Loire printre pădurile vechi. În Evul Mediu, acest loc a fost o fortăreață. Primul proprietar al castelului lui Chaumont era un anume Zhelden. El a fost cruțat de necesitatea de a părăsi castelul ca o moștenire a fiicei sale Claire, deoarece la bătrânețe avea un fiu Geoffrey, care era neobișnuit de feminin. În ciuda puterii fizice legendare, Geoffrey nu a fost niciodată căsătorit și de mult timp a fost considerat un hermafrodit.

Structura originală din lemn a castelului a fost demolată, reconstruită și distrusă din nou în 1465 de Ludovic al XI-lea, ca represalii pentru Pierre d'Amboise, proprietarul castelului, care a intrat în Liga Binelui Poporului. La scurt timp după această distrugere, Pierre d'Amboise a început să lucreze la construirea unui nou castel, pe care îl putem vedea astăzi, dar care a fost inițial destinat scopurilor defensive.

În 1938, castelul a fost achiziționat de stat, care a organizat restaurări și lucrări decorative, ceea ce a făcut posibilă deschiderea castelului Chaumont pentru vizitatori.
Castelul Chaumont Mi-a plăcut simplitatea mea. Acesta este exact ceea ce mi-am imaginat un castel medieval.

Înăuntru sunt multe camere frumoase din care să menționez capela.

Încuietori ale llourei

De asemenea, am atras atenția asupra pieptului impresionant, cu mecanismul cel mai complicat.

și un biliard foarte ciudat, în care nu erau deloc buzunare.

Și aceasta este curtea castelului.
Încuietori ale llourei

Ei bine, langa castel au fost localizate, stilizate in vremurile vechi, banci pentru turisti :)