Gustarea este la ce oră

9-mic dejun, somn, 2 mic dejun din amestec sau piure după somn, la 14-cină, somn, la ora 16-17 după somn. cina este împărțită în 2 părți (medicul pediatru a declarat terci de cereale + kefir) - la 20.00 terci de cereale. la 21-22 (înainte de culcare) - kefir (0.2) - este locul nostru în loc de amestec (am trecut de la kefir la kefir). noaptea dacă te trezești - și kefir (0,2) - în loc de amestec. Nu vă treziți - nu dați nimic până la micul dejun. și astfel pentru o lungă perioadă de timp și de la 10-11 luni probabil. și înainte de aceasta amestecul a fost în loc de kefir.

Intins în 21.Utrom 7 amestec 9:30 mic dejun terci, masa de prânz supă de 13, 16: 30-17ch se trezește gustare caș, un fruct sau un 20ch.uzhin myasko caserola cu legume sau pește cu ou fiert, plus chefir cu pechenem.Nu și peste noapte într-un amestec de 21 sticle plus terci lingură solubilă (lapte copil dupa 12 luni.) - zasypaet.Nochyu sub ea cu mult timp în urmă nu se alimentează.

Cină cu toată lumea la ora 19.00. Înainte de a merge la culcare kefir sau iaurt la ora 23.00. Și dormi până dimineață. In anul incheiat, gv. De atunci, noaptea, nu mănâncă și nu bea. Uneori tocmai am dat apă când eram mai tânăr. Laptele au început să ofere seara doar recent. El iubește. Se agită la fel de mult) Probabil, copiii au nevoie de hrană în timpul nopții ... Am evitat cumva

avem un 7-Gardă, un 10-terci (uneori 12mozhet perkust Gărzile bit), apoi la 14 legume și carne din 18 Guards, în cele 22 de Gardă, în 2-00 și 5-00 Gărzile

Pentru mine, medicul și despre prikormul de a vorbi mai devreme și un comprimat pentru întreținerea preventivă, dau din cap și eu sau fac

este copilul tău, nu medicul ... mănâncă sănătatea

chiar și cu astfel de hrănire în 8 luni cântărește 7000g

Suntem pe IV, dar de la 6 luni. doarme toată noaptea și nu întreabă nimic. Creșteri în 8-9 ore. Un amestec format din 200 g, de dormit, la cina 12 supa bucătar și pyureha pentru reumplere amestec a fost de 120g în gustare 16h, cereale și legume pyureha fr.ili în 120g amestec break, cina la 20.30, terci și biți iar amestecul să adoarmă. Și până dimineață.

care este egal cu această scribbling, și toate aceste norme și mese? cât de mult vrea copilul și lăsați-l să sugă! și încă mai am nevoie de un tit de 15 ori pe zi, dacă nu mai mult!

suntem pe GW, dar l-am citit și am crezut că nu calculez timpul deloc. despre despre. pentru micul dejun (ore 10-10.30) unele terci. pentru prânz (cândva la ora 13.13.30) dau supă (legume cu carne fiartă, bine, ca supă) și piure de fructe (fără fructe, supa nu mănâncă). apoi mergem la o plimbare și aproximativ 117.30-18 am dat din nou o supă cu fructe (doar o mulțime de supa mea paraziți nu mănâncă, așa că am rupe de 2 ori). și orele de la 21-21.30 (după baie am dat brânză de vaci și iaurt). și pieptul pentru noapte și noapte (orele 22.30, iar noaptea când se trezește, se întâmplă în diferite moduri). și în opinia mea o dietă foarte bună

Avem mâncare similară, dar suntem pe GW. Curd este o gustare la mijlocul dimineții, iar în grădinițe sunt hrănite. Suntem la un astfel de moment: 9-10 - terci (150-180 g), 14 - cina (legume cu carne sau pește, 180-200 grame), 17-18 - gustare de după-amiază (brânză de vaci sau iaurt sau iaurt, plus fructe sau piure de fructe) , 20 - cină (terci de ovăz). După micul dejun și o gustare la jumătatea dimineții dau pieptul (destul de puțin mâncat), iar în timpul nopții, de 2-3 ori mănâncă.

La noi pentru o lungă perioadă de timp deja de 4 ori mănâncă, în 10 luni (și acum ca) mâncat:
9 h - un castron și un fruct
13 h-supă, brânză de vaci
17 h - legume, carne, unele fructe
21 h - amestec sau iaurt.

într-un mod bun, grădina ar trebui adaptată conform schemei:

în prima săptămână copilul merge în grădină pentru a merge cu copiii (adică de la 10 la 12)

apoi vine la grădină la ora 9 dimineața și la 12 acolo (va dura o oră în cameră și 2 ore de mers pe jos)

apoi vine la 9 și rămâne până la cină (învață să mănânce în grădină, să participe la cursuri de regim - dimineața este ritm, o lecție de dezvoltare / creativitate)

mai departe de a pune vine vine la ora 8 dimineata (aceasta este pentru copil sa invete sa se trezeasca devreme in gradina)

apoi obișnuiți să veniți la 8 (7 dimineața) și să stați pe un vis - aceasta este cea mai lungă perioadă. copiii sunt luați imediat după somn

apoi literalmente în câteva zile sau o săptămână părăsesc copiii în grădină pentru o zi întreagă.

prin standarde, copilul livarului trebuie să se ridice la 7 și să se culce la 20-30 sau la ora 21.

acest lucru spun după 2 diplome despre educația pedagogică :)

în iarna ne-am dus la 10 atunci când nimeni nu ne-a deranjat în vara înainte de etajul al unsprezecelea nu funcționează, de multe ori chiar și la etajul 12. Dar noi mergem în grădină la 9 (numai noi, au propriile lor motive). Când se duce la culcare la ora 10, doarme, mai târziu, nu se trezește rău dimineața.

Vei merge la grădiniță, vrei acolo, nu vrei, dar vei intra în regim. De câteva ori de dimineață nu poți să-l ridici, vei putea să-l împachetezi seara.

noi, educatorii din grădina de copii a spus să fie în 21 00 copilul a fost culcat în pat, am, de asemenea, aproape o lună în grădină până obișnuiți cu regimul, așa cum anume știu că există eșecuri atunci când soțul în vacanță va fi, atât de mult timp nu a decis să tortură nu în sine nu este un copil, pe săptămână pentru gradina pentru copii în cazul în care trebuie să înceapă să învețe, am problema că fiul nu doarme in timpul zilei (

Vreau să spun ... Am citit o mulțime de articole despre introducerea alimentelor complementare, a ascultat medicii și sfaturile experimentate ... dar aceasta este prima dată când am citit! Nu vreau să jignesc pe nimeni, ci niște prostii! și de ce se bazează pe Institutul de Cercetare al Academiei Ruse de Științe Medicale. există o masă comună a SRI a hranei complementare, este în toate cărțile și peste tot în Internet se blochează. ea nu mai poate canoe? Am devenit chiar speriat după acest articol!

Aici este masa. există pentru HS și pentru IW. se pare pentru GW:

Gustarea este la ce oră

iar la sfarsitul acestor articole este necesara indicarea surselor!

Nu citesc astfel de articole. Totul este foarte individual. La noi aici o dysbacteriosis și diarrhoea de dovlecei și tsv. varză. Nu mâncăm nimic timp de o săptămână. Atunci vom avea o mizerie. Și standardele sunt cal. Câteva linguri sunt normale. Bănci și cutii - Sunt pentru! pentru că ele sunt îmbogățite în plus cu vitamine și sunt fabricate din materii prime ecologice. Ei bine, doar intuiția ... Ca și în cazul copilului. )

dar despre hrănire legumele mele am refuzat să mănânc (((((cum ar fi doar conopida, dar sypanul (((((a trebuit să aștepte și oferta de fructe. pere a apreciat)))) și un măr, dar Ale = \
astfel încât în ​​timp ce mănâncă puțină pară un pic, și apoi vom vedea)

Totul este în ordine cu meniul! Un regim strict strict nu este necesar, pe starea de spirit a apetitului copilului, vezi. Și despre kashek cu fructe smoothie = I cu ambele mâini))) Dar sunt gata pentru a da = terci delicios Heinz (în care un număr mare de fructe de pădure, fructe), atât de mică dimineața mea îi place să le mănânce, nu numai în dimineața, după-amiaza și seara, de asemenea, nu va renunța . Dar au observat cum a devenit un scaun mai bun? Kashki + aditivi pentru fructe = excelenți pentru tractul gastro-intestinal ... acum pregătesc și eu micul dejun.

Mâncăm la amestec 8:00, 11.00 brânză + fructe (sau fructe terci +) 13,30 carne + legume, terci 17,30 + fructe sau un fruct, 21.00 smes.Otklonenie modul este de 1 oră + sau pauze -.V mestecă uscare, banana, mere și ceai de mușețel grusha.Pem kefir.Spim peste noapte fără alimente 3 mesyatsev.U modul nostru de naștere)) și hranei pentru animale după cum vedeți în formă, iar mama atunci când copilul se simt foame)))

Ei bine, suntem un pic mod, vom ajunge până târziu, la ora 11:00 aproximativ ± 30 minute, la ora 12:00 avem terci de cereale și fructe, uneori Tityaev mai mult, 15: 00 ± 30 min. masa de prânz, supă, biscuiți, și apoi du-te pentru o plimbare, cina la ora 19:00, cu sos de carne (în cazul în care supa fără carne), brânza de vaci pe timp de noapte și în piept și piept pe timp de noapte, chiar și în timpul biscuiți zi, ceai, fructe

și avem contrariul în vigoare transferat la ceai după-amiaza și cina tăiat, cu toate că toți au fost împotriva mulți ani de când ... în ciuda faptului că orașul este de lucru la fiecare 6-7 + lucrează drumul pentru mulți ... cum pentru a ridica un copil în intervalul 17.00-17.30 (sau mai devreme ) atunci când o lucrare este eliberat sub frica de moarte deja ... aş fi fericit să sprijine vechiul sistem cu gustare 2 full-după-amiază și cină ... și timpul de admisie a copilului nu este de până la marginea 17.30 ... și imediat ce a fost ... 19.00. lucrate Gardens condiționat 19.30 ar putea salva chiar și pe educatorii zabirat.Prosto plata fără tragere de inimă 2m salariile complete (+1 submeniuri) ... acum avem la 1 o zi întreagă, și, uneori, sub-meniu și apoi pe podeaua zilei ... seara, este clar că copiii obosit apoi mult.
Da, desigur, pentru faptul că timpul este mai lung cu cheltuielile pentru copii ... iar la 16.30 este gata pentru a ridica, dar nu și 7 în al optulea ... a zburat doar b ... dar în cazul în care utilizează un astfel de lucru, în scopul de a găsi 16-16,30 eliberat. și totuși că salariul nu era prea mic (nu mă prefac că sunt chic, cel puțin la mijlocul anului, sprijinul bugetului familiei). cine și care lucrează Tecto copiii atât de devreme sunt luate? spuneți secretului? (Este clar că decretul nu este a doua oară)

Nu înțeleg ce aceste schimbări sunt, la televizor care efectuează un fel de femeie-Tipo masa de prânz copii nu au mâncat toate vybrasyvalos.u noi toți mânca masa de prânz, nici măcar un câine rămâne, dar cina vor fi eliminate în mod inutil în grupul nostru de un singur Băiatul rămâne până la ora 18:00 - restul la 16-30 dispare

suntem deja la cinci și jumătate în grădină, nu este nimeni căruia să i se cină
iar în al doilea număr mulți copii după ce grădina vizitează cani, secțiuni, se pare că nu au gustări și cina a fost ratată - o jumătate de zi de foamete sau ce?

Am introdus momeala de la 4 luni. începeți cu piure de mere. Apoi a trecut la legume. este mai bine să începeți cu ei. taverna a mers să-i înveselească. dar de la broccoli burtica a suferit. pe acest broccoli re-riscat să intre deja deja aproape 5 luni. introducerea fiecărui produs petrecut timp de 4-5 zile. Văd imediat reacția. Acum avem doar peste 5 luni. dimineața, apoi lapte și turtă dulce, cartofi de legume cu piure și gv, cina de cină și fructe sau fructe cu brânză de vaci, apoi numai gv. Dau sucuri, le diluez cu apă sau dau un decoct de trandafir sălbatic. el bea el însuși de la nepralivashka. a încercat să dea o supă de legume, de asemenea, a mers bine. îi place să se usuce. nu există nici o erupție, burtica este normală. croaks și farts. La noi în spital cântărește masa de intrare a alimentelor complementare. acolo este scris cu 4 luni de intrare. și medicul de district în 1 lună pentru noi un amestec împins în plus față de gv. deși suficient lapte. Amestecul nu a intrat în mod natural.

Și acum, 6,5, mâncăm din 6 luni de piure de legume din dovlecei, o săptămână mai târziu adăugăm conopidă, mănâncă foarte prost, doar 3-5 linguri și tot. Imi gatesc totul din legume congelate, ieri am incercat sa dau conopida si dovlecelul Gerberov, m-am intors deloc. A început să dea în paralel terci de hrișcă fără lapte, de asemenea, nu încântat. Astăzi am încercat deja orez fără lapte, de asemenea nu a aprobat, am încercat-o singură, nesănătoasă, nu dulce, poate că de aceea, deși încă nu cunosc sărată și dulce. Poate că mă grăbesc. Și totuși, fetelor, spune-mi cât timp să dau cereale fără lapte, când să treci la lapte, este chiar mai sărat). Ca 3 copii, media 4, se pare că totul a fost recent, dar din nou mă întristez și mă pierd

până când a înțărcat pe cea mai veche, și a dormit pe tita, a atârnat ore întregi, am vrut să mă împușc. A absolvit la vârsta de 2 ani și a început să doarmă toată noaptea. Nici măcar în gândurile mele nu mă obișnuisem să dorm, deși am studiat toate aceste tehnici, dar nu am îndrăznit să încerc. Pentru mine, sau imediat de la spital pentru a preda, sau doar să tolereze. Și cel mai tânăr este același, 100500 trezi și atașamente. Sufăr și înțeleg că totul este temporar, apropierea rudelor mele este cea mai importantă pentru mine, nu vreau să fie bolnavă, speriată și se simțea disperată.

Copiii sunt mici o dată. Fiul a dormit cu noi. Acum se culcă el însuși. Lui la el. Voi cânta o melodie și voi dormi. Fiica mea doarme cu mine. Mă hrănesc. Și prea devreme acest timp va trece. Temporar totul. Copiii cresc.

din nou, aceste modele și o încercare de a conduce turma în grajd.

Cu cât e mai în vârstă, totul a ieșit singură. așa că nu voi termina chiar să citesc.