Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

În zona Kemer este un loc destul de interesant - satul Cirali. În sine, nu este nimic deosebit de demn de remarcat, dar alături de aceasta există câte trei site-uri Kemer: faimoasa plajă din Cirali, orașul vechi Olympos și muntele Janartash (Chimera).

Și, prin urmare, închirierea unei mașini, am decis mai întâi să mergem la Cirali.

Apropo, am vrut să fac o mică diminuare în ceea ce privește închirierea mașinilor în Turcia în acest articol, dar a scris și scris, iar acest lucru a dus la un articol separat.

Pentru a ajunge de la Kemer la oraș, puteți merge aproximativ 40 de minute. Am observat semnul la Cirali în timpul excursiei la Demre. Aici, după turn, există o mică serpentină și în 5-7 minute ne oprim la o parcare mică în fața plajei. Foarte aproape de plajă nu se poate aborda, la fel ca la începutul verii, există "plimbări" cu țestoasele cu autocarul și este posibil să "călcați" mașinile cu zidăria lor. Și, deși până la sosirea noastră, broasca testoasă a căpătat mult timp, nu ne apropiem de plajă. În general, nu înțeleg oameni care aspiră să conducă cu mașina aproape în apă.

Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

Foarte frumos și nu aglomerat. Dar, după o plimbare în jurul Olympos, ne-am urcat la baie și micile pietricele s-au dovedit a fi foarte stricate. Și apa, sau mai degrabă curentul, avea proprietăți ciudate: contorul plutește - apa este caldă, un alt metru - gheață. Deci, evident, baietii nu sunt multi.

Deși plaja nu este ambalat mulțimile la capătul din dreapta al plajei atrage oameni cu camere - care este în cazul în care se află orașul antic Olympos, și este aici, care se varsă în mare Ulupynar râu mic, care era navigabil la greci.

La intrarea în biroul de bilete, unde se vând bilete. Noi, fiind niște pirați nobili, plătim cu sinceritate intrarea, deși este evident că poți merge necontrolat pe cealaltă parte a râului, ceea ce mulți vizitatori folosesc.

Orașul în sine a rămas relativ bine, dar merge pe ea evoca pierdut în jungla din oraș: este necesar pentru a obține de pe pista și de a lua într-un desiș, printre care ruine, sarcofage și ziduri antice. Cu toate acestea, această impresie este înșelătoare, iar turcii urmăresc păstrarea vechilor clădiri.

Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

Pe drum vom urca la vârf. Aici, rămășițele unor clădiri și, cel mai important, deschid doar o vedere luxuriantă a plajei.

După ce ne-am uitat în jur și am văzut destul de sus, am coborât și am dat peste o broască țestoasă montană. Cum a ajuns aici, ce trăiește și ce face, este un mister.

Cu coborârea ulterioară a părintelui Fyodor, vulturul ne-a băgat și a comis un atac perpetuu și neprovocat de o bandă de corzi. Și, îți spun, viespa de tort turc nu este o viespe cu părul cu părul mijlociu sau o vierme păroasă - e un luptător dur și bine înarmat. Ne-au urmărit încă cincizeci de metri. Muscatura lui, de asemenea, dă mari senzații și urme ale unora dintre ele pe care le-am ținut de o lună acum. Acest lucru, în ciuda faptului că senzațiile dureroase de la mușcăturile albinelor noastre, viespi și bumblebees mă ia aproximativ 15 minute și nu lasă urme. În fotografie, bătălia cu coarnele, îmi pare rău, nu sunt capturate.

După ce am coborât într-o rată oarecum accelerată în jos, am început imediat să răcească locurile de arsură ale mușcăturilor în pârâul local.

Un pic consoled, rătăcind mai departe pe Olympos. A întâlnit altă țestoasă ascuțită

Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

și apoi, de lângă cimitir antic dat peste Orange Garden - peyzane turcească fără prea mult respect pentru antichități sunt: ​​portocale între aici și acolo peeped zidărie de piatră veche.

S-au găsit aici pe amfiteatrul aproape de colaps

și sarcofagii antice

Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

În cele din urmă, am avut o mulțime de exerciții și am mers la plajă pentru a înota. Despre proprietățile ciudate ale apelor de coastă am scris mai sus, dar pentru corpurile noastre, sfâșiate de viespile feroce, gheață jeturi de apă de mare au fost foarte dătătoare de viață, în cazul în care a ars în focul iadului în soare musca loc, în durerea apă diminuat.

În timp ce făceam anestezie pe plajă, era ora prânzului și când eram gata să mănâncă în Cirali, multe restaurante erau închise. Într-un loc, bunicii din sat au încercat să ne vadă un meniu incomprehensibil cu nu mai puțin de neînțeles, în altă parte - au încercat să se stabilească într-un mini-hotel. S-au combătut aceste propuneri, am găsit încă de unde să mănâncă și am luat un bun de oaie și pește. Interesant, chiar și în acest sat erau chelnerii vorbitori de limbă rusă.

Între timp, a fost seara, și a fost încă o oră și jumătate înainte de întuneric - ne-am dus la Muntele Yanartash, altfel Chimera. Acest munte este remarcabil, deoarece pe el, sub pietre, gazul combustibil este scos și formează astfel de confort natural.

Despre acest loc glorios a fost scris de Pliny cel mai mare, iar acesta este despre începutul erei noastre. Și a fost acela care a legat Muntele Yanartash și Chimera - monstrul care respira focul din mitologia greacă veche. Turcii care au venit mai târziu au fost mult mai emoționați și au numit muntele mai ușor: Yanartash - Muntele Fiery. Apropo, există o versiune pe care numele "Kemer" a venit de la "Chimera".

Cel mai impresionant este minunea în întuneric și de aceea am mers acolo târziu seara.

La poalele muntelui există o parcare și mai multe magazine cu suveniruri.

Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

La fel ca Olympos, există o mulțime de trasee de drumeții pentru cei care nu vor să facă o mică contribuție la menținerea obiectivelor, dar aceasta nu este metoda noastră și noi, când cumpărăm bilete, mergem sus.

Lungimea ascensiunii este de aproximativ un kilometru, dar trebuie să țineți cont de faptul că acesta este calea sus și că drumul va dura aproximativ o jumătate de oră (bine, poate puțin mai puțin). În unele locuri, treptele tăiate în pietre sau din pietre sunt destul de abrupte, iar creșterea nu poate fi numită foarte ușoară, ci și foarte grea.

Și așa că, după ce am făcut drumul prin tufișul de la capătul căii, ieșim la pietrele moarte, pe care nu este o lamă de iarbă și de sub care limbile de flacără sunt lovite.

Până la dreapta sunt ruinele templului lui Hephaestus - vechiul zeu grec-fierar. Și unde altundeva ar fi templul lui, indiferent de sursa focului subteran?

Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

Pe stânci puteți număra o duzină de focuri naturale, iar cei mai mari sunt turiștii, trecând de la unul la altul.

Aici am întâlnit Gardianul muntelui Yanartash - o pisică absolut negru. Și, probabil, miturile antice grecești au tăcut despre faptul că Hephaestus era servit de pisici negre. La urma urmei, forjarea este locul cel mai magic, și unde este magia, există pisici. Mai ales negru!

A încetat încet și luminile Chimera au obținut culori complet diferite

Cirali - trei atracții ale plajei Kemer, Olympos, Janartash, sunt un amator

Poate că sfârșitul zilei este cel mai bun moment pentru a vizita muntele: puteți vedea Chimera și în lumina zilei și în razele soarelui și, în cele din urmă, în întuneric total.

Și exact așa cum sa întunecat pe munte că mulțimea de turiști tocmai a tras în sus și a început să danseze dansuri sălbatice pentru a prăji marshmallows pe ramuri.

Între timp, ne-am adunat.

În întuneric, pe stânci - aceasta este o extremitate de severitate moderată. Dacă tocmai mergeți sus greu, apoi în jos - înfricoșător: uneori nu este clar unde să pas. Și deși aveam lanterne cu noi - umbrele sunt atât de înșelătoare. Cu toate acestea, aparent, cota de necazuri pentru această zi a fost mai mult decât acoperită de cornițe și am ajuns în siguranță la mașina noastră.

Mâine am așteptat cel mai înalt vârf din Kemer - Tahtali.

Acest lucru poate fi de interes pentru dvs.: