Australia aur de aur, natalyvlad blog

Coasta de Aur a Australiei este Coasta de Aur. Australienii sunt foarte mândru de această destinație stațiune și este mereu aglomerat, mai ales în timpul vacanțelor școlare și de Crăciun și de Paști - în acel moment, în general, nu există nici o cameră să se balanseze toamna, și o ședere peste noapte rezervat mai multe luni în avans.

KVINSLAND, AUSTRALIA - Ce să vezi - Blog Nata și Teme

Coasta de Aur este aici în Australia - este ca și cum în Rusia mergem să ne odihnim pe Marea Neagră, de exemplu, în Sochi. Aici, pe Coasta de Aur australian a creat o adevarata "mecca" pentru recreere, mai ales cu copiii.

Există un „dtsat“ parcuri tematice majore, de divertisment un „Movie World“ la (ceva de la distanță similar cu Disneyland), un mare parc acvatic (considerat cel mai mare din întreaga Australia), „Sea World“ (cu animale marine), etc. și altele asemenea. Vom vorbi despre parcuri separat, deoarece tema este imensă.

Principalul lucru despre odihna pe Coasta de Aur este că vii acolo cu copii și acolo unde merg ". Doar o mulțime de oportunități pentru o stropire de energie pentru copii.

Și adulții. Adulții, fără nici o plăcere, se pot răsfăța cu acești animatori, care cad în copilărie împreună cu copilul. Și seara, adulții merg la discotecile și se plimbă acolo pe deplin. Din fericire, acest bun pe Coasta de Aur ca un nebun de sfeșnici.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

În plus, pe Coasta de Aur elevii absolvenți merg să sărbătorească terminarea epopeei lor școlare. Mers pe jos nu este o zi sau două atât de mult, astfel încât rus nostru să directe local în China, pe burtă ... Avem cel puțin o poveste de dragoste există la „Scarlet Sails“ din Sankt-Petersburg, există într-adevăr Razgulyaevo cu toate insotitor prin urmare, consecințele, poate fi trist.

În ajunul acestei sărbători pe TV de știri difuzate „du-du-ki“, spun ei, de pe Coasta de Aur este gata să zboare din nou în afara absolvenților pentru a trage forțele de poliție suplimentare, iar proprietarii de hoteluri și alte nopți, se recomandă insistent să se asigure că următorul recensământ vhlam Romeo tarat la un balcon vecin cu aceeași lui beată Julieta nu a căzut jos, și toate vin în număr mare pentru a ajunge la restul supraviețuit și într-un fel sănătos.

De obicei începe acolo pentru sănătate - concerte de-a lungul plajelor, petreceri, discoteci, se termină cu petreceri, bețivi și lupte ... În general, în această perioadă e mai bine să nu-ți spui nasul deloc.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Coasta de Aur australian personal ne place și ne place. 50 până la 50.

Despre vopseaua "nu-mi place" nu va, pentru că gusturile nu susțin, este deja o chestiune individuală. Și despre "cum ar fi" - este da, este probabil să fie standard ca toți ceilalți.

Deci, Coasta de Aur a Australiei - un loc minunat - care ar fi susținut!

Imaginați-vă scena - rotund și plaje peste tot, surf zgomotos de ocean, agățat în aer este ceata sarata, te plimbi de-a lungul promenadei sau pe plajă - doar simt ca o pătură subțire plenochkoj microscopice - acest ocean voal foarte sărat. Palmieri și alte verdeațe în jurul valorii de rugină în vânt.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Centrul de odihnă de pe Coasta de Aur este Surfers Paradise.

O plajă largă se află chiar lângă dig, de-a lungul căreia clădirile cu mai multe etaje ale hotelurilor și casele cu apartamente - cu rezidenți și concedenti, cafenele-restaurante-magazine - sunt întinse ...

Totul arata ocheno colorat, mai ales seara, când plaja după apusul soarelui soltsna ascuns la asfințit și luminată de o lună luminos lateral (în vreme clar, desigur), iar pe de altă parte - luminile colorate strălucitoare de zgârie-nori și zgârie-nori.

Aici, zgârie-nori doar adaugă aceeași zest, care nicăieri altundeva în Australia, în orice alt loc unde nu puteți găsi. Frumos!

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Ceva din seriile de genul Hawaii din districtul Honolulu și plaja din Waikiki, doar hawaiian uneori mai distractiv:

În ceea ce ne privește, pe Coasta de Aur australian în total am fost de trei ori.

Prima dată - o călătorie scurtă cu o singură noapte peste noapte.

Următoarele două ori sunt deja o odihnă de multe zile.

Ultimele două rânduri au fost puțin cunoscute.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Prima dată când ne-am placut pe Coasta de Aur. Acesta și ariciul înțeleg. A fost, în general, prima noastră călătorie cu mașina spre mai multe state din Australia, scopul călătoriei fiind Cairns - tropicile australiene.

Da, da, noi de la Melbourne am mers la Cairns cu mașina. Dar nu am ajuns la el în mod literal 200-250 km, ne-am întors și ne-am dus înapoi. De ce?

Ne-am îndreptat spre Cairns într-o manieră circulară, rămânând în mașina zilelor 9 sub ploaie constantă.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Dar cele două excursii au fost deja puțin diferite, mai "sedative" sau ceva, știau deja unde mergem și ce să așteptăm de la locul respectiv.

La plaja din Surfers Paradise, atât de mult și nu sa odihnit (cu excepția a câteva călătorii scurte). Nu este încă a noastră, ceva lipsește sau invers - ceva în exces ...

Și totuși, oricare ar fi să spui, Coasta de Aur arată frumos, mai ales din punctul de vedere al păsărilor, și de la astfel de înălțimi puteți vedea cu ușurință orașul din puntea de observare care este în zgârie-nori Tower Q1.

Despre acest turn, am menționat deja în primele noastre note despre Coasta de Aur:

Înălțimea turnului Q1 „la vârful turlei“ - 322.5 m Dacă vom compara înălțimea „până la acoperiș,“ Melbourne Eureka Tower (Eureka Tower - 297,3 m). Deasupra turnului T1 (275 m), și Q1 „acoperiș înălțime "În general" se rostogoleste "pe locul 5 în clasamentul australian al clădirilor înalte.

Dar, conform regulilor, înălțimea este comparată cu vârful în sine, adică la cel mai înalt punct al turnului ", astfel încât Q1 este înaintea lui Eureka. Și trebuie remarcat faptul că ambele turnuri sunt "clădiri rezidențiale", unde se pot închiria / cumpăra apartamente.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

La puntea de observare a Turnului Q1 am planificat să urcăm cu mult timp în urmă (ne place această afacere - să ne uităm la teren de la o înălțime).

Dar mâinile mici au ajuns la ea numai în timpul celei de-a treia călătorii pe Coasta de Aur din Australia.

Ce este amuzant: în timpul zilei, Turnul Q1 este de neimaginat în aparență, departe de cel mai frumos clădire-zgârie-nori. Seara, un pic mai puțin "sensibil" este dat de evidențiere.

Același „nostru“ Turnul Eureka Melbourne (Eureka Tower) are un aspect mult mai elegant si frumos pe tot parcursul zilei. Ea și Design „cu sensul“ - acesta este dedicat Eureka Rebeliune în Ballarat (Australian Gold Rush) și este o joja de ulei de mineri de aur, placat cu aur „buton“ - aur și dungi roșii - sânge vărsat în timpul revoltei.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

... Arhitecții din Melbourne au primit lumina verde pentru a construi un zgârie-nori de 100 de etaje, care va fi cel mai înalt bloc de apartamente din emisfera sudică.

Clădirea din Q1 Gold Coast bate Australia 108, cu vârful care ajunge la 323 de metri, dar clădirea din Melbourne va avea cea mai înaltă linie de acoperiș.

De asemenea, va fi cea mai înaltă clădire locuibilă din țară, cu apartamente până la nivelul 100, în timp ce Q1 are doar 71 de niveluri de locuit.

Clădirea, proiectată de arhitecții Fender Katsalidis, va conține 1.105 apartamente de lux, precum și facilități carpark și comunale cu mai multe niveluri pentru rezidenți, inclusiv piscină, sală de gimnastică, saună, baie de aburi și teatru privat.

Clădirea prezintă "izbucniri de aur" la nivelele 70 și 71, care sunt menite să completeze "coroana de aur" a clădirii din apropiere Eureka, proiectată și de Fender Katsalidis.

Serviciile de lux de tip "starbursts", accesibile locuitorilor, incluzând piscine infinite care au vedere la Melbourne, formează o înălțime de 210 metri ...

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Deci, despre puntea de observare a turnului Q1 din turn.

Ne-am dus acolo destul de spontan - înaintea zborului nostru de întoarcere la Melbourne de la Brisbane a avut încă ceva timp liber și ne-am decis să-l petreacă pe vederi panoramice la Australian Gold Coast, deschiderea cu turnul Q1.

Și trebuie să plătim un omagiu - am ajuns acolo într-o perioadă foarte bună de timp: pre-producție - apusul însuși - și după apusul soarelui.

Orașul a apărut, desigur, la cel mai bun! Plaja de nisip cu nuante calde, surf spumos de ocean azur, în jurul clădirilor înalte, străzi ... Frumoase! Ne place foarte mult ceea ce am văzut.

Din Melbourne Eureka nu există astfel de specii, pentru că pur și simplu nu se află pe malul oceanului, ci în centrul Melbournei, pe malul râului Yarra.

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Deci, în concluzie, câteva cuvinte despre faptul că în timpul călătoriei noastre treia la Coasta de Aur suntem in termeni de înnoptări „ne-am așezat pe coada“ nostru twin-sidneevtsam și copiii să aibă grijă de un loc bun pentru ea.

Am rămas în aceeași casă cu apartamente de serviciu chiar la distanță de mers pe jos de plajă. În această casă a fost posibilă urcarea pe acoperiș unde era o zonă bbq. Călătorii de atunci erau puțini în casă, astfel încât întregul acoperiș era aproape "deținut" de compania noastră veselă.

Bite a fost barbekyushnichat acolo în seara după apusul soarelui, hamster friptura proaspete cu legume prăjite, bere SIP ghimbir (rețineți că este fără alcool.) Și martor vederi panoramice seara Coasta de Aur - străzile și clădirile sunt învăluită în pătură pufoasă lumini calde și luminoase, ocean cu lumina lunii, discret zgomotul vieții stradale urbane ... E întotdeauna plăcut să te odihnești!

Australia aur de aur, natalyvlad blog

Aici este o poveste atât de lungă, inspirată doar de o scurtă ședere pe platforma de vizionare a turnului Q1 turn care se află în stațiunea Gold Coast of Australia.