Alberobello - o poveste mica despre o calatorie de vara pe italia din Puglia, calatoresc usor!

Noțiuni de bază pentru a Alberobello este convenabil de la gara din Bari într-un trailer frumos roșu, ca în fotografie de mai jos. Detalii despre mutarea în postul Bari Centrale sau la gara din Bari este dedicată.

De îndată ce am părăsit stația în oraș - imediat a văzut indicatorul, cum să ajungeți la biroul de informații de la Trulli Holiday Resort Trulli hoteluri. Strict vorbind, chiar dacă acest indice nu era acolo, era clar că ar trebui să mergem de-a lungul drumului care a urcat de la stație.

Deja această stradă a creat o impresie plăcută a orașului, deși casele sunt case obișnuite, deloc fabuloase. Am observat banca și poșta, care, înainte de plecare, a fost trimisă în mod tradițional o carte poștală cu vederea casei Alberobello. La capătul acestei străzi, care ne-a condus la centrul orașului Alberobello, am găsit biroul Trulli Holiday Resort. Bineînțeles că am fost acolo în așteptare și am fost bucuroși să vedem. Tipul de la recepție ne-a întrebat de unde suntem și de unde mergem mai departe. Sa dovedit că el visează să viziteze Rusia - Moscova și Sankt-Petersburg, a fost frumos, nu a auzit niciodată despre nativul nostru Yaroslavl cu istoria sa milenară. Nu l-am dezamăgit - am învățat despre Alberobello acum câțiva ani și mulți dintre compatrioții mei nici măcar nu știu despre basmul în care trăiește și lucrează. Sunt de acord, un rus obișnuit, care visează să meargă în Italia, nu se gândește la Alberobello. Roma. Veneția, Florența. Napoli. Bari. dar nu și Alberobello cu siguranță în visele Italiei.

În aceste locuri pe care le obține de la o dată, într-o agenție de turism este puțin probabil vi se va oferi o rută. Doar merg la favorit încă o dată în Italia, deja pokolesil-te pe el, descoperi noi locuri uimitoare și ajuns aici să înțeleagă că familiaritate cu această țară infinit fascinant abia a început, și începe să facă planuri pentru următoarea călătorie.

Să ne întoarcem la Alberobello, la băiatul de la recepție. După ce am eliberat toate documentele pentru reședință, ne-a petrecut pe Alberobelo, aranjând o mică excursie pe drum. Cu fiecare pas, basmele de basm au fost deschise.

Credeți sau nu, sunt case reale, iar italienii trăiesc în ele. Mai exact, Apulienii. Unele case sunt cumpărate pentru turiști, dar cea mai mare parte este locuirea populației indigene. Toată viața în Alberobello se învârte în jurul turiștilor. Restaurante, magazine de suveniruri, muzee.

Magazinele de suveniruri din Alberobello sunt deschise până la ultimul turist. Am vizitat-o ​​după cină, soarele sa așezat de mult, frumoase trăgători de zăpadă au luminat frumoasele felinare. Suveniruri unice - păpuși fabuloase realizate manual - nu ne-am întâlnit în altă parte. Foto a decis să nu se răspândească, să fie o surpriză plăcută!

Am luat cina la un restaurant cu o frumoasa priveliste asupra orasului. Acest restaurant este aproape invizibil de pe stradă, este îngropat în verdeață.

Vis de călătorie departe și de multe ori?

Nu aveți suficienți bani sau timp pentru asta?

Vrei să știi cum funcționează asta pentru mine?

Abonați-vă la lista de e-mailuri gratuite "Lumea fără frontiere!". Sunt sigur și veți obține, ca mine și chiar mai bine, dacă doriți.

Vă mulțumim că le-ați spus prietenilor făcând clic pe butonul rețelei dvs. sociale preferate!

Din nou în Turcia. Deci, a existat o viață care exact un an mai târziu, m-am întors la locurile preferate: Goreme, Urgup, Uhchisar, Fethiye, Saklikent, Guzelcamli, Istanbul. Desigur, după fiecare excursie pentru a extinde limitele de necunoscut, întorcându-se întotdeauna cu un sentiment.

Prima cunoștință cu căile ferate turcești sau cu trenul de la Selcuk la Izmir. De fapt, călătoria cu trenul în Turcia nu a făcut parte din planurile noastre de data aceasta. Pregatirea pentru ultima calatorie a realizat ca reteaua era pe calea ferata.