Vara în sat 1

Vara aceea este deja la colț. Școlarii așteaptă deja "libertatea" vacanțelor de vară și zilele însorite calde. Dar, la urma urmei, vara ar trebui sa fie distractiva si incitanta. Cineva petrece vara în oraș. cineva merge să se odihnească în străinătate, iar cineva pleacă pentru sate bunicilor. Și peste tot există loc pentru o vacanță activă și minunată.

Vara este un moment minunat pentru aventuri, jocuri, noi descoperiri și noi oportunități. Puteți merge ciuperci și fructe de padure, și prăjit tortul "Bird's Milk". aflați cum să urcați pe copaci, să faceți un Buratino și să vă familiarizați cu niște gândaci sau pasăre.

O vară fascinantă în sat:

6 idei pentru petrecerea timpului liber de neuitat

Astăzi, mulți copii de mega-școli nu știu ce este o adevărată viață a satului. Nu au văzut niciodată o vacă, nu au vizitat niciodată o pădure adevărată, nu au luat fructe de pădure, nu au înotat într-un râu rece și nu au plantat patrunjel și morcovi în grădină.

Și în zadar. Face parte din viață care ne face mai aproape de natură. Și fiecare copil trebuie să petreacă vara în sat.

Vara în sat 1

Deci, ce puteți face vara în sat?

1. Plantați-vă propriul copac

Seara am alergat pe luncă - pentru a verifica felul în care este stejarul nostru, pe care Tasei și cu mine l-am plantat în primăvară.

Așa se întâmplă: în toamnă am mers cu mama și tatăl meu la VDNKh. Ele cresc foarte vechi, stejari frumoși. Sunt probabil de trei sute de ani și au crescut pe acest site cu mult înainte de a construi Expoziția de realizări economice. Tasei și cu mine am vrut foarte mult să ne dezvoltăm stejarul și am luat niște ghinde. La domiciliu am pus unul din ei într-o oală de pământ. Ghinda nu trebuie să fie înmormântată, este suficient să-l stropiți cu puțină apă și să stropiți apă în fiecare zi. Foarte curând ghinda noastră a lăsat o cremă subțire, care nu era un germen, ci o rădăcină, pentru că nu urca, ci cobora în pământ. Rădăcina a crescut, a crescut, a crescut de grăsime. Și numai când ghinda a înțeles că era bine înrădăcinată, a lăsat o verdeață verde adevărată.

2. Faceți animale din plăci și materiale

După ce am ajuns în oraș, ne-am dus la magazinul de hardware. În timp ce papa cumpăra cuie, șuruburi și o mână de pământ, mama și cu mine am văzut cârlige de fier extraordinare pe raft. Mama a spus că ne vor ajuta cu siguranță. Tata a fost de acord:

- Da, ferma are nevoie de cârlige, mai ales de cele pe care nu le-am mai văzut de prea mult timp.

- Nu, răspunse Mama. - Cel puțin nu vom cumpăra unul pentru gospodărie. Uită-te la ceea ce arată! Este trunchiul și ochii sunt găuri. Eu și Tasei și Luke facem un elefant.

Mama întotdeauna face ceva, așa că nu suntem surprinși. Dar vânzătorul a fost surprins și a zâmbit:

"Este același lucru, pentru că într-adevăr arată ca un elefant". Asigurați-vă că cumpărați și faceți-o. Papa a cumpărat patru cârlige pentru gospodărie și al cincilea pentru elefanți.

3. Construiți o fortăreață de lut într-un șanț

Avem două iazuri mici pe site. Acestea sunt legate printr-un șanț de aproximativ un metru în lățime. A fost săpat în primăvară de șoferul tractorului Gene pentru a scurge locul umed care se afla în spatele băii. Pe malurile șanțului există o mulțime de lut alb - din care este minunat să sculptezi. Fiecare dintre noi a decis să modifice o așezare cu o cetate și o gardă. Ne-am urcat la urechile de lut și i-am frământat cu mâinile și picioarele, cu lopată și cu lopate. Mi-am așezat cetatea acolo unde râul (șanțul) curge în mare (iazul este mai mare).

Lelik a fost construit opus, printr-un șanț - sa dovedit că el știe totul. Tasya a ridicat un zid lângă iazul mai mic. Trei ziduri de cetate cu jumătate de metru înălțime erau gata. Am înarmat cu tăietori și am mers pe o pajiște pentru a tăia bastoane de salcie pentru clădiri viitoare și palisadă (palisadă - un gard de mize). Am sunat la așezarea mea Rechane (așa-numitul sat, cu care am condus pe drumul spre oraș). Tasia a construit Glinograd, iar Lelik a numit orașul său din Nadezhdinsk (în cinstea bunicii sale).

Turnurile, casele și alte clădiri erau convenabile pentru a fi sculptate din lut, și am făcut acoperișuri și garduri din crengi și crengi. Aveam de asemenea poduri și drumuri. Cel mai mare pod plutea peste șanț. Am făcut-o, cerându-l pe Papă pentru o placă groasă de 50 (grosime de 50 de milimetri). Ne-am dus pe acest pod unii pe alții la o vizită și uneori s-au luptat. În jurul cetăților erau șanțuri pe care le săpăm în lut și umplute cu apă. Prin șanț era posibil să se miște de-a lungul podului de ridicare (pe frânghii) sau să înoate pe o mulțime de bastoane. Clay trece slab apa, astfel încât apa din șanțurile noastre nu a dispărut.

4. Construiți-vă propriul dugout

În spatele luncii noastre, pe marginea pădurii, există un șanț de foc. Aceste șanțuri sunt înconjurate de o pădure, astfel încât în ​​caz de incendiu se blochează calea de foc. Șanțul este adânc și uscat, deci am decis să-l folosim pentru a construi un dugout. Pentru a sătura o groapă adâncă, în care ne-am încadra, eram în mod clar dincolo de putere. Pe masura ce partizanii au construit duguri, am fost informati de un ghid in muzeul de traditie locala. Ea a arătat două modele: una mică, într-o secțiune, cu o scară și o ușă în mușchi, și una mare - era interiorul unui dugout în dimensiune completă.

Am luat niște lopate și am început să lucrăm. Mai multe au lărgit șanțul nostru de sus și de jos, au adus plăci vechi și au așezat tavanul dugoutului. Apoi l-am acoperit cu gazon și lapnika, iar de sus totul era acoperit cu mușchi, la fel cum creștea în jur. Intrarea era camuflată. Chiar dacă vă apropiați îndeaproape de dugout, nu veți observa nimic. A trebuit să inventariem proviziile și tot ceea ce este necesar, pentru că nimeni nu știe cât va dura pentru a se ascunde.

5. Plantați o grădină mică

6. Înmormântați comoara și faceți un plan-rebus, care îl va ajuta să-l găsească

Trebuie să îngropăm comoara. Dar gândiți-vă unde. Și apoi toată lumea va desena un plan-rebus, pe care alții vor căuta o comoară. Am luat bijuteriile ei: pietricele de sticla colorata (decoratiuni pentru acvariu), mi două figurine de dinozauri, scoicile Tasin lelik breloc - și să stabilească toate cele trei cutii de tabla din bomboane.

Comorile ar putea fi ascunse în jurul casei, în luncă și pe margine. Când cineva se ascunde - alții nu ar trebui să privească. Am decis să-mi îngropesc comoara între gard și diblul de lemn. Când am săpat o groapă de treizeci de centimetri adânc, tatăl meu a apărut și a spus că comoara nu a fost îngropată direct pe drum. Eu n-am considerat că așa merg ei pentru lemn de foc. Și mi-a deranjat puțin că tatăl meu știe despre comori. Am vrut mai mult mister.

Am îngropat groapa nereușită și am mers să o ascund. Când totul era gata, am stabilit trei planuri în fața noastră pe punte și am început să le studiem. Tasia în mișcare a inventat propria lor limbă, el a fost destul de ciudat, dar dacă citiți cu atenție, începe treptat, pentru a ajunge la ceea ce se întâmpla: „Az Neiba Zhytlo Tapao NAO kapovazyte în ronusto retnogosek Stam ...“

Lelik a fotografiat totul cu insigne, planul său a fost ca sculpturile în roci. Și am venit cu o descriere lungă și confuză: "Stați pe verandă spre est, măsurați douăzeci și doi de pași spre stânga, apoi întoarceți-vă spatele la toaletă, faceți patru pași spre stejar ..." și așa mai departe.

7. Du-te de pescuit

În dimineața următoare, nu am reușit să ne oprim și am decis să încercăm tijele noastre de pescuit într-un iaz mic. Lelik și Dasha au mers cu noi. Ne-am așezat pe malul înalt, am pus niște cârlige pe o minge de pâine albă și am pus niște tije de pescuit. Sincer, nu am sperat cu adevărat pentru o mușcătură bună, pentru că era deja fierbinte. Am stat și am stat de vorbă, apoi Tacy a lătrat! A tăiat și a tras un pește cu aripioare roșii. Luând-o de pe cârlig, așa cum a învățat papa, și lăsându-l într-o găleată de apă, ea a anunțat cu mândrie:

- Aici! Știam că prima mea mușcătură! Sunt un pescar născut!

Vara în sat 1

Școlile din sate sunt foarte utile pentru copii. Ei nu numai că dau o mare de emoții, ajută copiii să se apropie de natură, dar și să-i învețe lucruri utile: să construiască, să lucreze în grădină, pește. Și, așa cum spune Zina Surova, "pentru a interesa copiii, este mai bine să le infectezi cu un exemplu bun".

Vara fericită și interesantă în țară!

Da, clase foarte interesante. Îmi amintesc Alexis, când a fost de aproximativ 3 ani sau 4, mi-a găsit semințele de ridiche și l-au pus în grădină sub bancă, el a udat, am așteptat tot, atunci când recolta, dar nu a putut aștepta să plece, atunci i-am spus că a crescut o mare ridiche și totuși, el a plantat, de asemenea, căpșuni Bush, așa că încă mai crește acolo doar nu este un tufiș, și multe altele. Astfel de momente, copiii nu vor uita niciodată, aceasta este prima lor experiență în domeniul câmpului.