Recenzii despre abonamentul la "povești muzicale-improvizație ale lui Gregory Faina", sezonul 2018-2018 ani - o vacanță cu

Sa intors din casa compozitorilor din actiunea sub titlul "O pisica traieste bine". Ce să spun. Nici un cuvânt. Nu ne-am putut imagina o astfel de senilitate delirantă. Trei dintre noi au mers: eu, soția mea și fiica noastră de opt ani. Eu însumi sunt un iubitor de muzică, ador la jazz în diferitele sale tendințe, nu mă tem de tendințele avangardiste. Fiica mea este un elev de clasa a doua într-o școală de muzică, îi place și muzică bună. În general, în scopul:

1. Toată această acțiune este o perforare a unor texte insuficient compuse, sub niște primitive de jazz / ritm și blues. Nu poate fi numit cântând. În tavernă, cuddles cântă mai bine decât acești doi actori pe scenă. Texte - unii bâzâi despre faptul că nimeni nu vrea să curețe acasă. Nu există sens, estetică, energie, poetică, melodii în aceste texte. Doar un set de fraze lipsite de sens. Fiica mea de opt ani încearcă deja să scrie melodii, iar textele sunt mult mai profunde. Și muzica este mult mai departe de timbre decât ceea ce am auzit.

2. A fost însoțită de demonstrarea unor diapozitive pe ecran cu ajutorul unui proiector. Dar legătura dintre muzică și imagine nu a fost observată, nu am primit nici un feedback emoțional.

3. Evenimentul a implicat o anumită persoană - Julia Fine, pe care Gregory Fine o prezintă ca cântăreț de jazz. Este o exagerare foarte monstruoasă de a numi această fată o cântăreață, în special de jazz. Nu numai că a fost mai mult o umilință la muzică decât cântând, deci a fost și o problemă clară cu sensul ritmului. Grigore și Julia nu s-au întâlnit întotdeauna la începutul frazelor (de obicei se numește "Cine este în pădure care este pentru lemn de foc"). Sincer, în școala de muzică a fiicei mele pentru "voce" actuale pune un deuce. Și apoi nimic - chiar mai mult și să câștige bani. În cele din urmă, am fost "tăiat" după ce Julia a murmurat "notele trecute". Am vrut imediat să plec, dar educația mea nu mi-a permis. Nu am vrut să ofensez alți muzicieni care, fără îndoială, erau magnifici.

4. Toți ceilalți muzicieni, desigur, au fost mari, și sa considerat că acestea ar putea juca un mult mai interesant și neconvențional, nu dacă acestea sunt legate de scorurile lor, scrise de liderul lor - Grigore Fain. Grigory Fine însuși, desigur, este un mare pianist. Dar nu încercați să-l "cântați". Acesta devine imediat ca nu jazz, dar pentru unele muzica restaurant prizhazovannuyu. Deci, mormașul sub pian este, de obicei, pianiștii "cabaretului".

5. A avut loc o incercare la Julia Fine sa faca un rap! A fost atât dureros cât și amuzant. Nu numai că Gregory Fain nu înțeleg este ceea ce REP, și în loc de rap echipa sa a început să se joace standard de funky, „pătrat“, deci încă și Julia Fine, de asemenea, așa cum sa dovedit, „nu știu ce BVC. Acest murmure ridicol voce netransmise de tonul despre faptul că nimeni din casă nu vrea să curețe. - în cele din urmă deteriora ochii orice respect pentru acest cuplu Gregory + Julia este păcat că a fost un bun muzicieni de jazz, care nu au fost de vina (care la articol în cadrul acestui rap bine podzhemovali și nu a plecat pentru nimic).

concluzii:
a.) Dacă Grigorie Fain nu a citit poemele sale nu a reușit muzică, și dacă Julia Fine, în loc de a irosi o muzică bună live ar rămâne în spatele scenei, seara, ar fi fost bine. Într-un simplu "pătrat" ​​al rock-and-roll-ului există mult mai mult sens decât în ​​versurile fără sens ale lui G. Fine.
b.) Mulți copii au o mulțime de naburi, pentru că acolo li sa permis să danseze și să săriți, dar copilul nostru a fost dezamăgit. Nu am mers pentru asta.
in.) Am remarcat încă o dată că, în Moscova, poți vinde orice prostie, pentru bani buni.
b) Chiar dacă textul este lipsit de sens pentru a pune pe un ton de bine documentat și atrage bune vocalisti de jazz profesionale -. va fi de zece ori mai bine. Deoarece atât jazzul cât și funkul trebuie să poată să cânte.