Recenzii ale cărții Laughing Wolf

Iată un alt gen pe care nu îl înțeleg destul de bine, dar el ma impresionat în acest caz. Dacă priviți definiția, contracultură în literatură se opune valorilor și ideilor general acceptate, neagă arta dominantă. Aici vine întrebarea și care este arta dominantă. Se pare melodrama. Apoi însăși faptul că va exista o opoziție va fi. Dar, cu un realism magic care se opune acestei creații, va fi dificil, pentru că un pic din lume a fost în carte.

Acum, pe scurt, ceea ce era în carte. A existat o istorie a Japoniei de după război. Înțeleg (dar eu confirm că nu este) sa bazat pe evenimente reale, doar în carte au fost prezenți extrase din documentele reale 1945-1957, dacă îmi amintesc corect este acum ultima dată și înțeles corect locul italice.
A fost un timp groaznic. Și este și mai surprinzător faptul că țara a reușit într-adevăr să iasă din groapa în care a condus ea însăși prin sprijinirea fascismului, bine, și, în plus, americanii cu bomba au ajutat să-i facă și mai răi. Și indiferent de ce groază în acești ani în țară nu era, acum vedem că Japonia este încă o țară prosperă, deși nu fără probleme.

Recenzii ale cărții Laughing Wolf

Împărtășește-ți părerea despre această carte, scrie o recenzie!

Textul examinării

Review-uri de cititori

Recenzii ale cărții Laughing Wolf

Fiind născut în familia scriitorului este soarta. Uimitor și tragic, aceasta implică consecințele adaptării la viață a copiilor, care sunt în mare parte oameni obișnuiți. O sociumă deosebit de dificilă a fost percepută de faimosul scriitor Yuko Tsushima (ca o opțiune - Tsushima), care, purtând în inimă focul, aprins de tatăl său legendar, creează până în ziua de azi. Ea este fiica lui Osamu Dadzai, care și-a pierdut tatăl ca pe un copil de un an. Sinuciderea sa, apoi educația ulterioară între starea melancolică a rudelor de sex feminin, moartea fratelui său mai mare, toate acestea au afectat percepția lumii prin conștiința subtilă a copilului.

Aceasta a contribuit la realizarea de întuneric Yuko cele mai mari premii literare - munca ei a fost semne Akutagawa, Tanizaki, Koki Izumi, și, desigur, Hiroshi Noma apreciat. Toate acestea - harbingers de succes la nivel mondial, și trimișii marelui Nobel, care, dacă Yuko Tsushima a continuat să gestioneze viitorul literaturii japoneze, așa cum a făcut înainte de începerea perioadei de Heisei (1989), asigurați-vă că pentru a recompensa fiica Dadze Apogee pentru atribuirea oricărui scriitor. Din păcate, ea nu a fost în măsură să devină un star al postmodernismului, înlocuit de Banana Yoshimoto, Ryu Murakami Haruki Murakami, acesta din urmă, ca și pentru mine, în câțiva ani va aduce la Tokyo, cercul de aur estetic de la Stockholm.

Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că cititorul vorbitor de limbă rusă nu este posibil să se estimeze principalele daruri ale muncii sale. Numai proză lirică, tradusă recent de Alexander Valley - un susținător al școlii clasice de traducere (care nu am fost foarte impresionat), ne permite să privim în abis a trecut Osamu Dadze fiica, a dat naștere la o capodopera a genului vatakushi-shisosetsu - „Confesiunile unei persoane cu handicap.“

"Laughing Wolf" - un fel de încercare a lui Yuko Tsushima de a combina genul "Confesiunii japoneze" și munca copiilor lirici, scrisă, desigur, pentru adulți. În literatura mondială, de mult timp a devenit o tradiție de a descrie partea întunecată a lumii cu ochii celor care cunosc cel puțin diferența dintre ea și lumină. "Omul care râde", Hugo, "Notebook-ul de grăsime" Agota Christophe, "Copiii din camera de depozitare" Ryu Murakami - aceasta este doar o mică listă de lucrări care îmi confirmă concluziile. Și, din păcate, copiii care au crescut în mijlocul indiferenței adulților și al condițiilor obiective ale haosului se pierd în calitate de copii. Înainte de ochii mei - filmul lui Tarkovski "Copilăria lui Ivan".

Plansa "Lupului de râs" este, în principal, în mișcare. Personajele principale, o Mitsuo șaptesprezece ani vechi (Akela, Remy) și doisprezece Yuki (Mowgli Kapi) - imaginea însăși a scriitorului, care călătoresc cu trenul „nemechty“, doar ocazional oprirea pentru a privi în trecut: la mormintele acoperite cu zăpadă, iad-Siberia, picioare imobile ale tatălui său , care și-a încheiat viața prin sinucidere (o aluzie directă la Yuko și Dazai). Apropo, un subiect fierbinte pentru linia de sinucidere timp exprimat în mod clar în cuvintele unui mic-Yuki Yuko. Iată ce scrie ea:

Când a murit tatăl meu, o mare parte din ea a fost scrisă în ziare. De aceea, uneori menționarea acestui incident a apărut în presă ca un incident simbolic pentru perioada "haosului postbelic".

Atâta timp cât vom merge prin vis trenul a pierdut, scriitor bate fără milă omenirea în față, aruncă cititorul în faptele cele mai fără suflet, cum ar fi Roundup de zi cu zi: crimă rigidă, violență, disperare umană, nesimțirea autorităților, suferința copiilor, moarte, moarte, moarte. Toate acestea - jucării pentru copii Dna Yuko, care au crescut, contemplând durerea umană, la fel ca hanilor.

În timp ce ea este protejată de el, Remy, va crește ca un bărbat. Dar, indiferent cât de tare încearcă, ea singur nu poate trăi. Fără Remy nu poate face, iar el, Remy, Kapi este de asemenea necesar. Dacă pierde dintr-o dată Kapi, imediat suge de mlaștina singurătății deranjante. Este într-adevăr, într-adevăr, "e un prost."

Narațiunea este destul de plictisitoare, dar a fost doar o influență meditativă asupra mea, a făcut posibilă terminarea romanului până la sfârșit, fără a renunța la jumătate.

Recenzii ale cărții Laughing Wolf

Există o mulțime de povesti emoționante în lume, numai în realitate totul iese în mod diferit.

Despre fantomele trenului, despre navele fantomă și câini-fantomă, despre copiii fantomă și despre sentimentele fantomatice. Despre fantomele trecutului și fantomele viitorului. Sunt toți aici. Acesta nu este Kaidan în sensul direct al acestui termen, ci este o ilustrare a cât de strânse sunt spiritele și fantomele chiar și cu cultura japoneză modernă.

"Laughing Wolf" este, desigur, realismul magic, doar cu o diviziune clară în cele două componente. Cartea este atât de puternică fuziune de evenimente fictive și reale, că este posibil, în acest caz, să caute informații istorice despre anii de după război. Șaptesprezece ani Mitsuo / Akela / Remy, orfanul și doisprezece Yuki / Mowgli / Kapi, fiica unui suicid, umbla în jurul lumii viselor și post-război articole din ziare, murind împreună cu victimele aleatorii ale circumstanțelor și revoltătoare din cenușă radioactive.

Desigur, radiațiile și diferitele bacili sunt, de asemenea, teribile, dar cum o persoană torturează o persoană.

Dialogurile în munca sa, Yuko Tsushima creează un întreg caleidoscop, rupând cuvintele fiecărui personaj într-un mod nou, indiferent de modul în care arăți. Boli aici înseamnă anxietate. Flăcări de câini, terorizând o țară devastatoare, înseamnă câini roșii care duc moartea lui Akele. Câinii roșii simbolizează poliția. Problema religiei, a tradițiilor religioase din carte este, de asemenea, plasată imediat în mai multe unghiuri, cu un mesager comun în viziunea japoneză asupra lumii. Japonia Yuko Tsushima este o țară a fantomelor, iar fantomele există în afara confesiunilor.

Din această carte, aș avea doar murdărie sub unghiile mele și câțiva purici, dacă nu pentru ultimul capitol. Călătoriile suprarealiste sunt mult mai ușor de supraviețuit decât să lași un personaj viu și real într-o lume fantomatică chiar în fața ochilor tăi. Ca și cum ați afla din veste că ultimul reprezentant al speciei a fost exterminat, iar lupul Edzo de pe planetă nu mai este. Aceasta nu este "Jungle Book" japonez, ci "Cartea morților" japoneză.

Recenzii ale cărții Laughing Wolf

Recenzii ale cărții Laughing Wolf

Recenzii ale cărții Laughing Wolf