Pescuit într-o colibă ​​pe Donki și zakidushki! Râuri chulym, kamchug - pescuit de vară - articole despre pescuit -

Pescuit pe CHULYM pe Donky și Zakidushki! râul Chulym, Kemchug

Ne-am dus la Chulym să părăsească brioșele și să pescuiască măgarii. Tocmai am încheiat sesiunea și am fost gata pentru noi aventuri. Au luat o barcă de cauciuc din același compartiment, au împachetat toate bunurile și s-au mutat încet la Pasechny, s-au așezat pe motor, au împăturit totul și s-au dus la borul de mijloc, unde au prins bradul de azi. Am pus barca și am mers la pajiști pentru a ridica clapeta de la ei și apoi du-te pe Chulym cu un carbid, luând câteva lucruri.

A venit la barcă, a târât-o într-un mic râu, trageți și suntem pe un râu mare. Tatăl sa întors la motor pentru a înota în locul pescarilor noștri, pentru a pune motorul pe banda de cauciuc și a înota în locul unde voi fi. După o oră și jumătate am fost la locul stabilit, l-am așteptat încă două ore, în timp ce el a navigat la mine, în acest timp am prins pe un măgar un șlefuitor mic, un lenton și o cocoșă.

Către seară ne-am găsit pe nisip. Am pus mai multe tije de pescuit și așteptăm și așteptăm pentru test. Din păcate, mușcăturile nu erau acolo și nu erau. Noaptea luăm decizia de a merge puțin mai jos de-a lungul Chulym-ului și de a sta pe Yar, poate că este ceva de prins. Noapte Chulym cu un castor care iese din țărm, mulțumit de frumusețea și liniștea lui.

Iată prima mușcătură pe timp de noapte, iar un cocoș este așezat pe cârlig, arătând cu mândrie cu ochiul său pronunțat că peștele este acolo. Și mă pregătesc deja pentru un pește nou și nou.

Când a dispărut seara nopții, a fost posibil să prindeți mai multe șmirghel și câteva bârne. Tatăl meu stătea pe umerase, privind pe tijele de pescuit fixe.

Un astfel de nenorocit este prins devreme dimineața.

Un pic deoparte este un lac frumos, în care există multe carcase care, din bună voie, fac o mușcătură pentru a mușca. Lângă el ne-am așezat și am rupt o mică tabără turistică.

Am amenajat cortul, pentru că am vrut să dorm foarte mult și, deși vremea nu mi-a plăcut ospitalitatea, dar totuși, când nu dormi noaptea, atunci dimineața nu vei vrea să fii tăiat.

Ne-am trezit deja la prânz, mâncam și ne-am dus la râu. A fost suficient să aruncați o tijă de pescuit, deoarece mușcă imediat și o mică bucată de știucă se ridică cu mândrie de jos. Firește în capul meu, "Ei bine, poperlo!".

Aici este deja în vârf, pregătindu-se să privească camera. Iar când mușcă frumos, bara de pescuit curbează pur și simplu după fiecare strângere și este imposibil să vorbim despre subcutanare și prima mișcare, este necesar să o simți cel puțin o dată.

Astfel, duzele și cârligele de pe măgari pe care le pescuim arata. E simplu, există două cârlige pe fiecare vierme. În acest forum, se spune totul despre esență

În același mod, am prins un bream, și după turtă dulce, care prea este foarte bun la început rezistă cu vyvazhivanii.

O idee bruta a barelor de pescuit care stau pe gantera, atarna partea din fata usor in jos.

Bara de pescuit în sine este pe două ragatulks, într-o vedere apropiată care poate fi văzută în această fotografie. În acea zi am avut în loc de rahattlek a fost, în general, un simplu cățea dissected.

Foarte frumos Chulym, atunci când totul este doar în verde, atunci când tonurile întunecate după iarnă dobândesc o nuanță verde luminos.

După ce bâta a prins un șuncă de pește, mi-am tăiat-o repede, iar acum cu peștele sunt pe uscat.

Apoi, un alt catelus, si asta a fost, literalmente o ora, patru peste au fost prinsi. Câți atunci nu au stat inutili.

Peste pește prins într-o zi.

Acum se întunecă, iar viermii nu sunt nici măcar atinsi, totul părea că a dispărut. "Ce ar trebui să fac?" -Colectat totul și a navigat la motor.

Practic, mergeau orbește de-a lungul râului, dar mulțumesc lui Dumnezeu că totul sa încheiat minunat. La domiciliu, pur și simplu m-am culcat și am dormit aproape până la cină. În general, am fost mulțumit de pescuit.

A adunat cu Denis pentru pescuit, sau mai degrabă a vrut să părăsească zakidushki. Am luat tot ce era necesar și pas cu pas, pe jos, pe jos și pe jos, cu durere în jumătate, am ajuns la Chulym. Vărsând imediat ploaia, sa simțit, ne-a turnat toată matasea.

Un astfel de nor plin de viteză a apărut din cealaltă parte, de pe marginea apei.

După ce am consumat ceai, am pompat o barcă și am înotat de cealaltă parte, în imaginea de deasupra nisipului este vizibilă, aici pe ea și trebuie să pescuim. Au început să se așeze, încercând, cât mai puțin posibil să se rupă și să se așeze pe escroc.

Trei cârlige pe leșuri, o încărcătură și nu este nimic inteligent, în cazul în care detaliile sunt interconectate, atunci puteți afla totul de la link-ul de mai sus despre aceste abordări. Aici este primul pește, o pădure și o soră care se apropie de țărm. Dacă vă acordați atenție, puteți vedea chiar și pe fotografie, câte sângeți în acel moment.

Așa că seamănă cu o mică baterie de zakidushkas, fiecare așteptând ora. Dar doar mușcă pe vânătorii, care cad în gropi sau coți, unde există pești!

Chiar și un pescăruș pe fundalul rănii pare o simplă zbura. Tocmai în acest moment și se confruntă doar se confisca, nu au timp să smudge.

Și așa au început mușcăturile de jaz, frumoasele cârlige ale cuierului, loviturile brute cu vyvazhivanie și comportamentul foarte agresiv în apropierea nisipului, de unde coboară și coboară. Și în depărtare merge ca un buldozer.

Ramuri puternice la mal, o trăsătură caracteristică a râului.

Unul câte unul, ideea de a fi cuprinsă, mai ales acolo unde merită, nu trebuie să aștepte mult.

Ce este interesant nori în acea zi bântuiau nici el și nici nu ne-a merge și a mers și zăngănit sperii peștele.

În același timp, puțin câte puțin am avut pește venind, deși dintr-un anumit motiv a fost o mulțime. A fost foarte rău pentru walleye aproximativ 5 kg, care este un fel și bine prins, dar după cum am sugerat, linia de înfășurat în jurul branhii, roase, și pe stânga. În acest moment un păcat mic și tristețe inundate, dar am văzut lui de sus fin, coada, a simțit puterea.

Un alt nor tocmai ne-a vărsat, nu am luat nimic de cealaltă parte care ne-ar putea proteja de ploaie, sau mai degrabă „uita.“

Rezultatul a fost evident, a trebuit să fac foc după ce am părăsit norul și mi-am uscat brațele.

După ce s-au uscat, s-au încălzit lângă foc, s-au dus să verifice zakidushki. Din nou, aceste întreruptoare în apropierea țărmului încearcă să scoată cârligul din gură. Pe apa întunecată este foarte bine capturat.

Un pic mai mult din domeniu și modul vyvazhivaya ușor, totul este simplu ca o zi, vom muta linia și peștele taschisch la el.

Și când este aproape și când este pe nisip nu este un păcat și o admiră.

Și înainte de toate spargere noi și noi, leagăne, adunări, ploaie.

În general, narybachilis zi de toamnă, au existat o multime de nisip, rupte aproximativ șase sarcini, umed și ploaie nu este timpul, dar ce altceva dorință. Sunt mulțumit de tot ca întotdeauna, indiferent de ce, și am prins pește, cred că nu e rău. Calea inapoi nu este aproape, a mers mult timp si poate fi vazuta de pe fata.

Toate pescuitul de succes!