Noaptea inainte de nunta! Fie că ai dormit bine în acea noapte, fie că ai scos în cap evenimentele viitorului

Am dormit prost, tot pe nervi. Dimineața am avut un sentiment, ca și când nu m-aș fi culcat deloc.

Am dormit bine, tare și dulce)
Am avut o nuntă în Grecia. În ziua precedentă nunții, am călătorit cu mașina pe traseul planificat pentru o fotografie, ne-am uitat la toate frumusețile, am fost încântați. Am sosit la hotel, am luat cina, am luat sampanie, ochelari și cu oaspeții noștri am mers la mare. A mințit în mare la țărm în apă caldă și, uitându-se la apus, a șters șampanie și a împărtășit impresiile din ziua trecută.

El a adormit instantaneu, ca un jurnal), dar sa trezit devreme, înainte de oricine altcineva. Un pic îngrijorat. Am fost în jos pentru micul dejun și îmi amintesc de zi cu o ceașcă de cafea de la piscină, bucurându-se de munți, cerul senin, avioane, au trecut de oaspeții hotelului și personalul, și tot ma felicitat și încurajat (hotelul era mic, toată lumea știa despre nunta noastră) și gândire care este, probabil, cea mai frumoasă dimineață, care poate fi mireasa)), apoi a început să recupereze pentru micul dejun rudele noastre, prieteni, soț), am băut un cocktail, înota în piscină și m-am dus să se pregătească pentru sosirea unui artist de machiaj.
Aș fi atât de căsătorit în fiecare an

Da, nu eram nervoși în legătură cu înregistrarea la biroul de înregistrare în ajunul banchetului. și înainte de pictura, și înainte de banchet au fost calm ca boas și a dormit perfect

Am dormit perfect 10 ore într-un rând.
În ajunul mersului la spa, la masaj, am luat o baie caldă cu uleiuri.
M-am trezit la 9, am adus micul dejun, eram la hotel.
La 10 au venit un artist de make-up și un fotograf.

Foarte rău și întreaga nuntă a fost urâtă

Kisun. 03/27/15 09:45 (răspuns pentru: Cyborg.78)

Cyborg.78 a scris (a): Îmi amintesc acea noapte, fiecare a reușit două fete beat frumos în pat la pat, am mancat o salata cu rosii.

_______
Fericirea este un mozaic mare care este compus pe tot parcursul vieții din bucăți mici - flash-uri de fericire.

dormit timp de 4 ore! Am vrut să vin la prietenii mei seara, vin pentru a bea un pic să se calmeze, dar nimeni nu a putut! Aici sunt singur. în meditații ea a făcut-o pe pat, iar soțul meu mi-a scris o scrisoare de dragoste! Apoi dimineață am aflat că bea bere cu prietenii până la două dimineața! Ah ..

Practic, nu a dormit. Așezați aproximativ 3 persoane, a stat în podea.
Cu prietena corespondentă miezul nopții, și ea era nervoasă
În general, sunt foarte nervos. plus foarte îngrijorat de nunta noastră dans, nu a vrut să nakosyachit)))))
Dar trebuie să spun că, de îndată ce am ajuns în registrator, toată entuziasmul a dispărut, dimpotrivă, a fost ușor, calm și distractiv. Totul a mers fără probleme în restaurant. În general, a fost ziua noastră, sărbătoarea noastră. Noi oooochen plimbat cu răceală))))))), astfel încât este mai bine să fii fidgety înainte de nuntă decât în ​​această zi

ea a dormit ca un om înșelat. zero emoții, după cum am analizat, sa dovedit că nu am crezut în realitatea a ceea ce se întâmpla și chiar șezând la nunta mea la masă, căutam mirele și mirele

A mințit la 11 ani, a adormit la o oră și sa trezit la ora 6 sau 7 am)))

Am dormit prost. Nu m-am îngrijorat și nu m-am gândit la nimic, dar oricum nu am putut dormi mult timp. Am dormit timp de 4 ore. Am întotdeauna acest lucru înainte de evenimente importante (

dormea ​​liniștit într-o îmbrățișare cu soțul ei)))))) nu era nervos decât atunci când se îmbrăca)