Cascada Ayuk și Pestera Phanagoriană - Teritoriul Krasnodar și Republica Adygea - călătorie cu

Duminica trecută ne-am plimbat de-a lungul crăpăturilor Burlachenkovaya și am văzut cămilele Ayuk și peștera Fanagoriană.

Compania la noi urma să fie extrem de prietenoasă, erau turiști absolut tari și începători absolut. Așa că, gazela noastră ne-a condus la al doilea bord și de acolo am mers pe jos. Drumul este foarte murdar și rătăcit. Uneori ruturile trebuiau să meargă în jurul pădurii. Inițial, principalul lucru nu era să pierdeți întoarcerea către Burlachenkovu Slit. Este necesar să se întoarcă unde echivalentul drumului principal este o ramură la stânga și în jos. Navigați mai bine pe hartă. După întoarcere, am făcut un mic flux. Dacă te-ai întors pe dreapta, atunci înainte de forfota din stânga în cursul mișcării în pantă de pe partea ta vor fi rămășițele unui pod din lemn distrus.

Deci, continuăm să ne mișcăm pe drum. După 4-5 km, drumul se va ridica la munte, apoi va coborî puțin și foarte curând veți vedea o curățenie în stânga. De aici drumul coboară spre cascadă. 5 minute de coborâre de-a lungul căii abrupte și suntem la cascadă. Este convenabil să luăm prânzul, ceea ce am făcut. La ora 13 am fost la o cascadă.

Cascadele nu sunt mari, ci pitoresti. Cuvântul "ayuk" din Adyghe tradus ca rău, nelegiuit. Aceasta este, râul are faima rau))

Dacă mergeți în aval, vor exista o serie de cascade și locuri pitorești.

Întorcându-ne la prima cascadă, am ieșit pe drum și cei mai disperați au continuat pe drumul spre peșteră. Din cascadă, încă 5 km într-o direcție. Pe măsură ce ne apropiam de peșteră, drumul în locurile devenea și mai rău. Ne-am apropiat de peștera de la ora 16.10. Drumul drept este punctul de referință aici, care urcă și poiana de pe stânga, pe care se află mormântul de gunoi. Este gunoaie?
După odihnă timp de 10 minute, a mers în peșteră. Am petrecut în toată ora # 33; Au examinat toate cele 3 săli, fotografii fotografiau cu un fulger. Temperatura din interior este constantă în orice moment al anului - 9 grade, umiditate ridicată, respira ușor. Mai departe, în peșteră, cele mai frumoase dungi, stalagnata.

La ora 17.30 ei s-au mutat înapoi în mașină. Trebuia să meargă aproximativ 10 km, în timp ce mulți erau deja destul de obosiți. Calea înapoi era lungă și dureroasă. Turistii extrem de disperati si-au incheiat revenirea, alergand cu acceleratia (aproximativ 50 de metri) catre gazelle. Apropo, întotdeauna termin un tranziție de o zi, cu o lungime mai mare de 15 km.

Frumusețe pe drumul înapoi:

Murdar de la cap la picioare, obosit, dar încă mulțumit cu noi înșine, ne-am dus la Krasnodar.

PS În ultima oară nu țin cronice foto ale unor astfel de campanii, trag foarte puțin și numai, ceea ce, în opinia mea, merită o atenție specială. Prin urmare, câteva fotografii. O cerere imensă către participanți - completați raportul cu fotografiile. Vă mulțumesc în avans # 33;