13 "A auzit" povești, dovedind că a face bine nu este atât de dificil

Suntem siguri că faptele bune nu necesită mult efort și efort. A face bine este mult mai ușor decât pare. Aceste 11 povești "auzit" - cea mai bună dovadă. Atenție! După ce ați citit, este posibil să aveți o dorință irezistibilă de a face ceva bun.







Cu mult timp în urmă, când copacii erau mari, înghețata era mai delicioasă, iar jumătate din diplomă era ocupată de "decizia celui de-al 27-lea Congres al CPSU", aveam 18 ani, viitorul meu soț era puțin mai mare. Ma invitat la un restaurant. Pentru a fi sincer, pentru mine a fost primul restaurant. În vremurile sovietice exista o cafenea unde cumperi ceva, te dai tu și stai jos la o masă. Și aici sunt chelnerite și o trupă live. În general, am fost încântat, am mâncat, dar nu vreau să plec. Apoi, ca și cum ar fi prin magie, un chelner ne apropie și aduce înghețată, prăjitură și cafea. Sunt student, soțul meu este student. Suntem în șoc. Chelnerul, văzând confuzia noastră, a spus că totul fusese deja plătit de perechea de la masă. S-au așezat un bărbat și o femeie puțin peste 40 de ani. Ne-au apropiat, am spus că suntem un cuplu foarte frumos și imediat putem vedea că ne iubim unii pe alții și am vrut doar să ne extindem puțin cina romantică.

Vom avea în curând nepoți. Dar de atunci, dacă vedem un cuplu tânăr îndrăgostit într-un restaurant, îi trimitem și neapărat ceva. În general, am decis să continuăm bastonul de bine.

Soția mea este însărcinată. Am decis să gătim pește pentru ea și am cumpărat un crap. Casele l-au scos din pachet și era încă în viață, cu gura deschisă. Soția lui în baie, eliberată în apă. El șade, pare că înotă, se gândește deja la numele "Karl". Am preparat pesmet, am venit pentru pește și soția în lacrimi. FARCINGUL PESCUITULUI! Ca urmare, la ora douăsprezece dimineața, cu o găleată, am mers doi kilometri până la râu și l-am lăsat pe crapul stupid să meargă la râu. Sper că ești în regulă, Carl.