Zao - syekts - erisman - russia - recenzii ale angajaților companiei - despre muncă

"ERISMAN" se ocupă cu înregistrarea "cărții medicale personale", formarea și certificarea igienică, examinările medicale ale tuturor grupurilor de contingente decretate, vaccinarea preventivă; organizarea de vizite la întreprindere pentru examinări medicale ale angajaților.

Recenzii ale companiei «CJSC» SECC "ERISMAN" »Total: 9

Sunt puțini. dar eu sunt un om corect și va spune: 1) Primul și importantul. acestea sunt persoane cu care am lucrat și am efectuat aceeași lucrare. (Nu este vorba despre autorități, ci despre personalul de "cel mai mic rang.") 2) În timp ce lucrați. și nu scrieți cereri de concediere (nu pe cont propriu, ci din cauza atitudinii teribile a autorităților). vi se plătește un salariu stabil! Poate că asta e tot. Vă rog să vă acordați atenție completului meu. "

Venind la locul de muncă. Am stipulat condițiile și salariile. Totul a început bine! Toată lumea vă zâmbește. Te simți confortabil. și apoi începeți să înțelegeți întregul suc din acest loc. Fata care conduce interviul (Olesya) este foarte frumoasă. dar fie ea este păcăleasă. sau autoritățile nu o informează efectiv despre schimbările lor în condițiile de muncă (mai mult. ")

Un salariu promis este plătit Dacă medicul nu dorește să facă o muncă medicală, acesta este locul pentru el. Un număr mare de spatule! cu ei nu există lipsă

- salariile ar putea fi amânată pentru câteva zile, salariile de obicei, se dă de numerar sef - pentru medicii de birouri nu sunt mari, mai mult ca celulele închisoare - în cele mai multe birouri pentru medici, fără ferestre, în cazul în care există o fereastră este mai mult ca un fals (această fereastră duce la o altă cabinet) - poate fi mai mult de 100 de persoane pe schimb (salariul nu depinde de acesta) - cel mai descarcat 3. "

Singura persoană potrivită mi-a păstrat medicul șef.

Nu am lucrat în Erisman, am făcut o carte medicală. În filiala numărul 2, personal medical foarte dur! Îmi pare rău că am aplicat la această organizație!

Înțelegerea situației pe piața serviciilor medicale